abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:47:36 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96335207

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_96335301
Goede keuze van de TT :Y
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:06:12 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96335936
quote:
16s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgends mij werken ze nog 15 minuten en dan stoppen ze.. 6 uur in china :')
En hij staat nu op de site al op ofline hehe..
Godver :')
pi_96335949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Eenskijken het volgende:
Goede keuze van de TT :Y
Ja :Y
pi_96336334
Deze volg ik
Huh?
pi_96340572
ergens leuke gadgets beschikbaar voor in de auto ?

'k zie voornamelijk splitters of van sigaretten dingen naar usb etc etc.
zag ooit van die haakje dat je aan je rugleuning hang en daar flesjes kon instoppen, zulke dingen zijn zel handig :p
pi_96341444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Donders het volgende:
Deze volg ik
Welkom ^O^
pi_96342608
Nog een recommender hier op fok? Voor bic, over n maand n epad bestellen
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:22:41 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96344081
Zie Sig :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_96347064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef mtchel112 het volgende:
Nog een recommender hier op fok? Voor bic, over n maand n epad bestellen
je mag die van
Mij ook gebruiken. alxzhu

[ Bericht 1% gewijzigd door alxzhu op 04-05-2011 16:44:41 (Nickname was genoeg) ]
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_96347629
Weet iemand nog op welke site je die us-eu stekker adapter voor 1 cent kon bestellen? Misshien nog meer leuke 1 cent deals??? Alvast bedankt.

Heb gister hopelijk een superfelle zaklamp besteld. Na veel onderzoek blijkt de Ultrafire C1 XM-LT6 van DX voor $20,70 de beste prijs-kwaliteit verhouding te hebben. De batterijen hiervoor heb ik bij BIC vandaan.

[ Bericht 44% gewijzigd door alxzhu op 04-05-2011 16:58:33 ]
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_96347741
Bijna anderhalve dollar voor je euro ^O^
pi_96349007
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef alxzhu het volgende:
Weet iemand nog op welke site je die us-eu stekker adapter voor 1 cent kon bestellen? Misshien nog meer leuke 1 cent deals??? Alvast bedankt.

Die heeft nooit in de 1 cent deal gestaan. Kijk eens op eBay met een beetje geluk kan je er één winnen voor een paar cent.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:40:47 #14
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_96349567
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
1,48 idd, lekkerrrr!
als je wat duurs wilt kopen, dan moet je t nu doen.. snelle bezorging, geen wachtrijen en lage dollar ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_96349737
Wat is nu ongeveer de gemiddelde snelheid van een pakketje uit hongkong? Mijn laatste was 8 dagen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 17:45:04 ]
pi_96350437
iemand die nog beetje leuke telefoon weet met qwerty? ik weet dat het geen super telefoons zijn uit china, maar als het kan bellen,sms, en er leuk uitziet vind ik het best. (camera valt natuurlijk niks van te verwachten maar het liefst ook erop)
Moeten zij weten
pi_96350870
Vanmiddag een Archos 43 internet tablet gekocht met de gedachte dat ik makkelijk een mooi hoesje kon kopen. Dat valt echter vies tegen. De enige normale hoesjes die ik kan vinden zijn de originele archos hoesjes van 23 ¤. Kan iemand iets vinden in China? Mij lukt het namelijk niet.

Het hoesje moet er een beetje strak uitzien en met inhoud in mijn broekzak passen.
pi_96350997
Die van iBood? Dat kun je toch geen tablet noemen, het is een telefoon die niet kan bellen. En dat alles met een resistief scherm :{.
pi_96351098
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef UncleSam het volgende:
Die van iBood? Dat kun je toch geen tablet noemen, het is een telefoon die niet kan bellen. En dat alles met een resistief scherm :{.
Die van ibood ja. Ik heb hem gekocht om lekker mee te browsen in de klas, beetje spelletjes doen(geen multitouch spellen) en muziek luisteren met een goede kwaliteit. Niet om mee te bellen. Trouwens, normaal betaal je voor een dergelijke telefoon met zulke hardware minstens een 3-voudige
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:11:51 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96353878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is nu ongeveer de gemiddelde snelheid van een pakketje uit hongkong? Mijn laatste was 8 dagen
Hier ook, gisteren pakje die er 10 dagen over heeft gedaan (maar die gestempeld was op 27-4)
En vandaag mijn wayver zonnebril binnen, heeft er inc verzending 8 dagen over gedaan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:19:08 #21
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_96354288
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
normaal zou ik blij zijn hier mee :(, maar tegenwoordig krijg ik me salaris in dollars :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_96354610
en we wachten nog steeds op shirt besteld op 6 april, bijna een maand dus :(
pi_96359473
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Syphixx het volgende:
en we wachten nog steeds op shirt besteld op 6 april, bijna een maand dus :(
idem, maar dan 8 april... ziet er slecht uit voor ons. Wat heeft pandawill of de post met onze pakjes gedaan :(
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:58:55 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96360147
Wacht nog op eBay audiogear (headphones, mics, cables), M2 van Brainwavz, Focal Price pief-paf-poef-ding, Kat in box spaarpot van Pandawill, eBay gitaarsnaren, eBay #11 720p cam, DX worlds smallest 720p cam, 2 x 8GB Class 10 MicroSD eBay. :Z Ik houd niet van wachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:05:28 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96360528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Wacht nog op eBay audiogear (headphones, mics, cables), M2 van Brainwavz, Focal Price pief-paf-poef-ding, Kat in box spaarpot van Pandawill, eBay gitaarsnaren, eBay #11 720p cam, DX worlds smallest 720p cam, 2 x 8GB Class 10 MicroSD eBay. :Z Ik houd niet van wachten. [ afbeelding ]
Koop je geheugen dan ook in Nederland w/
Hier werkt mijn kaartje goed, lekker snel binnen ~O>
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:10:28 #26
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_96360803
iemand ook een shop of ebay link waar je grote super soakers kan kopen zonder verzend kosten?
morgen weer geld dat ga ik dan direct om zetten in dollars op paypal en dan lekker iets groots kopen.
BAM dit is 3KB
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:15:24 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96361088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Koop je geheugen dan ook in Nederland w/
Hier werkt mijn kaartje goed, lekker snel binnen ~O>
;( Ik ben begin juni weer eens daar.
En ik heb ze verder niet nodig voor ik m'n cams heb.
Dus dan liever goeiakoop uit en wat wachten, omdat ik toch moet wachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:16:58 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96361211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef Loll het volgende:
iemand ook een shop of ebay link waar je grote super soakers kan kopen zonder verzend kosten?
morgen weer geld dat ga ik dan direct om zetten in dollars op paypal en dan lekker iets groots kopen.
Water gun, squirt gun of spray gun, niet op 'supersoaker' zoeken. ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:17:58 #29
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_96361274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Water gun of spray gun, niet op 'supersoaker' zoeken. ;)
gewoon water pistool maakt niet wat denk maar wat er hier in nl in de winkel staat dat is meestal alle 2.

[ Bericht 25% gewijzigd door shiz op 04-05-2011 21:20:41 ]
BAM dit is 3KB
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:10 #30
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96361356
Ze is weer terug _O-

Ingrediënten onbekend :P

Even een paar inkopen om wat dames mee in bed te lokken :Y

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: