Post de titel en vraag Jootje om het aan te passen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Smoofie, je bent een lul. Had ik net een goeie titel krijg ik "er is al een andere in deze reeks geopend"
En dan heb je de titel niet eens aangepast!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Kudos aan klomp voor de nieuwe titel.
Inshallah, Inshallah!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
As-Salamu Alaykum msnk. Inshallah Ajax kampioen
Is het huis van Smoofiequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vette mickey mouse boot daar.
Goeie titel toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"Met 2 negers en een duitser"
Denk niet dat ze die leuk vindt
Sympathieke vent ben jequote:
Hij wilt weten of je een ekte G uit de hood bent, of dat je zo'n faka turk bent. Dan weet hij of hij je kan klappe zonder dat hij gedjoekt word.quote:
Hij is wel de enige in zijn rijtjeshuizen straat die de moeite neemt zijn huis nog een beetje schoon te maken, maar ik geloof dat dit offtopic is.quote:
hij hoef nie spang te doen, alles chill je weet togquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij wilt weten of je een ekte G uit de hood bent, of dat je zo'n faka turk bent. Dan weet hij of hij je kan klappe zonder dat hij gedjoekt word.
Fa2 man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef msnk het volgende:
[..]
hij hoef nie spang te doen, alles chill je weet tog
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De beker is verplicht combi toch? Oh wacht, FCT vak heh.
Scheelt dat ik een meisje benquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is dat geen hoogverraad of zo?
damn als ik die shit lees over twente beter gaat ze loezoe vriendquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
tantoe ouwe, die spange tanga van Jo, beetje fa2 aant doen.
Jij bent niet zo goed in de G uithangen brahquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
tantoe ouwe, die spange tanga van Jo, beetje fa2 aant doen.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Topic is zo weer vol.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Pas de tt trouwens ff aan jojoortje! Deze is niet origineel meer!
Die zit ruuuustig zn djonko te paffequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar die kan er niet zoveel mee
Ik ben dan wel jaloersquote:
Die shit heb je in Delft toch ook wel? En anders Den Haag zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben dan wel jaloers. Maar daar is hij te braaf voor
Tuurlijk heb je die in Delft, hele stad zit er vol mee. Maar ik smoke niet solo. Dat is net zoiets als in je eentje dronken wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Die shit heb je in Delft toch ook wel? En anders Den Haag zeker.
Oneensquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar ik smoke niet solo. Dat is net zoiets als in je eentje dronken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |