Een weekendje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op een zakenreis ga je meestal ergens heen met een doel. Bijvoorbeeld om de boekhouding te controleren. En zelfs het versterken van relaties kan in een weekendje. Dat is wat anders dan negen dagen mooie plekjes te bezichtigen, waarbij de culturele hotspots nog uitgezocht moeten worden.
Jij denkt dat de heren fractievoorzitters geen ontmoetingen hebben met lokale bestuurders?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:42 schreef Picchia het volgende:
En zelfs het versterken van relaties kan in een weekendje.
Dan wil je ook nog een dagje chillen uiteraard. Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een weekendje?
Curacao is al 10 uur vliegen, laat staan dat je de rest van de eilanden ook nog moet bezoeken, en ook nog eens terug moet vliegen.
Ik vrees dat ze een ontmoeting krijgen met elke bananenplukker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat de heren fractievoorzitters geen ontmoetingen hebben met lokale bestuurders?
Daarom, dag Curacao, dag Bonaire, dag Aruba, dag Sint Maarten/St. Eustacius etc etc. en dan ook nog twee reisdagen, plus bijkomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan wil je ook nog een dagje chillen uiteraard. Niets mis mee.
Je bent jaloers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze een ontmoeting krijgen met elke bananenplukker.
Ik wil ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft overigens niks te maken met m'n eigen bezoek aan Curacao over een paar week.
Nee, maar ik vind wel dat Roemer en Wilders groot gelijk hebben. Zij vertegenwoordigen de enige kritische partijen die overheidsuitgaven nog enigszins sociaal proberen te houden. Snoepreisjes zijn asociaal.quote:
* Voorschrift draait drie keer in het rond en spuugt op de grondquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat Roemer en Wilders groot gelijk hebben. Zij vertegenwoordigen de enige kritische partijen die overheidsuitgaven nog enigszins sociaal proberen te houden.
Wat maakt dit een snoepreisje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat Roemer en Wilders groot gelijk hebben. Zij vertegenwoordigen de enige kritische partijen die overheidsuitgaven nog enigszins sociaal proberen te houden. Snoepreisjes zijn asociaal.
Wat we net besproken hebben. Dat het geen efficiënte en functionele tijdsbesteding is, maar ze het wel willen declareren.quote:
Precies, het is helemaal geen snoepreisje, dat maakt Wilders er van en iedereen trapt er weer klakkeloos inquote:
Je bent dus niet echt rechts ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoor helemaal niet zo lang uit te slapen, een echt rechts iemand gaat om 2 uur naar bed en rond 6 a 7 uur er weer uit.
Jij bent dan ook niet echt rechts, je claimt het alleen te zijn maar je weerspreekt dat regelmatig zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoor helemaal niet zo lang uit te slapen, een echt rechts iemand gaat om 2 uur naar bed en rond 6 a 7 uur er weer uit.
Ik moet mijzelf gewoon trainen om wat minder lui te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet echt rechts, je claimt het alleen te zijn maar je weerspreekt dat regelmatig zelf.
Af en toe ben je wel wijs en lief.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, het is helemaal geen snoepreisje, dat maakt Wilders er van en iedereen trapt er weer klakkeloos in
Wat wordt ik toch verdrietig van dergelijk gelulquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat we net besproken hebben. Dat het geen efficiënte en functionele tijdsbesteding is, maar ze het wel willen declareren.
En jij behoort niet tot het klootjesvolk? Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wordt ik toch verdrietig van dergelijk gelulDit is ook echt voer voor het klootjesvolk.
Puuh, mijn record ligt op 230 en dat vond ik al aardig hard op de Autobahn, maar 260?!quote:
Kijk. Daar houd ik van. Ze zitten dus overal en niet alleen in BNW...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
Sodeju, een collega blijkt een aanhanger van de 9/11 inside job theorie.
Ik ben niet zo kleinzeilig dat ik mij druk kan maken om een fucking reisje naar de Antillen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
En jij behoort niet tot het klootjesvolk? Geloof je het zelf?
Dat is mooi. Als jullie je er niet druk om maken, dan kunnen we evengoed met die reisjes stoppen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kleinzeilig dat ik mij druk kan maken om een fucking reisje naar de Antillen.
Het schuim staat je op de mond als iemand er wat van zegtquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kleinzeilig dat ik mij druk kan maken om een fucking reisje naar de Antillen.
Laten we anders maar gewoon een streep zetten door regeringsreizen in het algemeen, nietwaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is mooi. Als jullie je er niet druk om maken, dan kunnen we evengoed met die reisjes stoppen.
Nee, landsbelang.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is mooi. Als jullie je er niet druk om maken, dan kunnen we evengoed met die reisjes stoppen.
Of zijn collega zit in BNW.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kijk. Daar houd ik van. Ze zitten dus overal en niet alleen in BNW...
* phpmystylekrijgt dejavusquote:
O o, de laatste keer......quote:
He. zit Martin Bosma ook op FOK!?quote:
Wat is er mis met links? Dankzij links beleid heb jij straks een diploma.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
De grunen in Duitsland zijn echt hardnekkig, en helemaal kut dat Merkel die ik tot voor kort erg hoog had zich laat ringeloren door die linkse sukkels.
Anders had ik ook wel een diploma gehad maar het had me wel tyfus veel gekostquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is er mis met links? Dankzij links beleid heb jij straks een diploma.
Vast wel, wie zit er niet op FOK!?quote:
Dat kan wel wezen, maar het is een typisch linkse maatregel. En ik vraag me af of je ervoor was gegaan als de regering je geen steuntje in de rug had gegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders had ik ook wel een diploma gehad maar het had me wel tyfus veel gekost![]()
Oh, maar de VVD waardeert dit initiatief ook wel hoor, ze zitten al best lang in het bestuur maar nog steeds is deze subsidie niet geschrapt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef dotCommunism het volgende:
Zonder links was PHP nu een dozenvouwer ergens in een fabriekshal.
Het is ook leuk hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Puuh, mijn record ligt op 230 en dat vond ik al aardig hard op de Autobahn, maar 260?!
Mooie auto, maar geef mij maar de CLS-coupe als ik moet kiezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Hm. Ik vind een S-klasse een soort van een Boeing 747.
Guten morgen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |