Vast wel, wie zit er niet op FOK!?quote:
Dat kan wel wezen, maar het is een typisch linkse maatregel. En ik vraag me af of je ervoor was gegaan als de regering je geen steuntje in de rug had gegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders had ik ook wel een diploma gehad maar het had me wel tyfus veel gekost![]()
Oh, maar de VVD waardeert dit initiatief ook wel hoor, ze zitten al best lang in het bestuur maar nog steeds is deze subsidie niet geschrapt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef dotCommunism het volgende:
Zonder links was PHP nu een dozenvouwer ergens in een fabriekshal.
Het is ook leuk hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Puuh, mijn record ligt op 230 en dat vond ik al aardig hard op de Autobahn, maar 260?!
Mooie auto, maar geef mij maar de CLS-coupe als ik moet kiezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Hm. Ik vind een S-klasse een soort van een Boeing 747.
Guten morgen!quote:
Ja, ik loop nu op de zuidas rond, dus het valt mee. Maar moet 12:30 in Eindhoven zijn en dat red ik niet.quote:
Ongeacht links straks ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef dotCommunism het volgende:
Zonder links was PHP nu een dozenvouwer ergens in een fabriekshal.
Hm nee, dat lijkt me een onmogelijke taak, reken eerder op half 2.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik loop nu op de zuidas rond, dus het valt mee. Maar moet 12:30 in Eindhoven zijn en dat red ik niet.
Het was het waardquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee, dat lijkt me een onmogelijke taak, reken eerder op half 2.
Dirty, dirty boy.quote:
I was clean as a knifequote:
Champagne, champagne for everyone!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
I was clean as a knife
Maar gratis moët...
Its a bit of both.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef GSbrder het volgende:
Ach, daar ga je niet voor, maar het was een prettige bijkomstigheid
Heb jij het ooit druk gehad danquote:
Je spreek uit ervaring?quote:
Je zegt toch met trots iedere keer zelf dat je in de fabriek werkt?quote:
quote:
Als bijbaantje, maar natuurlijk, iedereen van jullie zat op z'n 18e in de raad van commissarissen van een of andere multinational.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zegt toch met trots iedere keer zelf dat je in de fabriek werkt?
En dan ook nog:
[..]
Nee, ik werkte niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als bijbaantje, maar natuurlijk, iedereen van jullie zat op z'n 18e in de raad van commissarissen van een of andere multinational.
Ik ook later hoor, mocht daar een misverstand over bestaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
t. En ik onderhoud mijzelf al 15 jaar met arbeid.
Nee, op die leeftijd sorteerde ik postpaketten bij de PTTquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als bijbaantje, maar natuurlijk, iedereen van jullie zat op z'n 18e in de raad van commissarissen van een of andere multinational.
Dan ben jij in een gespreid bedje geboren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik werkte niet.
Afgezien van wat inzet qua vrijwilligerswerk e.d.
Precies, alleen sommige hier praten daar nogal spottend over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, op die leeftijd sorteerde ik postpaketten bij de PTT
Je krijgt meer van je ouders dan ik ooit heb gekregen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan ben jij in een gespreid bedje geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |