Misschien pas drie weken dat ik opval, maar ik ben hier al minstens drie maanden ( geeft ook weer je betrokkenheid aan )quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vent.. je bent hier net 3 weken.
Weet je hoe het er hier een jaar geleden uitzag?
Toen was het hier en ramp.. met al die groenlinks lui die om de 30 minuten even kwamen overgeven op Def. je weet niet waarover je het hebt.. maar ik mag je 1 ding vertellen, de kans dat jij mod zult worden ever.. neemt in ieder geval nooit toe.
Laatste wat ik hierover zeg.. ik vind het fijn dat de ruzies die er zijn, dan in ieder geval binnen de def lui zijn .. en niet meer van daarbuiten![]()
haha, je meent het..quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Misschien pas drie weken dat ik opval, maar ik ben hier al minstens drie maanden ( geeft ook weer je betrokkenheid aan )
Wat interesseert mij hoe het onder jou moderatorschap eerst uitzag? het geeft alleen weer dat je toen en nu blijkbaar niet overweg kan met leidinggeven en verantwoordelijkheid ( Was jij nou OO of niet ? ) Ik heb tijdens één van mijn opleidingen nog op kindjes zoals jou kunnen passen, maar ik had op die leeftijd die jij nu hebt echt wel wat meer verantwoordelijkheden dan jij nu hebt![]()
En als laatste, je kan wel gaan dreigen dat ik de kans op Mod worden heb laten schieten, maar ik kan nergens terug lezen dat ik die post ambieer, sterker nog ik stel nu jou positie ter discussie, en als je met mij herrie wilt zoeken moet je echt eerder opstaan ( zoals je nu ziet )![]()
En nu kop houden en gewoon modereren ipv stoer lopen te doen want indruk maak je op mij zeer zeker niet met dat puberaal gedrag, mijn dochter komt nog volwassener over
Stoere vent ben jij zeg!, je hebt zeker een gezin, en je hebt je land natuurlijk gediend in het buitenland met dat tankje van je, laat me niet lachen, je bent echt een lachertje, dat is zeker die carnavalsmentaliteit van dat Den Bosch waaruit je komt, in mijn ogen ben je maar een Piet Snot, meer niet, binnenkort sta je aan de lopende band te praten over je herorische verleden bij de baas terwijl je nieteens iets hebt gedaan voor je land, dus hoepel effe een eind op, wil je, en dreigementen dat jij het laatste woord hebt gaat dus niet op, want we praten dat dan gewoon uit in Den Bosch, of je bent een mietje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha, je meent het..
je gaat mijn positie ter discussie stellen![]()
Nou moes...
Ik zit ergens in def als je me nodig hebt
en mijn kop houden en modereren .. ga je me nu bevelen geven ook?
Laat ik het even zo stellen, het is nog een wonder dat je hier nog mag zijn na je laatste acties, ik heb eerder het latere woord dan jij...
je bent wel grappig, met je grootheidswaanzin![]()
heb je me nog nodig, let me know![]()
Zonder je in te lezen een mening geven maakt juist jou een onvolwassen persoonquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:26 schreef Bouke-p het volgende:
Nou heb ik die hele discussie een beetje gemist, maar jij komt ook niet echt volwassen over
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:22 schreef Mores het volgende:
[..]
Stoere vent ben jij zeg!, je hebt zeker een gezin, en je hebt je land natuurlijk gediend in het buitenland met dat tankje van je, laat me niet lachen, je bent echt een lachertje, dat is zeker die carnavalsmentaliteit van dat Den Bosch waaruit je komt, in mijn ogen ben je maar een Piet Snot, meer niet, binnenkort sta je aan de lopende band te praten over je herorische verleden bij de baas terwijl je nieteens iets hebt gedaan voor je land, dus hoepel effe een eind op, wil je, en dreigementen dat jij het laatste woord hebt gaat dus niet op, want we praten dat dan gewoon uit in Den Bosch, of je bent een mietje.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Zonder je in te lezen een mening geven maakt juist jou een onvolwassen persoon
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:44 schreef Mores het volgende:
Ik begrijp het helemaal maal Pumatje en mijn excuses, mag ik je tenen likken, en ik breng een driemaal Houzee voor je uit
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:38 schreef Mores het volgende:
Maar goed ik heb lang genoeg gewacht, onderv het oog van Kroon gaan wij vanavond een pilsje drinken tenzij je niet durft
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:43 schreef Mores het volgende:
Oja, ga je me ni monddood maken, kindsoldaat Pumatje, want daar ben je toch zo goed in , als ik je reactie al in het het topic van ErwinRommel kan lezen?, kom dan maar ipv je te schuilen achter een toetsenbord
Snap je het dan nog niet!? Modjes dienen geen leven te hebben en 24/7 online te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Pumatje het volgende:
ik was gisteren de bevrijding vieren.. sorry
Mores.. jezus mina zeg! Ga is lekker een ander def forum zoeken!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:43 schreef Mores het volgende:
Oja, ga je me ni monddood maken, kindsoldaat Pumatje, want daar ben je toch zo goed in , als ik je reactie al in het het topic van ErwinRommel kan lezen?, kom dan maar ipv je te schuilen achter een toetsenbord
Opgelostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef Pumatje het volgende:
Ja ik kom er weer eens achter...
Ik begrijp echt nog steeds niet wat mores zo mankeerde..
vanmorgen geprobeerd Lotuss te bereiken, maar ze nam niet op. Begrijpelijk![]()
Maitje.. ik kreeg een DM van jou mbt een post in Wie doet wat topic, welke precies.
Schandalig!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef Lotusss het volgende:
Holy fuck... ik heb wat gemist geloof ik
sorry dat ik even een leven had
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef gerco94 het volgende:
en voor Clan, misschien verstandig om je wachtwoord te veranderen
edit: ik zie dat clan ook geband is?!
Wat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef gerco94 het volgende:
en voor Clan, misschien verstandig om je wachtwoord te veranderen
edit: ik zie dat clan ook geband is?!
Wordt aan gewerkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef gerco94 het volgende:
Clan
daar staat een streep door zijn username, als teken dat hij geband is.
Hey!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
De ouwe man.. Nooit ouwe mensen vertrouwen!!!
Geeft niks, al opgelost.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:48 schreef Pumatje het volgende:
Cobra.. sorry ik las je pm net pas.
Ik was op een bruiloft.. in DT.. in de Sint Jans Kathedraal te 's-Hertogenbosch.. zo warm
Ik ben geen actief dienende militair en ben niet op uitzending geweest?quote:maar AchJa/Cobra/Sine_Pari/Pumatje/Rave.nl aan actieve militairen zitten, daarnaast zijn van de hier 'actief' postende ( ex ) militairen; AchJa/Sine_Pari/ErwinRommel/Mores/Clan ooit uitgezonden geweest
QFEternity, screenshot uitgeprint en boven mijn bed gehangen, morgen volgt een defensie brede mail. Kunnen de echte militairen het lezen. Damn nicequote:
Ik volg je even niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef Esses het volgende:
[..]
QFEternity, screenshot uitgeprint en boven mijn bed gehangen, morgen volgt een defensie brede mail. Kunnen de echte militairen het lezen. Damn nice
Jij was positief over woorden van iemand van de KMarquote:
Ik probeer me de laatste tijd wat volwassener te gedragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij was positief over woorden van iemand van de KMar
Helaas wordt het niet gewaardeerd als ik daarop ga modden...quote:
Def heeft er twee en over die tweede valt niet zo veel te klagen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Duidelijk verhaal Esses.
Je maakt alleen een fout. DEF heeft 3 Moderators, niet 1. Ik denk dat als je dat in je statement had verwerkt die er heel anders had uitgezien.
Dat is dan ook vooral te wijten aan zijn afwezigheid, niet dat dat zijn fout is maar je hebt er weinig aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Def heeft er twee en over die tweede valt niet zo veel te klagen.
Dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is dan ook vooral te wijten aan zijn afwezigheid, niet dat dat zijn fout is maar je hebt er weinig aan
Drie: Lotusss, Pumatje en Bob (die, als ik zijn naam aanklik, nog steeds blauw is).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Def heeft er twee en over die tweede valt niet zo veel te klagen.
Het heeft niet zoveel met oude koeien te maken. Meer over de huidige gang van zaken. Dingen die aangegeven worden maar niets mee gebeurd. Maar ik heb mijn gal even gespuugd. Of ze er wat mee doet moet ze zelf weten, verder kan het mij gestolen worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Drie: Lotusss, Pumatje en Bob (die, als ik zijn naam aanklik, nog steeds blauw is).
En over Pumatje? Daar heb je deels gelijk in. Die heeft maanden lang (tot een week geleden) niet als mod opgetreden. Dan kun je inderdaad niet echt klagen over zijn houding als mod.
Jouw post komt nu over als een aanval op Lotusss. Terwijl juist zij er alleen voor stond en van alle kanten aangevallen werdt. Ze kon het volgens sommigen nooit goed doen.
Hier over is al een discussie geweest, en een overleg met de FA, met als resultaat dat Pumatje weer actief gaat worden als mod.
Jammer dat je deze situatie niet even een kans geeft maar meteen weer die oude koeien uit de sloot haalt.
Niets mee gebeurd? Hoe kun je dat nou vaststellen na zo'n korte periode. Pumatje begint ondertussen steeds actiever te worden en moet ook weer even zijn draai als mod vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel met oude koeien te maken. Meer over de huidige gang van zaken. Dingen die aangegeven worden maar niets mee gebeurd. Maar ik heb mijn gal even gespuugd. Of ze er wat mee doet moet ze zelf weten, verder kan het mij gestolen worden.
Het was een vergelijking waarin er met dubbele maatstaven gemod werd en nog steeds word.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niets mee gebeurd? Hoe kun je dat nou vaststellen na zo'n korte periode. Pumatje begint ondertussen steeds actiever te worden en moet ook weer even zijn draai als mod vinden.
Ik dacht juist dat jij iemand van de feiten was en en niet zulke dingen zou zeggen zonder grondige onderbouwing.
En wat info over twee andere personen uit jouw post. Mores heeft een langdurige ban en Clan heeft sinds die "rel", in vergelijking met de periode er voor, zelden gepost.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Het was een vergelijking waarin er met dubbele maatstaven gemod werd en nog steeds word.
[DEF] SC #207 Take a walk on the wild side staat er bijvoorbeeld nog steeds
Het feit dat ik voor nazi enz uitgemaakt ben waar ik mensen op geattendeerd had word niets aan gedaan.
Boven elk topic staat er dit icoontje:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Het was een vergelijking waarin er met dubbele maatstaven gemod werd en nog steeds word.
[DEF] SC #207 Take a walk on the wild side staat er bijvoorbeeld nog steeds
Het feit dat ik voor nazi enz uitgemaakt ben waar ik mensen op geattendeerd had word niets aan gedaan.
In de tussentijd word er de andere kant op wel gemod.
En als ik je een DM stuur gaat het niet op? En dat je mod bent betekend over het algemeen dat jij meeleest. Ook de overige topics.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Boven elk topic staat er dit icoontje: [ afbeelding ] . Als je daar geen gebruik van maakt, dan is het voor mij puur toeval als ik een keer wat tegenkom.
Voor een ieder: GEBRUIK DIE KNOP DAN OOK!!!
DM is alleen als ik achter de laptop zit. Mag ik godverredomme ook een leven hebben? Ook al is dat nihil?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Esses het volgende:
[..]
En als ik je een DM stuur gaat het niet op? En dat je mod bent betekend over het algemeen dat jij meeleest. Ook de overige topics.
Ja. Dat mag, alhoewel krachttermen weer mooi terug mag verwijzen naar mijn lange post.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
DM is alleen als ik achter de laptop zit. Mag ik godverredomme ook een leven hebben? Ook al is dat nihil?
Iedere mod/FA die in het DEF subforum komt ziet een icoontje naast het betreffende topic als er een topicreport is gemaakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
Even een vraag tussendoor. Welke mods/FA's krijgen zo'n topicreport uit DEF te zien?
Goed zo lieverdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja. Dat mag, alhoewel krachttermen weer mooi terug mag verwijzen naar mijn lange post.
Het mooiste is alleen dat ik vervolgens wel reacties op DM's krijg. Maar daar laat ik het bij jou. Ik zal netjes de report knop gaan rammen in het vervolg. Iedere keer opnieuw.
Zullen we het maar gewoon op goed zo houden.quote:
Ah, dus het is niet zo dat een betrokken Mod/FA een seintje krijgt als die op dat moment in bv POL aan het lezen is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iedere mod/FA die in het DEF subforum komt ziet een icoontje naast het betreffende topic als er een topicreport is gemaakt.
Nee. Maar een paar keer per dag op DEF (cq eigen subforum) kijken moet zeker wel voldoende zijn om binnen een uur of wat een topicreport op te merkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet zo dat een betrokken Mod/FA een seintje krijgt als die op dat moment in bv POL aan het lezen is?
Geen wonder dus dat randdebielen als bv rupke zo lang hun gang kunnen gaan!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Maar een paar keer per dag op DEF (cq eigen subforum) kijken moet zeker wel voldoende zijn om binnen een uur of wat een topicreport op te merken
Holy fuck, alleen KLB heeft er zoveelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef m.k het volgende:
Ik vind nog steeds dat een MOD veeeel te weinig is, stuk of 5 zou al vooruitgang zijn.
Een verbeterpunt zou zijn als users gewoon dat knopjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dus dat randdebielen als bv rupke zo lang hun gang kunnen gaan!
Tevens een verbeterpunt voor Fok.
Lekker boeiend, ik ben mod op een forum met ong 2000 member waarvan er ongeveer 1200 actief posten en we hebben 30 mods en 10 admins ik denk dat een totaal van 30 daarvan actief modereren. Op dat forum zijn ongeregeld heden binnen 10 minuten opgelostquote:
Ga naar het subforum FB en post daar je ideeën neer!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik ben mod op een forum met ong 2000 member waarvan er ongeveer 1200 actief posten en we hebben 30 mods en 10 admins ik denk dat een totaal van 30 daarvan actief modereren. Op dat forum zijn ongeregeld heden binnen 10 minuten opgelost
Dat heb ik ook al eens gehad, terwijl ik soms toch veel langere teksten als wat ik toen wilde posten voorbij zie komenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Nibb-it het volgende:
Even een heel ander vraagje, is er een limiet hoeveel tekens een post kan bevatten? Als ik op 'preview' druk mist er een stuk...
Hmmm langere posts zouden geen problemen op moeten leveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Nibb-it het volgende:
Even een heel ander vraagje, is er een limiet hoeveel tekens een post kan bevatten? Als ik op 'preview' druk mist er een stuk...
Nee, want een mod ziet dat dus pas als hij/zij in dat forum komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een verbeterpunt zou zijn als users gewoon dat knopje [ afbeelding ] zouden gebruiken.
het heeft er dus weinig mee te maken hoe groot een forum isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga naar het subforum FB en post daar je ideeën neer!
Vergeleken met veel subfora is DEF echt heel klein t.o.v. de rest van Fok! hoor
Sorry dat ik even een leven heb hoor... maar ik zal het nu lezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef Esses het volgende:
Lotusss ben je van plan om een antwoord te geven of niet? Indien niet, dan weet ik voldoende.
Als je nu gewoon eens kort en bondig bent ipv zo een lap tekst te plaatsenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef Esses het volgende:
Lotusss ben je van plan om een antwoord te geven of niet? Indien niet, dan weet ik voldoende.
Ik heb geloof ik wel eens langere verhalen gepost in het desbetreffende topic, ik ga wel een beetje rommelen. Bedankt voor de reactie in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm langere posts zouden geen problemen op moeten leveren.
Vraag het anders eens in FOK!features, Bugs & Development . Daar zitten de mensen voor de Bugs enzo.
Die scheidslijn voel ik persoonlijk niet. Maar dat doel wat je probeert te bereiken waardeer ik. Het lijkt nu alleen ontzettend op het Nederlandse systeem. De een is gelijker dan de ander.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef Lotusss het volgende:
@Esses
Wat ik uit jouw lange posts haal is dat jij het gevoel hebt dat men niet gelijk behandeld wordt. Ik probeer iedereen zo gelijk mogelijk te behandelen. Ik probeer los te modden zodat zowel militairen als niet-militairen zich wat meer thuis voelen en wellicht ook wat meer verbondenheid met elkaar voelen ipv de scheidslijn "wij tegen hun".
Mijn bedoeling is hier een gezellig verblijf te hebben. Ja ik kan soms wat opvliegend zijn, ja terecht als ik daarop terug gefloten word. Ik ben het er mee eens. Dat zachte gedoe werkt niet, dat is volgens mij wat we nu juist in Nederland zien toch?quote:Ondertussen weet ik van de meeste users wel wat hun bedoelingen en karakters zijn. Problemen probeer ik in eerste instantie via PM of heel af en toe DM op te lossen om escalatie te voorkomen.
Dutch Approach is een heel verkeerde benaming. Strenger modden word gewaardeerd. De user en zijn rang/stand is juist wat ik wil bereiken.quote:Blijkbaar is mijn "Dutch Approach" bij sommigen van jullie niet gewaardeerd. Daarvan akte en ik zal dus veel strenger gaan modden. Ongeacht de user en zijn rang/stand binnen DEF zelf.
In het begin zeg jij, ik noem het iets vrij recents. Niet van lang geleden ofzo. Maar ok dat achterwege latende, ja in een eerste functie op een locatie word het ook mij voor mijn voeten gegooid. Immers er word gezegd: Je bent toch opsporingsambtenaar? Je mag dan alles nog uitzoeken zonder die hulp, want dan ben je onder/ongeschiktquote:Ook wordt er gezegd dat ik regelmatig "hulp" zou hebben gehad. Ja, in het begin heb ik wat advies gevraagd aan een ex-mod en aan huidige mods om als beginnende mod een beetje feeling te krijgen. Dat dit nog steeds voor mijn voeten gegooid wordt door mensen is eigenlijk van de gekke.... in een eerste functie ben jij toch ook niet meteen zonder enige vorm van hulp en advies aan de slag gegaan?
Die knop ga je vaak zien.quote:Nogmaals, gebruik alsjeblieft de [ afbeelding ] knop, dan kan elke mod die in het DEF subforum komt zien dat er een topicreport gemaakt is en dan kan er ook snel naar gehandeld worden.
Een discussie mag best verhit zijn. Iemand mag best even opvliegerig zijn. Ik ben mod in mijn vrije tijd en ik doe het vrijwillig. Als er dan weer mensen beginnen te zeuren dat ik niet ALLES zie op een forum (wat dus aangeeft dat ik 24/7 elke post zou moeten lezen) dan hoop ik dat je snapt dat ik daar op zijn zachtst gezegd ook niet blij van word.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Die scheidslijn voel ik persoonlijk niet. Maar dat doel wat je probeert te bereiken waardeer ik. Het lijkt nu alleen ontzettend op het Nederlandse systeem. De een is gelijker dan de ander.
[..]
Mijn bedoeling is hier een gezellig verblijf te hebben. Ja ik kan soms wat opvliegend zijn, ja terecht als ik daarop terug gefloten word. Ik ben het er mee eens. Dat zachte gedoe werkt niet, dat is volgens mij wat we nu juist in Nederland zien toch?
[..]
Dutch Approach is een heel verkeerde benaming. Strenger modden word gewaardeerd. De user en zijn rang/stand is juist wat ik wil bereiken.
[..]
In het begin zeg jij, ik noem het iets vrij recents. Niet van lang geleden ofzo. Maar ok dat achterwege latende, ja in een eerste functie op een locatie word het ook mij voor mijn voeten gegooid. Immers er word gezegd: Je bent toch opsporingsambtenaar? Je mag dan alles nog uitzoeken zonder die hulp, want dan ben je onder/ongeschikt
[..]
Die knop ga je vaak zien.
Maar ik heb ook wat aangegeven over houding, ook over krachttermen en de opmerkingen die je gelijktijdig nu plaatst in de SC. Wat moet iemand daarvan vinden dan? Stel jij doet aangifte bij mij en ik zit op twitter dit soort berichten erop te flikkeren. Hoe ga jij dan reageren? Ik vind dat ik mij nu dan vrij netjes houd, vooral gezien de reacties die ik in een discussie gisteren kreeg.
Ik heb daar begrip voor, althans als je het zo brengt. Ik geef ook aand at ik de topic report knop meer zal gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een discussie mag best verhit zijn. Iemand mag best even opvliegerig zijn. Ik ben mod in mijn vrije tijd en ik doe het vrijwillig. Als er dan weer mensen beginnen te zeuren dat ik niet ALLES zie op een forum (wat dus aangeeft dat ik 24/7 elke post zou moeten lezen) dan hoop ik dat je snapt dat ik daar op zijn zachtst gezegd ook niet blij van word.
Hier ben ik het dan niet mee eens. Vrijwillig betekent niet dat het zonder verplichtingen is. Het is een bekende misvatting dat vrijwillig zonder verplichtingen betekend, zo heb jij bijvoorbeeld een zwijgplicht. Als Modje mag er zeker verwacht worden dat jij een professionele houding gaat aannemen en niet dit soort berichten in de tussentijd plaatst. Dat is niet alleen respectloos maar ook kansloos.quote:Maar ieder zijn mening. Ik ben geen opsporingsambtenaar. Ik HOEF me dus niet 24/7 correct en zonder smetje te gedragen. Ik probeer het daarentegen wel. Echter wordt een opsporingsambtenaar meer gerespecteerd dan een Modje wat op vrijwillige basis werkt.
En ik ben er nu klaar mee. Ik heb mijn mening toegelicht. Basta.
In eerste instantie denk ik dat je manier van modden goed werkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef Lotusss het volgende:
Blijkbaar is mijn "Dutch Approach" bij sommigen van jullie niet gewaardeerd. Daarvan akte en ik zal dus veel strenger gaan modden. Ongeacht de user en zijn rang/stand binnen DEF zelf.
Ondanks het kut moment zou ik best wel de foto's willen zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
jongens, excuses dat ik even uit het net ben geweest, ben er weer 2 dagen tussenuit.. moet nu weer naar Duitsland. Laatste schot leopard2 enzo...
Ben er daarna weer bij!
Nee. Anders had ik dat laten staan. Grapje mag best. Maar een bekend persoon bashen nadat diegene vrijgesproken is van alles (om op te hitsen) is niet leuk, zeker niet in dat topic.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:26 schreef Sloggi het volgende:
Wat was de grap?
Ging hij over de blauwe homo's, de KM waar de vetbak 24/7 aan staat, de KLu waar ze er als zwervers bij lopen omdat ze het uniform niet op de juiste manier dragen of over de Landmacht waar ze kamperen in de vlindertuin?
Wanneer volgen de opleidingstopics voor de overige Krijgsmacht onderdelen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef Pumatje het volgende:
Heren, ook makkelijk om dit via dit topic duidelijk te maken. Er zijn centrale opleidingstopics gekomen in de vorm van Sticky's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |