Post de titel en vraag Jootje om het aan te passen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Smoofie, je bent een lul. Had ik net een goeie titel krijg ik "er is al een andere in deze reeks geopend"
En dan heb je de titel niet eens aangepast!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Kudos aan klomp voor de nieuwe titel.
Inshallah, Inshallah!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
As-Salamu Alaykum msnk. Inshallah Ajax kampioen
Is het huis van Smoofiequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vette mickey mouse boot daar.
Goeie titel toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"Met 2 negers en een duitser"
Denk niet dat ze die leuk vindt
Sympathieke vent ben jequote:
Hij wilt weten of je een ekte G uit de hood bent, of dat je zo'n faka turk bent. Dan weet hij of hij je kan klappe zonder dat hij gedjoekt word.quote:
Hij is wel de enige in zijn rijtjeshuizen straat die de moeite neemt zijn huis nog een beetje schoon te maken, maar ik geloof dat dit offtopic is.quote:
hij hoef nie spang te doen, alles chill je weet togquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij wilt weten of je een ekte G uit de hood bent, of dat je zo'n faka turk bent. Dan weet hij of hij je kan klappe zonder dat hij gedjoekt word.
Fa2 man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef msnk het volgende:
[..]
hij hoef nie spang te doen, alles chill je weet tog
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De beker is verplicht combi toch? Oh wacht, FCT vak heh.
Scheelt dat ik een meisje benquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is dat geen hoogverraad of zo?
damn als ik die shit lees over twente beter gaat ze loezoe vriendquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
tantoe ouwe, die spange tanga van Jo, beetje fa2 aant doen.
Jij bent niet zo goed in de G uithangen brahquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
tantoe ouwe, die spange tanga van Jo, beetje fa2 aant doen.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Topic is zo weer vol.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Pas de tt trouwens ff aan jojoortje! Deze is niet origineel meer!
Die zit ruuuustig zn djonko te paffequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar die kan er niet zoveel mee
Ik ben dan wel jaloersquote:
Die shit heb je in Delft toch ook wel? En anders Den Haag zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben dan wel jaloers. Maar daar is hij te braaf voor
Tuurlijk heb je die in Delft, hele stad zit er vol mee. Maar ik smoke niet solo. Dat is net zoiets als in je eentje dronken wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Die shit heb je in Delft toch ook wel? En anders Den Haag zeker.
Oneensquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar ik smoke niet solo. Dat is net zoiets als in je eentje dronken worden
quote:
Mensenkennisquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar daar is hij te braaf voor
Je hoeft het niet eens te zijn, maar dat is mijn mening. Sowieso heb ik te weinig doughquote:
Heb een paar x gesmoked, puur, werd niet eens stonedquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Mensenkennis
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn, maar dat is mijn mening. Sowieso heb ik te weinig dough
Ach laat toch gaan joh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een paar x gesmoked, puur, werd niet eens stoned. Al laat ik me ook niet gaan
Cba, net zoals dronken wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach laat toch gaan joh!
Sorry, moest even gijp nadoen.
Mijn boot is groter dan jouw flatquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:16 schreef msnk het volgende:
Ey je kunt zeggen wat je wil maar die gast heeft tenminste een boot.
Heb ik niet
quote:
De gebroeders ko hebben ook een boot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:16 schreef msnk het volgende:
Ey je kunt zeggen wat je wil maar die gast heeft tenminste een boot.
Heb ik niet
Ik kan je pix geven, maar dat maakt je jaloers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mijn lul is groter dan jouw boot.
Dat komt een beetje homoerotisch over. Schaam je smoof.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan je pix geven, maar dat maakt je jaloers.
Vakantie voor de meeste. En wij zijn een stuk sfeervoller dan PSV fans.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Slowchat hiernormaal om 00.00 is het rustig/stil meeste liggen dan op bed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat komt een beetje homoerotisch over. Schaam je smoof.
[..]
Vakantie voor de meeste. En wij zijn een stuk sfeervoller dan PSV fans.
Jij moet meteen aan homoerotische dingen denkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat komt een beetje homoerotisch over. Schaam je smoof.
[..]
Vakantie voor de meeste. En wij zijn een stuk sfeervoller dan PSV fans.
Komt door de zenuwen voor de laatste wedstrijdquote:
Dat is lulligquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij moet meteen aan homoerotische dingen denken. En ik heb geen vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel danquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Komt door de zenuwen voor de laatste wedstrijd.
[..]
Dat is lullig
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef Geo3kant het volgende:
[flauw] Wat doet een Feyenoorder als hij de champions league heeft gewonnen?Die is al heel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik moest nadenken
Hier niet volgens mij. Weet ik niet want ik ben gestopt met m'n studie, begin na de zomer weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij wel dan? College gaat gewoon door
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Hoezo ben je gestopt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die is al heel oud. Maar ik moest nadenken
[..]
Hier niet volgens mij. Weet ik niet want ik ben gestopt met m'n studie, begin na de zomer weer
Van hbo naar uni na propedeusequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo ben je gestopt?Ik ga waars. switchen
doe maar sjiekquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van hbo naar uni na propedeuse
Van Smoofie? ranzig!quote:
Mag niet van de islam..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van Smoofie? ranzig!
Of nou ja, je moet er van houden i guess.
Nooitquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van Smoofie? ranzig!
Of nou ja, je moet er van houden i guess.
psssssst, islamregels zijn irrelevant voor afvalligenquote:
msnk is geen moslimquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Nooit!
[..]
psssssst, islamregels zijn irrelevant voor afvalligen
Enig kind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
msnk is geen moslimVind ik tegen vallen. Is je zus al uitgehuwelijkt?
Vooroordelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Enig kind.
Nog meer vooroordelen die ik moet debunken?
Echt hè, meteen al dat offtopic gelulquote:
Duhquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke barca fapper![]()
. En msnk , was maar fatoe
Vraag aan msnk. Misschien kan hij wat voor je maken. Halal, want je wilt geen haram voedselquote:
Niet gemaakt van echte turken of turkse uitwerpselen aub.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Als we kampioen worden en je komt naar Amsterdam maak ik er 10 voor je
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet gemaakt van echte turken of turkse uitwerpselen aub.
Beetje laat heh je bent al bijna 40 johquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh nee laat maar, verstandskiezen trekken
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje laat heh je bent al bijna 40 joh
Wtfquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je wat Babi Pangang met wat Saté Ayam en wat Ikan Bali?
Lolquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jah, ben opzoek naar een speler voor Ajax.
Wat, is toch lekkerquote:
Doe je lijp vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jah, ben opzoek naar een speler voor Ajax.
Nee man, indisch is niet te vretenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lol
[..]
Wat, is toch lekkerBeter dan een Turkse pizza
Gab, dit doet me pijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee man, indisch is niet te vreten
msnkquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige ..
Smoofie
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja wat, moet toch eerlijk zijn!
Ik dacht dat jij in Amsterdam woont.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige ..
Smoofie
Dat betekent zoiets al "ik zal je" maar zoals alles wat Turks is moet het meteen over iemands moeder gaanquote:
Oh, okéquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb vakantie jonguh, ik ga een wereldreis maken, zit nu in Duitsland.
ff vertaling aub.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Vay anasina
Vay anasini
Spot the difference.
Okequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat betekent zoiets al "ik zal je" maar zoals alles wat Turks is moet het meteen over iemands moeder gaan!!!!
Galatasarayquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Over turks gesproken, op discovery is macintyre in istanbul
Köln ..quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:01 schreef Santello het volgende:
Damn begin te vertellen waar je je kapsalon vandaan hebt, stap ik gelijk in de auto!
Het is ranzigheid die stiekem wel lekker smaakt. Maar die half gesmolten kaas en de lauwe sla er bovenop, diep van binnen weet ik dat het niet klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kapsalon, ook lekker. Maar gare zooi wel.
Vay anasini wordt meestal gebruikt in de zin van "ik zal je" (het woordje moeder komt erin voor maar is eigenlijk irrelevant, ja de logica ontgaat mij ook) en vay anasina is "ik zal zijn moeder".quote:
Köln, 2 x geweest, was wel leuke stad. En turks eten...geef mij maar een Dobbe kroketquote:
Die turken daar zijn echt kankerachterlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Galatasaray - Fenerbahçe gekke shitDat is geen voetbal meer vriend.
Hahaha.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die turken daar zijn echt kankerachterlijk
Waar nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was je dan ff naar Istanbul gevlogen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:09 schreef msnk het volgende:
Baal er nog steeds van dat ik Galatasaray - Ajax heb moeten missen. Openingswedstrijd alles.
Ben blij dat er niemand neergestoken is door die geke fans.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:09 schreef msnk het volgende:
Baal er nog steeds van dat ik Galatasaray - Ajax heb moeten missen. Openingswedstrijd alles.
Cim Bom heeft niets tegen Ajaxquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ben blij dat er niemand neergestoken is door die geke fans.
Nee, het zijn geen Engelsen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die zoeken toch gewoon ruzie met iedereen?
Ajax altijd en overal #1quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turken altijd toch met hun Gala of Fener of Besiktas
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen Engelsen.
[..]
Ajax altijd en overal #1
Anders had ik je uit het topic gekickedquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen Engelsen.
[..]
Ajax altijd en overal #1
Oh Oh DREFT. Mooi wasmiddel achter de duinen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Anders had ik je uit het topic gekicked
Slotervaart hier.quote:
Of in Dreft toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
In het ziekenhuis geboren worden is voor pussies, echte mannen zijn op de bevroren tundra's van siberie geboren.
Die ghetto's van Delft, hij is in the hood geboren man, met wat homiesquote:
Delftquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die ghetto's van Delft, hij is in the hood geboren man, met wat homies
Haten op Delftquote:
Wel de achterbuurten van Delft jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die ghetto's van Delft, hij is in the hood geboren man, met wat homies
Weet ik veel, Delft, Den Haag, één pot nat toch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haten op Delft
Delft ligt trouwens niet echt in de buurt van de duinen. Toch een kilometer of 20/30.
Gozahh, het ligt niet eens aan elkaar vast. Zit nog 3 - 4 kilometer niks tussen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veel, Delft, Den Haag, één pot nat toch.
Msnk, hoe is de ghetto waar jij woont. Ik woon trouwens naast een eckte Ghettoquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veel, Delft, Den Haag, één pot nat toch.
Zoooo, 3 hele kilometersquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gozahh, het ligt niet eens aan elkaar vast. Zit nog 3 - 4 kilometer niks tussen.
Nou ja, het is toch iets!quote:
Ik kom uit de eckte ghetto's Slotervaart en Bijlmer.quote:
Bijlmer is ook nieuwbouw, is ook mooi, maar er is een deel waar het echt ernstig is. De ghetto waar ik naast woon zit in de top 15 van probleemwijken van nederland manquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom uit de eckte ghetto's Slotervaart en Bijlmer.
Nee serieus bij mij in de buurt gebeurde echt nooit wat. Snap die hele ophef over de Bijlmer ook niet.
Ik heb er een tijdje gestudeerd, in mijn eerste jaar was er een steekpartij bij die ROC naast onsquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom uit de eckte ghetto's Slotervaart en Bijlmer.
Nee serieus bij mij in de buurt gebeurde echt nooit wat. Snap die hele ophef over de Bijlmer ook niet.
Mijn buurman heeft een paar keer gezeten omdat ie wat mensen probeerde neer te schietenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:21 schreef msnk het volgende:
Fred Hund was trouwens hier om de hoek doodgeschoten.
Ja ik woonde ook in het meeste veilig gedeelte van waarschijnlijk heel Zuid-Oost maar kwam wel vaak in de probleembuurten en daar viel het me toch mee qua incidenten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijlmer is ook nieuwbouw, is ook mooi, maar er is een deel waar het echt ernstig is. De ghetto waar ik naast woon zit in de top 15 van probleemwijken van nederland man![]()
Omdat wij die eckte eckte zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom woont iedereen hier in de ghetto?
Stoerdoenerij. Bij mij in de buurt hadden ze een autobom onder iemand z'n auto gevonden (bekende drugscrimineel).quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:23 schreef msnk het volgende:
Een paar maanden voordat Fred Hund werd doodgeschoten was er ook een drive-by tegenover mijn appartement, maar dat werd niet landelijk want niet dodelijk.
Autobom, dat doen ze alleen bij rijke drugsdealers in kakkerbuurten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Stoerdoenerij. Bij mij in de buurt hadden ze een autobom onder iemand z'n auto gevonden (bekende drugscrimineel).. Gingen ze moeilijk doen met zo'n robot.
Bij mij in de buurt is de Chinees in zijn eigen restaurant in stukken gehakt en vervolgens in zijn eigen auto gedumpt bij de pont.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Stoerdoenerij. Bij mij in de buurt hadden ze een autobom onder iemand z'n auto gevonden (bekende drugscrimineel).. Gingen ze moeilijk doen met zo'n robot.
(Amsterdam) - Noord = gestoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is de Chinees in zijn eigen restaurant in stukken gehakt en vervolgens in zijn eigen auto gedumpt bij de pont.
Hm, de man van een nichtje van mijn moeder was ook in stukken gehakt en in een rivier gedumpt, werd pas jaren later gevonden. Maar die wonen bij de Vlugtlaan in de buurt. En die is geen Chineesquote:
Nou ja, de huizen hier komen volgens mij in aanmerking voor sociale huurwoningen tegenwoordig. Maar we wonen hier dan ook al 25 jaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Autobom, dat doen ze alleen bij rijke drugsdealers in kakkerbuurten.
Zoals hier in Zuid
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:27 schreef Smoofie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_40_wijken_van_Vogelaar
Ik heb in twee van de vijf probleemwijken van Amsterdam gewoond jeujquote:Amsterdam Bos en Lommer, Amsterdam-Noord, Nieuw-West, Amsterdam-Oost en Bijlmer.
Volewijck staat erbij, zat ik op Honkbalquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in twee van de vijf probleemwijken van Amsterdam gewoond jeuj
Nieuw-West = osdorp, geuzenveld en Slotervaartquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:29 schreef msnk het volgende:
Wacht even, ik neem aan dat ze WEST bedoelen en niet nieuw-west? Want ik zou zweren dat daar eerst De Baarsjes stond, maar Oud-West en Nieuw-West waren gefuseerd tot gewoon West.
Nieuw-West is Slotervaart enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:29 schreef msnk het volgende:
Wacht even, ik neem aan dat ze WEST bedoelen en niet nieuw-west? Want ik zou zweren dat daar eerst De Baarsjes stond, maar Oud-West en Nieuw-West waren gefuseerd tot gewoon West.
Dat weet ik, maar dat staat er verkeerd op volgens mij. Of ze zijn stadsdelen gaan minderen? Want was het vroeger niet de 50 wijken en niet 40?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw-West = osdorp, geuzenveld en Slotervaart
Wat is jouw definitie van problemen precies? Want ondanks dat er hier van alles gebeurt waar provincialen een beroerte van zouden krijgen heb ik er niet zoveel last van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuw-West is Slotervaart enzo
Ik heb ook in twee probleemwijken gewoond en er nooit problemen gehad ook knap op zich.
Provincialen krijgen overal een beroerte van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van problemen precies? Want ondanks dat er hier van alles gebeurt waar provincialen een beroerte van zouden krijgen heb ik er niet zoveel last van.
Het is vooral, % allochtonen (turken, Marokanen, Antilianen) , Uitkeringen én criminaliteit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van problemen precies? Want ondanks dat er hier van alles gebeurt waar provincialen een beroerte van zouden krijgen heb ik er niet zoveel last van.
Word. De echte criminelen verblijven in het Amstel-hotel of wonen in Oud-Zuid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vogelaarwijken wonen niet de criminelen man, daar wonen alleen van die mini mocros die stoer doen
Die mocro's zijn toch aardig lastig in de avond, in een groepje. Vooral met mijn grote bek, vooral als ik zeg dat ik jood benquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word. De echte criminelen verblijven in het Amstel-hotel of wonen in Oud-Zuid.
Ik chillde vroeger met de zonen van de grootste crimineel van delluft! of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word. De echte criminelen verblijven in het Amstel-hotel of wonen in Oud-Zuid.
Meh, die zijn de afgelopen jaren echt mak geworden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die mocro's zijn toch aardig lastig in de avond, in een groepje. Vooral met mijn grote bek, vooral als ik zeg dat ik jood ben
Die mocro's zijn toch ook vaak voor Ajax?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die mocro's zijn toch aardig lastig in de avond, in een groepje. Vooral met mijn grote bek, vooral als ik zeg dat ik jood ben
Persoonlijk heb ik er de afgelopen jaren geen problemen gehad ik kon fijn wonen en leven. Natuurlijk zijn voor anderen een heleboel problemen en is het is sommige delen een crimineel broeinest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja. Mocro's denken dat ze de baas zijn van een wijk, dat dit hun land is , dat wij respect voor ze moeten hebben etc etc. Van echte criminelen heb je niet veel last. Al zijn die bendes met wapens in de Bijlmer (antilianen) en in Amsterdam-west (Mocro's) niet echt fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die mocro's zijn toch ook vaak voor Ajax?
En swieso zijn mocros echt 100x kutter dan een wijk met "echte" criminelen.
Huh? Nee man ben je gekquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die mocro's zijn toch ook vaak voor Ajax?
Jawel joh die hier in Hoofddorp zijn ook voor Ajax.quote:
Je kunt zoeken wat je wil, maar je zult hier geen één Marokkaan vinden die voor Ajax is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel joh die hier in Hoofddorp zijn ook voor Ajax.
Ik vind het wel grappig dat ik hier meer last heb van hangjongeren dan in Amsterdam.
Hoofddorp is gewoon Amsterdam man, helft van mijn famillie woont daar. Allemaal vanuit A'dam naar Hoofddorp gegaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel joh die hier in Hoofddorp zijn ook voor Ajax.
Ik vind het wel grappig dat ik hier meer last heb van hangjongeren dan in Amsterdam.
Yup, ongelofelijk op sommige plekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef Morendo het volgende:
Heb je in Hoofddorp sowieso niet meer last van vliegtuigen?
Dat snap ik, Poelenburg man, wonen alleen maar Turken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef msnk het volgende:
Ik heb er één oom. De meesten zitten in Zaandam
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik, Poelenburg man, wonen alleen maar Turken.
Ik zit aan de goede kant van het dorp ik hoor ze bijna nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef Morendo het volgende:
Heb je in Hoofddorp sowieso niet meer last van vliegtuigen?
Pagina'squote:Op woensdag 4 mei 2011 02:42 schreef Geo3kant het volgende:
Lol zitten jullie nou te discussiëren over mocro's/turken vanaf pagina 3?
Poelenburg is pas een kut wijk man, hoe vaak ik daar wel niet ben uitgesholdenquote:
De jongeren daar zijn vaak te simpel inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Poelenburg is pas een kut wijk man, hoe vaak ik daar wel niet ben uitgesholden
Nou Amsterdam is een stuk leuker dan dit rotdorp.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoofddorp is gewoon Amsterdam man, helft van mijn famillie woont daar. Allemaal vanuit A'dam naar Hoofddorp gegaan.
