quote:
Mensenkennisquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar daar is hij te braaf voor
Je hoeft het niet eens te zijn, maar dat is mijn mening. Sowieso heb ik te weinig doughquote:
Heb een paar x gesmoked, puur, werd niet eens stonedquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Mensenkennis
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn, maar dat is mijn mening. Sowieso heb ik te weinig dough
Ach laat toch gaan joh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een paar x gesmoked, puur, werd niet eens stoned. Al laat ik me ook niet gaan
Cba, net zoals dronken wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach laat toch gaan joh!
Sorry, moest even gijp nadoen.
Mijn boot is groter dan jouw flatquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:16 schreef msnk het volgende:
Ey je kunt zeggen wat je wil maar die gast heeft tenminste een boot.
Heb ik niet
quote:
De gebroeders ko hebben ook een boot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:16 schreef msnk het volgende:
Ey je kunt zeggen wat je wil maar die gast heeft tenminste een boot.
Heb ik niet
Ik kan je pix geven, maar dat maakt je jaloers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mijn lul is groter dan jouw boot.
Dat komt een beetje homoerotisch over. Schaam je smoof.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan je pix geven, maar dat maakt je jaloers.
Vakantie voor de meeste. En wij zijn een stuk sfeervoller dan PSV fans.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Slowchat hiernormaal om 00.00 is het rustig/stil meeste liggen dan op bed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat komt een beetje homoerotisch over. Schaam je smoof.
[..]
Vakantie voor de meeste. En wij zijn een stuk sfeervoller dan PSV fans.
Jij moet meteen aan homoerotische dingen denkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat komt een beetje homoerotisch over. Schaam je smoof.
[..]
Vakantie voor de meeste. En wij zijn een stuk sfeervoller dan PSV fans.
Komt door de zenuwen voor de laatste wedstrijdquote:
Dat is lulligquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij moet meteen aan homoerotische dingen denken. En ik heb geen vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel danquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Komt door de zenuwen voor de laatste wedstrijd.
[..]
Dat is lullig
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef Geo3kant het volgende:
[flauw] Wat doet een Feyenoorder als hij de champions league heeft gewonnen?Die is al heel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik moest nadenken
Hier niet volgens mij. Weet ik niet want ik ben gestopt met m'n studie, begin na de zomer weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij wel dan? College gaat gewoon door
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Hoezo ben je gestopt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die is al heel oud. Maar ik moest nadenken
[..]
Hier niet volgens mij. Weet ik niet want ik ben gestopt met m'n studie, begin na de zomer weer
Van hbo naar uni na propedeusequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo ben je gestopt?Ik ga waars. switchen
doe maar sjiekquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van hbo naar uni na propedeuse
Van Smoofie? ranzig!quote:
Mag niet van de islam..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van Smoofie? ranzig!
Of nou ja, je moet er van houden i guess.
Nooitquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van Smoofie? ranzig!
Of nou ja, je moet er van houden i guess.
psssssst, islamregels zijn irrelevant voor afvalligenquote:
msnk is geen moslimquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Nooit!
[..]
psssssst, islamregels zijn irrelevant voor afvalligen
Enig kind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
msnk is geen moslimVind ik tegen vallen. Is je zus al uitgehuwelijkt?
Vooroordelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Enig kind.
Nog meer vooroordelen die ik moet debunken?
Echt hè, meteen al dat offtopic gelulquote:
Duhquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke barca fapper![]()
. En msnk , was maar fatoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |