abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:58:21 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96400909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, nou ja. Ik weet dat 'ie erg populair is onder YouTubers om (daily) Vlogs (video blogs) mee te draaien. Ondersteunt makkelijke insta-upload-youtube-feature geloof ik en is natuurlijk vrij compact. Kwaliteit is ok, het is de eenvoud die de Flip-cams zo succesvol hebben gemaakt. Maar tijden veranderen en mensen hebben behoefte aan betere kwaliteit en telefoons van tegenwoordig over gelijke of betere kwaliteit en mogelijkheden beschikken dan zo'n Flip-cam. Dus mensen gebruiken eerder hun telefoon die ze dan toch bij hebben (iPhone-vlogs) of gebruiken een echt degelijke camera.

Volgens mij hebben ze een week of twee geleden ook aangegeven ermee te stoppen. Ik denk dat die markt inmiddels wel opgedroogd is.
-edit- Linkske: http://news.cnet.com/8301-30686_3-20053075-266.html
Je hebt echt vrachten van dit soort goedkope HD camera's van bekende merken, daar kan je gsm niet tegenop. Ik denk eerder dat ze de concurrentie niet meer aankunnen.

Ik zit er zelf ook naar te kijken, voor onder de 100 euro is het leuk spul.

[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 05-05-2011 20:05:55 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:07:00 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96401332
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef Syphixx het volgende:
kwil m'n t-shirt :(
Ja, ga huilen, dan heb je 'em sneller. :6
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je hebt echt vrachten van dit soort goedkope HD camera's van bekende merken, daar kan je gsm niet tegenop. Ik denk eerder dat ze de concurrentie niet meer aankunnen.

Ik zit er zelf ook naar te kijken, voor onder de 100 euro is het leuk spul.

[ afbeelding ]
Mèh. Daar word ik niet blij van niet. :P Beter iets meer uitgeven voor iets oerdegelijks. Beste is eigenlijk een Bridgecamera of dSLR met Full HD. Voor zo'n handheld pistoltype cam zou ik een Xacti aanraden. Verder zijn Panasonic, Sony en Canon wel vooraanstaand en aan te raden als gewone camcorders.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96401466
Ik zit ook met volle verwachting op 8 pakketjes te wachten :')
pi_96401892
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:48 schreef Syphixx het volgende:
kwil m'n t-shirt :(
Ik wacht nu ook elke dag met smart tot de postbode langs komt :P
Hoe reëel is de kans dat het überhaupt nog komt? Ik denk niet veel veel mensen hier ooit zo lang hebben moeten wachten op pandawill.
There are only 151 Pokémon.
pi_96401989
Gisteravond iets bij BiC gekocht en er staat nu al dispatched :o met foto :3
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:21:35 #81
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_96402080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 07:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als het aan die Spanjaarden ligt kopen we straks helemaal niets meer in Europa }:|

Deze type riemen zijn trouwens mooie producten. Goede brede dikke band en de buckle zit goed in elkaar :Y Bij Jack goedkoop verkrijgbaar, nog geen 5 euro *O*

[ afbeelding ]
Deze is ook wel sjiekjes, zullen ze vast ergens anders ook wel hebben schat ik zo. Degelijk spul inderdaad.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_96402349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gisteravond iets bij BiC gekocht en er staat nu al dispatched :o met foto :3
Die van mij was ook in 1.5 dag op dispatched. Maar verzenden duurt nog veruit het langst altijd dus het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit.

Trouwens filmen met dSLR schijnt niet zo geweldig te zijn (denk o.a. aan vorm van camera).
Daarom heb ik ook geen moeite ermee dat m'n pas gekochte Canon 350D niet kan filmen.

EDIT: laten ze die 720P keychains maar bij eBay op auctions doen, en dan starten vanaf een euro of 5 :P .
Ergens weet ik niet of ik blij ben met degene die ik nu van BIC moet krijgen of toch beter voor de 720P gegaan moest zijn, maar dan komt het aspect ¤ weer dus zo erg is het misschien ook niet...
pi_96402909
vandaag weer pakketje binnen met angry bird knuffeltjes van pandawill.

Was stukken eerder verzonden dan mijn vorige bestelling bij pandawill ( die schroevendraaier set etc)
maar krijg hem dus wel later binnen :P

ze hangen nu achter in de auto :)
pi_96405487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef Downstar het volgende:
vandaag weer pakketje binnen met angry bird knuffeltjes van pandawill.

Was stukken eerder verzonden dan mijn vorige bestelling bij pandawill ( die schroevendraaier set etc)
maar krijg hem dus wel later binnen :P

ze hangen nu achter in de auto :)
zeg ff wanneer je 't besteld hebt :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:36:09 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96407054
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Deze is ook wel sjiekjes, zullen ze vast ergens anders ook wel hebben schat ik zo. Degelijk spul inderdaad.
Handig zo'n politie riem om illegale Bulgaarse prostituees mee op te pikken in je auto. Schrikken zich een hoedje als ze in je kruis graaien, gratis afwerken anders mee naar het bureau :Y)
pi_96409600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ga huilen, dan heb je 'em sneller. :6

[..]

Mèh. Daar word ik niet blij van niet. :P Beter iets meer uitgeven voor iets oerdegelijks. Beste is eigenlijk een Bridgecamera of dSLR met Full HD. Voor zo'n handheld pistoltype cam zou ik een Xacti aanraden. Verder zijn Panasonic, Sony en Canon wel vooraanstaand en aan te raden als gewone camcorders.
Dan zou ik voor een Bridge camera gaan, waarom? Hierom. ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:03:17 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96413075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dan zou ik voor een Bridge camera gaan, waarom? Hierom. ;)
Voor video is het beste een camcorder van over de 1000 euro (Sony NEX, HXR, HVR, Canon Pro XL2, Panasonic AG). :P Maar dat is nu eenmaal niet voor iedereen de standaard optie. The next best thing is dan om een dSLR te nemen, zeker wanneer je op graag ook foto's schiet en van tripods gediend bent. Opnamen in duisternis met hoge iso-waarden, geweldige hoeveelheid aan handmatige inputs die je kunt geven, aperature, shutter, focus... Populaire camera's om video's mee te schieten zijn dan ook de 60D, 7D en de EOS 5D MkIV. 1920x1080 en dat ook nog eens in 60 fps, wat het uitermate geschikt maakt voor slomo's. Er is vaak ook een line-in voor mic-input en anders onboard stereo-opname van geluid. Veel voordelen dus. Er is gewoon geen betere manier om licht vast te leggen dan met de sensor, lenzen en technieken van een dSLR en dat geldt niet alleen voor foto's. Het nadeel alleen is ten eerste de prijs en ten tweede het gewicht en de inname van ruimte. Verder kun je misschien met een 18-55mm binnenshuis leuke dingetjes schieten, maar ga je op Safari en zie je een leeuw een zebra aanvallen, dan wil je die actie snel dichtbij halen natuurlijk.

Dan komen we dus al gauw bij de superzooms, ofwel bridgecamera's. Die bieden veel meer handmatige inputs dan eenvoudige point-and-shoot compact camera's en camcorders wat dat betreft, maar hebben niet de noodzaak om extra lenzen mee te slepen of hoeven te verwisselen. Het apparaat is vrijwel geschikt voor elke situatie. Het hebben van zo'n all-in-one is wel dat er met een single-barrel-lens natuurlijk ook wat kwaliteit en invloed verloren gaat. Je kunt veel creatievere videocontent schieten met een dSLR en in een toch betere kwaliteit, voornamelijk door de sensor. Zo mis je bij bridgecamera's, behalve dan de nieuwe Sony HX100V dan, de mogelijkheid om Full HD te schieten met meer dan 30 frames per seconde. Vaak is er wel aan stereo-opname van geluid gedacht, maar niet aan een line-in voor mic-input. Verder zijn er ook wel compact camera's met 1080p en 720p-opnamekwaliteit, maar die zijn dus op 'consumers' gericht. Bridgecamera's zijn gericht op de prosumers (professional consumers), omdat je niet alles in automodus wilt schieten, maar creatief bezig wilt zijn en er alles uithalen. De aanschafsprijs is verder zeer redelijk te noemen voor wat je ervoor terug krijgt.

Handheld camcorders. Samsung, meh, leuk voor eigen huis en tuin filmpjes, niet voor het mooiere werk. De Panasonic HDC, Canon Legria en Sony HDR-series zijn echter wel de moeite waard. Maar deze camera's worden pas goed naarmate ze goed prijzig worden. Voor minder heb je een bridgecamera met meer mogelijkheden denk ik dan.

Handheld pistolcamcorders. Dingen als de Toshiba Camileo S20. Ja, leuk. Maar mini lens/sensor, geen zoom (digitaal reken ik natuurlijk niet mee), de stabilisatie van een parkinsonpatiënt... washed-out-kleuren, lelijke menu'tjes met priegelknopjes als bediening, een lichtje waar je niks aan hebt... ik word er gewoon echt niet blij van. Er zijn producten bij de ALDI van Medion die nog beter zijn. Wil je er zo'n type camcorder, kijk dan naar een Sanyo Xacti, dat zijn zo'n beetje de enige in die categorie die hun geld waarmaken.

Zelf heb ik sinds september 2009 een Canon Powershot SX1 IS. Inderdaad gekozen voor bridge/superzoom omdat ik wel de voordelen van een CMOS-sensor (als in een dSLR) wil hebben en 1080p wil kunnen schieten, maar geen extra lenzen mee kan en wil zeulen, maar de zoom wel nodig heb. Nu is net uit de Sony DSC-HX100V die mijn interesse wel heeft, maar nog altijd lurkt er het idee om een dSLR te kopen, want de kwaliteit die je uit een 550D/60D kan halen is gewoon waanzinnig. _O_

Anyways. Zo'n Camileo maakt in mijn ogen zijn geld niet waar. Een sleutelhangercamera'tje met ongehoorde afmetingen en gewicht wel, als je ziet hoe ze al die technologie daarin kunnen proppen, het er nog aardig uitkomt en de prijs super redelijk is ook. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96414810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:
* Een heeeele hoop tekst.
Je hebt wel gelijk maar een dSLR heeft natuurlijk wel z'n nadelen, en ik dacht als je gewoon leuk (doch goed) wil filmen dan is een bridge (of goede camcorder) toch wat gemakkelijker in de omgang. ;)
Maar je hebt wel gelijk in je hele hoop tekst. Sommige camera's (zoals de Canon Pro XL2) heb ik inderdaad wel 'ns bij filmopnames gezien.

Maar ik zag ook dat een paar mensen hier van die minicamera's gekocht hebben (HD en niet HD versie van de keychain, en ook de MD80). Ik denk dat het wel leuk (én handig) is als dan even wat filmpjes hier neerzetten. Ik weet het; die staan ook op youtube maar gewoon voor de fun. ;)
pi_96415705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

zeg ff wanneer je 't besteld hebt :P
Schroevendraaier setje zoals jehebt kunnen lezen paar post terug is verzonden op 26 april... gister binnen.

angry birds verzonden op 18de .. ( 5! april besteld :P...) en vandaag binnen.
pi_96415802
benieuwd wanneer die Beta Brainwavz Pro IEM - Free Shipping - Always in Stock eens zullen uitkomen. intresse is er alvast. ^O^
pi_96422939
Ik heb voor mijn vriendin twee bikini's besteld bij Pandawill.
Oa deze: http://174.36.29.154/pink(...)n-halter_p42289.html

Nou na ongeveer 2 weken had ik ze binnen en helaas was het een flinke teleurstelling.

Ten eerste zijn de bikinis van superslechte kwaliteit. Stof is zeer goedkoop, geen padding, en die metallica chains zijn van goedkoop plastic.
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.

We kunnen er dus helemaal niets mee. Wat is nu het beste wat je kan doen. PayPal klacht indienen? retouren naar Pandawill? Weggooien en je verlies nemen?
pi_96423696
unclesam; je heeft me slechte hoop i.v.m. m'n t-shirt van pandawill ;(
pi_96424606
Yesssssssssss ik heb hem binnen de Angry Bird tshirt.
pi_96424686
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef mariov123 het volgende:
Yesssssssssss ik heb hem binnen de Angry Bird tshirt.
wanneer besteld ?
pi_96424827
Date Ordered: Saturday 09 April, 2011 dus bijna 1 maand geleden.
Pff is eigenlijk wel lang.

En ik heb zie ik nu alleen het groene varken tshirt gekregen.
rode tshirt (vogel) sturen ze later op ???
pi_96424889
Is deze website wel een langsgekomen: http://cninstock.com/

Weer eentje voor in de lijst!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:07:58 #98
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96424993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin twee bikini's besteld bij Pandawill.
Oa deze: http://174.36.29.154/pink(...)n-halter_p42289.html

Nou na ongeveer 2 weken had ik ze binnen en helaas was het een flinke teleurstelling.

Ten eerste zijn de bikinis van superslechte kwaliteit. Stof is zeer goedkoop, geen padding, en die metallica chains zijn van goedkoop plastic.
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.

We kunnen er dus helemaal niets mee. Wat is nu het beste wat je kan doen. PayPal klacht indienen? retouren naar Pandawill? Weggooien en je verlies nemen?
Nou medium voor Aziaten is natuurlijk anders dan medium voor Nederlanders. Stonden de afmetingen erbij op de website?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96425049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef mariov123 het volgende:

ah, de groene hier op 6 april, je hebt geluk :p
hopelijk vandaag :)
pi_96427160
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:04 schreef mariov123 het volgende:

dat geeft me toch weer een beetje hoop dat het nog komt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')