Mystery Landsquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Amsterdam is een stuk leuker dan dit rotdorp.
Het is dat er af en toe goede band als Kensington optreedt in de Duycker anders zou ik hier nooit wat gaan doen.
Het is er op plekken wel heel mooi en rustig, i.i.g waar mijn oom woont. Ik heb alleen geen idee hoe het daar heetquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Amsterdam is een stuk leuker dan dit rotdorp.
Het is dat er af en toe goede band als Kensington optreedt in de Duycker anders zou ik hier nooit wat gaan doen.
Floriandequote:Op woensdag 4 mei 2011 02:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is er op plekken wel heel mooi en rustig, i.i.g waar mijn oom woont. Ik heb alleen geen idee hoe het daar heet
De recreatieplas bedoel je? Die ligt hier 200 meter achter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is er op plekken wel heel mooi en rustig, i.i.g waar mijn oom woont. Ik heb alleen geen idee hoe het daar heet
Dat kan ook daar wonen mijn oom en tante.quote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent pas een kwartier weg man, wat lul je
Inderdaad, je maakt geschiedenis mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt niet uit't is zeldzaam, tot 3 uur een actieve Ajax topic
Mijn oom, oma, beide nichten wonen daarquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ook daar wonen mijn oom en tante.
Ik zal een waardige opvolger proberen te vinden van mijn TTquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef msnk het volgende:
Bijna vol, bijna nieuw topic. Wil degene die hem als eerste opent a.u.b een nieuwe TT plaatsen
Wil je dan heel graag tegen Ajax spelers FIFA spelen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:49 schreef msnk het volgende:
Morgen is er trouwens een Game & Meet in Venlo Saturn. Kun je tegen VVV spelers FIFA spelen. Waarom doen ze dat niet hier of zo, i.p.v zo'n kut promotie in de Arena
Dat is ook niet zo raar, alleen Amsterdam-Centrum en Amsterdam-Zuid zijn geen probleemwijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in twee van de vijf probleemwijken van Amsterdam gewoond jeuj
Waarom niet? Lijkt me wel leuk om een beetje te chillen met wat spelers van Ajaxquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je dan heel graag tegen Ajax spelers FIFA spelen?
Ik zou er echt niet heen gaan eerlijk gezegd.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar, alleen Amsterdam-Centrum en Amsterdam-Zuid zijn geen probleemwijken
Ach ja zal wel geinig zijn maar aan de andere kant kan je het beter niet doen. Bij VVV komen er misschien 300 mensen die kunnen allemaal tegen een VVV speler spelen. Bij Ajax komen er meteen 10.000 kinderen op af en dat levert een heleboel gekwetste kinderzieltjes op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me wel leuk om een beetje te chillen met wat spelers van Ajax
Dat is zeker zo. Zelfs uit Limburg en Overijssel zouden ze nog komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja zal wel geinig zijn maar aan de andere kant kan je het beter niet doen. Bij VVV komen er misschien 300 mensen die kunnen allemaal tegen een VVV speler spelen. Bij Ajax komen er meteen 10.000 kinderen af en dat levert een heleboel gekwetste kinderzieltjes op.
Ja ik vind het ook allemaal wel meevallen, maar ik bedoelde naar aanleiding van de 40 wijken van Vogelaar. Noord, Nieuw West, West, Oost en Zuidoost vallen er allemaal onder.quote:
Dat zijn de Deelgemeentes, de wijken zijn bijv. Volewijck, BUiksloot etc.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook allemaal wel meevallen, maar ik bedoelde naar aanleiding van de 40 wijken van Vogelaar. Noord, Nieuw West, West, Oost en Zuidoost vallen er allemaal onder.
Kijken of ik nog wat leuks met Gerrie kan verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |