Oh Oh DREFT. Mooi wasmiddel achter de duinen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Anders had ik je uit het topic gekicked
Slotervaart hier.quote:
Of in Dreft toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
In het ziekenhuis geboren worden is voor pussies, echte mannen zijn op de bevroren tundra's van siberie geboren.
Die ghetto's van Delft, hij is in the hood geboren man, met wat homiesquote:
Delftquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die ghetto's van Delft, hij is in the hood geboren man, met wat homies
Haten op Delftquote:
Wel de achterbuurten van Delft jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die ghetto's van Delft, hij is in the hood geboren man, met wat homies
Weet ik veel, Delft, Den Haag, één pot nat toch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haten op Delft
Delft ligt trouwens niet echt in de buurt van de duinen. Toch een kilometer of 20/30.
Gozahh, het ligt niet eens aan elkaar vast. Zit nog 3 - 4 kilometer niks tussen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veel, Delft, Den Haag, één pot nat toch.
Msnk, hoe is de ghetto waar jij woont. Ik woon trouwens naast een eckte Ghettoquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veel, Delft, Den Haag, één pot nat toch.
Zoooo, 3 hele kilometersquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gozahh, het ligt niet eens aan elkaar vast. Zit nog 3 - 4 kilometer niks tussen.
Nou ja, het is toch iets!quote:
Ik kom uit de eckte ghetto's Slotervaart en Bijlmer.quote:
Bijlmer is ook nieuwbouw, is ook mooi, maar er is een deel waar het echt ernstig is. De ghetto waar ik naast woon zit in de top 15 van probleemwijken van nederland manquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom uit de eckte ghetto's Slotervaart en Bijlmer.
Nee serieus bij mij in de buurt gebeurde echt nooit wat. Snap die hele ophef over de Bijlmer ook niet.
Ik heb er een tijdje gestudeerd, in mijn eerste jaar was er een steekpartij bij die ROC naast onsquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom uit de eckte ghetto's Slotervaart en Bijlmer.
Nee serieus bij mij in de buurt gebeurde echt nooit wat. Snap die hele ophef over de Bijlmer ook niet.
Mijn buurman heeft een paar keer gezeten omdat ie wat mensen probeerde neer te schietenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:21 schreef msnk het volgende:
Fred Hund was trouwens hier om de hoek doodgeschoten.
Ja ik woonde ook in het meeste veilig gedeelte van waarschijnlijk heel Zuid-Oost maar kwam wel vaak in de probleembuurten en daar viel het me toch mee qua incidenten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bijlmer is ook nieuwbouw, is ook mooi, maar er is een deel waar het echt ernstig is. De ghetto waar ik naast woon zit in de top 15 van probleemwijken van nederland man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |