Kijk. Daar houd ik van. Ze zitten dus overal en niet alleen in BNW...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
Sodeju, een collega blijkt een aanhanger van de 9/11 inside job theorie.
Ik ben niet zo kleinzeilig dat ik mij druk kan maken om een fucking reisje naar de Antillen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
En jij behoort niet tot het klootjesvolk? Geloof je het zelf?
Dat is mooi. Als jullie je er niet druk om maken, dan kunnen we evengoed met die reisjes stoppen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kleinzeilig dat ik mij druk kan maken om een fucking reisje naar de Antillen.
Het schuim staat je op de mond als iemand er wat van zegtquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kleinzeilig dat ik mij druk kan maken om een fucking reisje naar de Antillen.
Laten we anders maar gewoon een streep zetten door regeringsreizen in het algemeen, nietwaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is mooi. Als jullie je er niet druk om maken, dan kunnen we evengoed met die reisjes stoppen.
Nee, landsbelang.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is mooi. Als jullie je er niet druk om maken, dan kunnen we evengoed met die reisjes stoppen.
Of zijn collega zit in BNW.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kijk. Daar houd ik van. Ze zitten dus overal en niet alleen in BNW...
* phpmystylekrijgt dejavusquote:
O o, de laatste keer......quote:
He. zit Martin Bosma ook op FOK!?quote:
Wat is er mis met links? Dankzij links beleid heb jij straks een diploma.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
De grunen in Duitsland zijn echt hardnekkig, en helemaal kut dat Merkel die ik tot voor kort erg hoog had zich laat ringeloren door die linkse sukkels.
Anders had ik ook wel een diploma gehad maar het had me wel tyfus veel gekostquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is er mis met links? Dankzij links beleid heb jij straks een diploma.
Vast wel, wie zit er niet op FOK!?quote:
Dat kan wel wezen, maar het is een typisch linkse maatregel. En ik vraag me af of je ervoor was gegaan als de regering je geen steuntje in de rug had gegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders had ik ook wel een diploma gehad maar het had me wel tyfus veel gekost![]()
Oh, maar de VVD waardeert dit initiatief ook wel hoor, ze zitten al best lang in het bestuur maar nog steeds is deze subsidie niet geschrapt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef dotCommunism het volgende:
Zonder links was PHP nu een dozenvouwer ergens in een fabriekshal.
Het is ook leuk hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Puuh, mijn record ligt op 230 en dat vond ik al aardig hard op de Autobahn, maar 260?!
Mooie auto, maar geef mij maar de CLS-coupe als ik moet kiezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Hm. Ik vind een S-klasse een soort van een Boeing 747.
Guten morgen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |