De recreatieplas bedoel je? Die ligt hier 200 meter achter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is er op plekken wel heel mooi en rustig, i.i.g waar mijn oom woont. Ik heb alleen geen idee hoe het daar heet
Dat kan ook daar wonen mijn oom en tante.quote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent pas een kwartier weg man, wat lul je
Inderdaad, je maakt geschiedenis mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt niet uit't is zeldzaam, tot 3 uur een actieve Ajax topic
Mijn oom, oma, beide nichten wonen daarquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ook daar wonen mijn oom en tante.
Ik zal een waardige opvolger proberen te vinden van mijn TTquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef msnk het volgende:
Bijna vol, bijna nieuw topic. Wil degene die hem als eerste opent a.u.b een nieuwe TT plaatsen
Wil je dan heel graag tegen Ajax spelers FIFA spelen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:49 schreef msnk het volgende:
Morgen is er trouwens een Game & Meet in Venlo Saturn. Kun je tegen VVV spelers FIFA spelen. Waarom doen ze dat niet hier of zo, i.p.v zo'n kut promotie in de Arena
Dat is ook niet zo raar, alleen Amsterdam-Centrum en Amsterdam-Zuid zijn geen probleemwijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in twee van de vijf probleemwijken van Amsterdam gewoond jeuj
Waarom niet? Lijkt me wel leuk om een beetje te chillen met wat spelers van Ajaxquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je dan heel graag tegen Ajax spelers FIFA spelen?
Ik zou er echt niet heen gaan eerlijk gezegd.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar, alleen Amsterdam-Centrum en Amsterdam-Zuid zijn geen probleemwijken
Ach ja zal wel geinig zijn maar aan de andere kant kan je het beter niet doen. Bij VVV komen er misschien 300 mensen die kunnen allemaal tegen een VVV speler spelen. Bij Ajax komen er meteen 10.000 kinderen op af en dat levert een heleboel gekwetste kinderzieltjes op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me wel leuk om een beetje te chillen met wat spelers van Ajax
Dat is zeker zo. Zelfs uit Limburg en Overijssel zouden ze nog komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja zal wel geinig zijn maar aan de andere kant kan je het beter niet doen. Bij VVV komen er misschien 300 mensen die kunnen allemaal tegen een VVV speler spelen. Bij Ajax komen er meteen 10.000 kinderen af en dat levert een heleboel gekwetste kinderzieltjes op.
Ja ik vind het ook allemaal wel meevallen, maar ik bedoelde naar aanleiding van de 40 wijken van Vogelaar. Noord, Nieuw West, West, Oost en Zuidoost vallen er allemaal onder.quote:
Dat zijn de Deelgemeentes, de wijken zijn bijv. Volewijck, BUiksloot etc.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook allemaal wel meevallen, maar ik bedoelde naar aanleiding van de 40 wijken van Vogelaar. Noord, Nieuw West, West, Oost en Zuidoost vallen er allemaal onder.
Kijken of ik nog wat leuks met Gerrie kan verzinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |