Omdat wij die eckte eckte zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom woont iedereen hier in de ghetto?
Stoerdoenerij. Bij mij in de buurt hadden ze een autobom onder iemand z'n auto gevonden (bekende drugscrimineel).quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:23 schreef msnk het volgende:
Een paar maanden voordat Fred Hund werd doodgeschoten was er ook een drive-by tegenover mijn appartement, maar dat werd niet landelijk want niet dodelijk.
Autobom, dat doen ze alleen bij rijke drugsdealers in kakkerbuurten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Stoerdoenerij. Bij mij in de buurt hadden ze een autobom onder iemand z'n auto gevonden (bekende drugscrimineel).. Gingen ze moeilijk doen met zo'n robot.
Bij mij in de buurt is de Chinees in zijn eigen restaurant in stukken gehakt en vervolgens in zijn eigen auto gedumpt bij de pont.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Stoerdoenerij. Bij mij in de buurt hadden ze een autobom onder iemand z'n auto gevonden (bekende drugscrimineel).. Gingen ze moeilijk doen met zo'n robot.
(Amsterdam) - Noord = gestoord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is de Chinees in zijn eigen restaurant in stukken gehakt en vervolgens in zijn eigen auto gedumpt bij de pont.
Hm, de man van een nichtje van mijn moeder was ook in stukken gehakt en in een rivier gedumpt, werd pas jaren later gevonden. Maar die wonen bij de Vlugtlaan in de buurt. En die is geen Chineesquote:
Nou ja, de huizen hier komen volgens mij in aanmerking voor sociale huurwoningen tegenwoordig. Maar we wonen hier dan ook al 25 jaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Autobom, dat doen ze alleen bij rijke drugsdealers in kakkerbuurten.
Zoals hier in Zuid
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:27 schreef Smoofie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_40_wijken_van_Vogelaar
Ik heb in twee van de vijf probleemwijken van Amsterdam gewoond jeujquote:Amsterdam Bos en Lommer, Amsterdam-Noord, Nieuw-West, Amsterdam-Oost en Bijlmer.
Volewijck staat erbij, zat ik op Honkbalquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in twee van de vijf probleemwijken van Amsterdam gewoond jeuj
Nieuw-West = osdorp, geuzenveld en Slotervaartquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:29 schreef msnk het volgende:
Wacht even, ik neem aan dat ze WEST bedoelen en niet nieuw-west? Want ik zou zweren dat daar eerst De Baarsjes stond, maar Oud-West en Nieuw-West waren gefuseerd tot gewoon West.
Nieuw-West is Slotervaart enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:29 schreef msnk het volgende:
Wacht even, ik neem aan dat ze WEST bedoelen en niet nieuw-west? Want ik zou zweren dat daar eerst De Baarsjes stond, maar Oud-West en Nieuw-West waren gefuseerd tot gewoon West.
Dat weet ik, maar dat staat er verkeerd op volgens mij. Of ze zijn stadsdelen gaan minderen? Want was het vroeger niet de 50 wijken en niet 40?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw-West = osdorp, geuzenveld en Slotervaart
Wat is jouw definitie van problemen precies? Want ondanks dat er hier van alles gebeurt waar provincialen een beroerte van zouden krijgen heb ik er niet zoveel last van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuw-West is Slotervaart enzo
Ik heb ook in twee probleemwijken gewoond en er nooit problemen gehad ook knap op zich.
Provincialen krijgen overal een beroerte van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van problemen precies? Want ondanks dat er hier van alles gebeurt waar provincialen een beroerte van zouden krijgen heb ik er niet zoveel last van.
Het is vooral, % allochtonen (turken, Marokanen, Antilianen) , Uitkeringen én criminaliteit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van problemen precies? Want ondanks dat er hier van alles gebeurt waar provincialen een beroerte van zouden krijgen heb ik er niet zoveel last van.
Word. De echte criminelen verblijven in het Amstel-hotel of wonen in Oud-Zuid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vogelaarwijken wonen niet de criminelen man, daar wonen alleen van die mini mocros die stoer doen
Die mocro's zijn toch aardig lastig in de avond, in een groepje. Vooral met mijn grote bek, vooral als ik zeg dat ik jood benquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word. De echte criminelen verblijven in het Amstel-hotel of wonen in Oud-Zuid.
Ik chillde vroeger met de zonen van de grootste crimineel van delluft! of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word. De echte criminelen verblijven in het Amstel-hotel of wonen in Oud-Zuid.
Meh, die zijn de afgelopen jaren echt mak geworden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die mocro's zijn toch aardig lastig in de avond, in een groepje. Vooral met mijn grote bek, vooral als ik zeg dat ik jood ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |