Ik kom er maar tot een: VVD.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben een zwevende kiezer tussen alles wat niet christelijk is en/of zich populistisch opstelt en dan heb je nog een keuze van een partij 3-4 van links tot rechts verdeelt en de PVV negeert.
Neem jij GSbrdr voor je rekening?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dan moet iedereen posten alsof hij een andere POL-user is.
Je hebt weinig keus, succes!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben een zwevende kiezer tussen alles wat niet christelijk is en/of zich populistisch opstelt en dan heb je nog een keuze van een partij 3-4 van links tot rechts verdeelt en de PVV negeert.
Laat maar, dit is te vermoeiend. In plaats daarvan wil ik je verblijden met een afbeelding van een zebra.quote:
Dank je... En de nee was al een neequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Laat maar, dit is te vermoeiend. In plaats daarvan wil ik je verblijden met een afbeelding van een zebra.
[ afbeelding ]
Ik kan me nog een post van je herinneren waarin je zei dat je Dion Graus (PVV) zo'n heldere kerel vond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je... En de nee was al een nee
Echt?? Plemp 'm hier!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van je herinneren waarin je zei dat je Dion Graus (PVV) zo'n heldere kerel vond.
Friek, plemp 'm hierquote:
tsja, maagden moeten ook wat...quote:
Wat zeg je nou??quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
In jouw tak van sport kun je toch geen maagd meer zijn?!
Waarom is gewoon antwoorden zo lastig voor jou?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom is 1 vraagteken nooit genoeg voor jou?
Heeft misschien met iets uit mijn jeugd te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is gewoon antwoorden zo lastig voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |