Ongeacht links straks ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef dotCommunism het volgende:
Zonder links was PHP nu een dozenvouwer ergens in een fabriekshal.
Hm nee, dat lijkt me een onmogelijke taak, reken eerder op half 2.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik loop nu op de zuidas rond, dus het valt mee. Maar moet 12:30 in Eindhoven zijn en dat red ik niet.
Het was het waardquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee, dat lijkt me een onmogelijke taak, reken eerder op half 2.
Dirty, dirty boy.quote:
I was clean as a knifequote:
Champagne, champagne for everyone!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
I was clean as a knife
Maar gratis moët...
Its a bit of both.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef GSbrder het volgende:
Ach, daar ga je niet voor, maar het was een prettige bijkomstigheid
Heb jij het ooit druk gehad danquote:
Je spreek uit ervaring?quote:
Je zegt toch met trots iedere keer zelf dat je in de fabriek werkt?quote:
quote:
Als bijbaantje, maar natuurlijk, iedereen van jullie zat op z'n 18e in de raad van commissarissen van een of andere multinational.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zegt toch met trots iedere keer zelf dat je in de fabriek werkt?
En dan ook nog:
[..]
Nee, ik werkte niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als bijbaantje, maar natuurlijk, iedereen van jullie zat op z'n 18e in de raad van commissarissen van een of andere multinational.
Ik ook later hoor, mocht daar een misverstand over bestaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
t. En ik onderhoud mijzelf al 15 jaar met arbeid.
Nee, op die leeftijd sorteerde ik postpaketten bij de PTTquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als bijbaantje, maar natuurlijk, iedereen van jullie zat op z'n 18e in de raad van commissarissen van een of andere multinational.
Dan ben jij in een gespreid bedje geboren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik werkte niet.
Afgezien van wat inzet qua vrijwilligerswerk e.d.
Precies, alleen sommige hier praten daar nogal spottend over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, op die leeftijd sorteerde ik postpaketten bij de PTT
Je krijgt meer van je ouders dan ik ooit heb gekregen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan ben jij in een gespreid bedje geboren.
1 dag in de week naar school en 4 dagen werken. Iets wat ze meer zouden moeten stimuleren i.p.v. die geldverslindende VAVO opleidingen, waar men op hun 20ste nog geen reet aan hebben. Nutteloos onderwijs voor nutteloze mensen noem ik dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, op die leeftijd sorteerde ik postpaketten bij de PTT
Kan, ik kan dat vanaf mijn pc niet checken natuurlijk. Maar ik ben bepaald niet verwend als ik mijzelf vergelijk met leeftijd genoten, ondanks dat ik enigskind ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je krijgt meer van je ouders dan ik ooit heb gekregen hoor.
In contanten.
Nee, ik kreeg volledige studiefinanciering en sorteerde 's nachts goedbetaald bij de PTT. Ik was na de Havo uitgeloot voor HBO journalistiek en had geen idee wat te doen. Toen heb ik me aangemeld op een Meao om te zien of die richting iets voor mij was. Dat bleek al na twee maanden niet zo te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef betyar het volgende:
[..]
1 dag in de week naar school en 4 dagen werken. Iets wat ze meer zouden moeten stimuleren i.p.v. die geldverslindende VAVO opleidingen, waar men op hun 20ste nog geen reet aan heeft. Nutteloos onderwijs voor nutteloze mensen.
Uiteraard, de regering vangt de klappen voor je op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, ik kan dat vanaf mijn pc niet checken natuurlijk. Maar ik ben bepaald niet verwend als ik mijzelf vergelijk met leeftijd genoten, ondanks dat ik enigskind ben.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ervaring uit mijn omgeving, jazeker.
Niet netjes en vooral asociaal, zeker als een directeur met zo'n voorstel komt..quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg volledige studiefinanciering en sorteerde 's nachts goedbetaald bij de PTT. Ik was na de Havo uitgeloot voor HBO journalistiek en had geen idee wat te doen. Toen heb ik me aangemeld op een Meao om te zien of die richting iets voor mij was. Dat bleek al na twee maanden niet zo te zijn.
Ik ben naar de directeur toegestapt en heb gezegd dat ik me wou uitschrijven omdat dit absoluut niet mijn richting was. Hij weigerde mij uit te schrijven omdat ie dan onder z'n leerlingenquotum zou komen en zei: "blijf gewoon ingeschreven maar je hoeft niet meer te komen, zo hou jij je studiefinanciering en wij onze subsidie. Je moet alleen niet tijdens schooluren wit gaan werken".
Dat zei ie letterlijk en toen ben ik naar een uitzendbureau toegestapt op zoek naar werk buiten de schooluren en heb ik een schooljaar lang zowel studiefinanciering als volledige OV-kaart als een behoorlijk goed inkomen (want 's nachts werken) gehad
Je kan wel merken dat je ooit VVD'er was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg volledige studiefinanciering en sorteerde 's nachts goedbetaald bij de PTT. Ik was na de Havo uitgeloot voor HBO journalistiek en had geen idee wat te doen. Toen heb ik me aangemeld op een Meao om te zien of die richting iets voor mij was. Dat bleek al na twee maanden niet zo te zijn.
Ik ben naar de directeur toegestapt en heb gezegd dat ik me wou uitschrijven omdat dit absoluut niet mijn richting was. Hij weigerde mij uit te schrijven omdat ie dan onder z'n leerlingenquotum zou komen en zei: "blijf gewoon ingeschreven maar je hoeft niet meer te komen, zo hou jij je studiefinanciering en wij onze subsidie. Je moet alleen niet tijdens schooluren wit gaan werken".
Dat zei ie letterlijk en toen ben ik naar een uitzendbureau toegestapt op zoek naar werk buiten de schooluren en heb ik een schooljaar lang zowel studiefinanciering als volledige OV-kaart als een behoorlijk goed inkomen (want 's nachts werken) gehad
Het kwam mij erg goed uit, kon ik een jaar bedenken wat verder te doen qua studie zonder me zorgen te hoeven maken over geldquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet netjes en vooral asociaal, zeker als een directeur met zo'n voorstel komt..
Maar je hebt uiteindelijk het licht gezien.quote:
Uiteraard, een ieder ander had het erg gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is vooral een logisch gevolg van dit sociale systeem. Daarom zal hij ook van VVD naar PvdA zijn gegaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, een ieder ander had het erg gevonden.
Maar je hebt geweldig gehandeld.
Soms kan ik jou ook nog wel waarderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond die directeur ook niet erg netjes handelen, maar hij was tenminste wel eerlijk en kwam met een voor ons beiden voordelig voorstel. Zou nu ook niet meer lukken met die megascholengemeenschappen waar de directeur geen enkele leerling bij naam kent.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho ho, ik geef je groot gelijk, maar netjes is het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kwam mij erg goed uit, kon ik een jaar bedenken wat verder te doen qua studie zonder me zorgen te hoeven maken over geld
Mee eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onderwijs is inderdaad ruk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond die directeur ook niet erg netjes handelen, maar hij was tenminste wel eerlijk en kwam met een voor ons beiden voordelig voorstel. Zou nu ook niet meer lukken met die megascholengemeenschappen waar de directeur geen enkele leerling bij naam kent.
Dan moet jij jezelf toch eens afvragen onder wat voor mensen jij je in de prive sfeer begeefd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ervaring uit mijn omgeving, jazeker.
Nee, ik ben gewoon niet dogmatisch. Ik heb hier 2 persoonlijkheden, PHP/politiek PHP/ruben, en daar zit een verschil tussen. Ik weet zelf ook wel dat ik met bepaalde dingen geluk heb en dat dat ''niet rechts is'', maar waarom zou ik dat weigeren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef betyar het volgende:
PHP, soms lijkt het wel of je pas post wanneer "rechtse" mensen iets posten om zo rechts over te komen. Het lijkt wel of je niet weet wat je standpunten behoren te zijn.
Wat is er mis met mensen die dozen vouwen voor hun werk? Ze werken tenminste volle weken i.p.v. zinloze scholing te volgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan moet jij jezelf toch eens afvragen onder wat voor mensen jij je in de prive sfeer begeefd.
Eigenlijk is php ook gewoon zo links als maar kan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef betyar het volgende:
PHP, soms lijkt het wel of je pas post wanneer "rechtse" mensen iets posten om zo rechts over te komen. Het lijkt wel of je niet weet wat je standpunten behoren te zijn.
Mijn stip aan de horizon op de vavo is havo, als jij dat zinloos vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die dozen vouwen voor hun werk? Ze werken tenminste volle weken i.p.v. zinloze scholing te volgen.
Nee hoor, maar iedereen had in remlofs geval hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk is php ook gewoon zo links als maar kan.
Je vergeet de vraag te beantwoorden...quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn stip aan de horizon op de vavo is havo, als jij dat zinloos vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |