Maar.. w-w-wil je erover praten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft misschien met iets uit mijn jeugd te maken.
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft misschien met iets uit mijn jeugd te maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bye Morendo!! En als er écht iets is....
Dat is wel een erg ambitieuze omschrijving voor de bezigheden van een nachtportier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:59 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij is het nu officieel dood hier. En ik moet nog de hele nacht werken!
Om een of andere reden kan fok mij niet afleiden als ik Drs. P aan het kijken/luisteren ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:59 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij is het nu officieel dood hier. En ik moet nog de hele nacht werken!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is wel een erg ambitieuze omschrijving voor de bezigheden van een nachtportier.
Ik jat je UI even.quote:
Ah, het was een geslaagd restaurant dus?quote:
Het was top. Tig verschillende wijnen naar binnen gewerkt en toen naar huis gekropen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, het was een geslaagd restaurant dus?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was top. Tig verschillende wijnen naar binnen gewerkt en toen naar huis gekropen.
Zomertijd is nou eenmaal zuiptijd. En gisteren was de drank gratis....tsja....quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent een graag geziene gast denk ik zo, gezien het aantal keer dat jij met een kater komt melden dat je weer ergens hebt lopen zuipen.
Excuses excuses, alcoholist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zomertijd is nou eenmaal zuiptijd. En gisteren was de drank gratis....tsja....
Die homo bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef eriksd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)est_uit_bijlmer.html
Jaja, lokale sterotype PvdA-bestuurder @ 2:10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |