Op 10 zit je idd heel snel. Met name na inhaal actie als er weer eens een landbouwvoertuig voor je aan het rijden is.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Esses het volgende:
ach 10.. tja zit je zo op. Mijn mening darbij laat ik.
"Verschuilen" is te begrijpen.
Peter R de V houd zich net niet aan de regels
De aflevering niet gezien? Als ik zo behandeld zou worden door de politie had ik dat hele bureau in de fik gestoken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef Esses het volgende:
Verkeershandhaving vs de rest is wat andersEn Peter R. de V kan zoveel willen, maar de politie heeft zich (in tegenstelling tot deze arrogante verwaande kwast (ja nog erger dan ik)) aan regels te houden
Waarop word het uitgezonden, kijk ik hem ff in de gemist.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De aflevering niet gezien? Als ik zo behandeld zou worden door de politie had ik dat hele bureau in de fik gestoken.
http://www.peterrdevries.nl/nieuws/zondag-in-peter-r-de-vries/quote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarop word het uitgezonden, kijk ik hem ff in de gemist.
Ik idem. Ze hadden er gewoon niks aan gedaan. En mensen die gedupeerd zijn maar aan het lijntje houden van "we bellen u terug". Mijn aars!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De aflevering niet gezien? Als ik zo behandeld zou worden door de politie had ik dat hele bureau in de fik gestoken.
Ik zal die oude ook nog eens zien. Maar NIETS zal je me niet zo snel horen zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik idem. Ze hadden er gewoon niks aan gedaan.
Daarom vind een simpele harry met internet hem eerder...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef Esses het volgende:
Rijbewijs: Je kan hem simpel vinden.
Wie zegt dat hij er verblijft? *nog kijkend*
Hoho, zo ver ben ik nog nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom vind een simpele harry met internet hem eerder...
Je kunt me wat, dit gepruts van de politie is op geen enkele manier recht te lullen. Men is wel in staat om binnen een week een acceptgiro op je mat te bezorgen, maar een knaap die er met je spullen vandoor gaat verdwijnt ergens onderop een stapel. Terwijl naam en alles bekend is.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef Esses het volgende:
Spontaan zijn foto online plumpen. Tjah, nog iets wat de politie niet mag. Vreemd dat hij via marktplaats sneller wat vind
ikz it op 18:01 minuten. Ik heb nog geen presenteerblaadje gezien! Te lui? Te beroerd? Vooraf genomen stelling? Bonnen enz. is niet de reguliere tak van de politie *nogmaals*. Kortzichtig... jij? Ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat erom dat de dader op een presenteerbladje werd aangeleverd, echter de politie is te lui of te beroerd er iets mee te doen.
Kijk, met dit soort zaken dan ga je toch erg droevig worden dat de politie wel genoeg werk heeft voor bonnen tikken mbt snelheidsovertredingen, maar schijnbaar geen tijd heeft om deze zaken aan te pakken.
Oh, met peilzender gaat de politie plotseling harder aan de slag?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Esses het volgende:
[..]
ikz it op 18:01 minuten. Ik heb nog geen presenteerblaadje gezien! Te lui? Te beroerd? Vooraf genomen stelling? Bonnen enz. is niet de reguliere tak van de politie *nogmaals*. Kortzichtig... jij? Ja.
Overigens, wat denk je zelf. Jij bent bezig post te bezorgen, en iedere 5 minuten word je door je klanten gebeld of je er al bijna bent. Wat denk je zelf.
Die eerste gast die de peilzender verzwegen hield... Tja wat een lamlul ben je dan ook.
Vergelijk het is, als ik je iedere dag bel waar mijn pakje blijft. En alle klanten doen dat. Hoe ga jij dan reageren? Daarbij word je niet bij IEDERE stap geïnformeerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook die ongeintereseerde houding van die dame in kwestie, "ja, we bellen u terug zodra we wat horen". Rot op mens!!!
Dat soort gasten zouden ze moeten ontslaan!
"Een hark krijgt even veel aandacht"...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook die ongeintereseerde houding van die dame in kwestie, "ja, we bellen u terug zodra we wat horen". Rot op mens!!!
Dat soort gasten zouden ze moeten ontslaan!
Volgens mij heb jij geen idee hoe "makkelijk" het is om een motorfiets terug te vinden. Het is niet zo dat jij zomaar even dat ding aantreft. Hoe bekend die dief ook is. Want ook die is lastig te vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, met peilzender gaat de politie plotseling harder aan de slag?
Klopt want een misdrijf is een misdrijf.quote:
Het gaat over gvd een motorvoertuig, niet over een hark die uit de schuur gestolen werdquote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Vergelijk het is, als ik je iedere dag bel waar mijn pakje blijft. En alle klanten doen dat. Hoe ga jij dan reageren? Daarbij word je niet bij IEDERE stap geïnformeerd.
Het presenteerblaadje mis ik nog!
Zo te lezen ben je helemaal thuis als je bij de politie gaat werken!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt want een misdrijf is een misdrijf.
Zijn NAW waren notabene bekend! En dan die heldendaad van de hermandad, stonden ze voor zijn huis (van dader) gingen ze die camerawagen bekeuren ipv bezoekje brengen aan die crimineel die notabene als gezocht stondquote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee hoe "makkelijk" het is om een motorfiets terug te vinden. Het is niet zo dat jij zomaar even dat ding aantreft. Hoe bekend die dief ook is. Want ook die is lastig te vinden.
Ik heb nog altijd NIETS gehoord waaruit prioriteit, gedane zaken of whatever blijkt.
Een misdrijf is en blijft een misdrijf. Hark of een voertuig. Dat ze Peter R aanspreken als hij fout geparkeerd staat? Prima toch? Immers je kunt niet van die agent verwachten dat hij het ook precies weet wat er gaande is.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het gaat over gvd een motorvoertuig, niet over een hark die uit de schuur gestolen werd
Tja een gestolen portemonee is ook maar een gestolen portemonee. Er zijn ook motorvoertuigen die wachten. Ligt er maar net aan he, jouwe is niet belangrijk ofcourse. Immers jij hebt maar een portemonee geen motor.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je helemaal thuis als je bij de politie gaat werken!
Dan is er iets goed mis met de communicatie, en dat blijkt wel weer binnen het politie-apparaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Een misdrijf is en blijft een misdrijf. Hark of een voertuig. Dat ze Peter R aanspreken als hij fout geparkeerd staat? Prima toch? Immers je kunt niet van die agent verwachten dat hij het ook precies weet wat er gaande is.
NAW bekend? iets met rijbewijs? Als je opgelet had, daar verbleef hij niet. Voor het huis en camerawagen wegslepen? Yups, want jij weet toch ook niet welk pakketje jouw collega moet bezorgen? Ik kan ook niet alle onderzoeken kennen net zo min als mijn collega's.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn NAW waren notabene bekend! En dan die heldendaad van de hermandad, stonden ze voor zijn huis (van dader) gingen ze die camerawagen bekeuren ipv bezoekje brengen aan die crimineel die notabene als gezocht stond
Net alsof jij 100 zaken per dag kan lezen en bijhouden?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is er iets goed mis met de communicatie, en dat blijkt wel weer binnen het politie-apparaat.
Die crimineel had het eerder gedaan, was eens veroordeeld, was bekend, en stond bekend als "gezocht". Lijkt me toch dat je daar meer prio op gaat zetten dan een portomonaie of hark? Of ben ik nu stom en dom?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Tja een gestolen portemonee is ook maar een gestolen portemonee. Er zijn ook motorvoertuigen die wachten. Ligt er maar net aan he, jouwe is niet belangrijk ofcourse. Immers jij hebt maar een portemonee geen motor.
Ik ken al mijn adressenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Net alsof jij 100 zaken per dag kan lezen en bijhouden?
Ja, er zijn zoveel mensen die dingen eerder doen. Was al eens veroordeeld? Prima toch? Dat betekend dat hij een nieuwe kans heeft. Gezocht? Kan hoor. Maar dan nog. Prio? Nee. Ja je bent stom en dom. Oh na 27 minuten hoor ik dat het bij de recherche ligt. Goh, artikel 9 WPolGegevens, goh... Mag een art 8 diender niet weten. DANKJEWEL POLITIEK.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die crimineel had het eerder gedaan, was eens veroordeeld, was bekend, en stond bekend als "gezocht". Lijkt me toch dat je daar meer prio op gaat zetten dan een portomonaie of hark? Of ben ik nu stom en dom?
Ja, je adressen. Tot jij per adres 4 a4'tjes moet lezen.quote:
Met die gerechtelijke bevelen wel jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, je adressen. Tot jij per adres 4 a4'tjes moet lezen.
Dan word het ineens moeilijk he. Daarbij wetende dat een art 8 ambtenaar niets van art 9 zaken mag weten. Tjah. Vreemd he. Lekker makkelijk he afgevenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met die gerechtelijke bevelen wel ja
Ik ben niet dom, de politiek is dus dom!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel mensen die dingen eerder doen. Was al eens veroordeeld? Prima toch? Dat betekend dat hij een nieuwe kans heeft. Gezocht? Kan hoor. Maar dan nog. Prio? Nee. Ja je bent stom en dom. Oh na 27 minuten hoor ik dat het bij de recherche ligt. Goh, artikel 9 WPolGegevens, goh... Mag een art 8 diender niet weten. DANKJEWEL POLITIEK.
Goh, je bent dus wel dom
Nee jij loopt af te geven op de politie zonder hoe dan ookw at te weten.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, de politiek is dus dom!!!
Ik geef niet af op jouquote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan word het ineens moeilijk he. Daarbij wetende dat een art 8 ambtenaar niets van art 9 zaken mag weten. Tjah. Vreemd he. Lekker makkelijk he afgeven
Nee op collega's die er niets aan kunnen doen. Lekker makkelijk zeg ik.quote:
Wat is er mis met simpel recherchewerk? Of is Google niet bereikbaar op politiebureaus? De dader stond blijkbaar al gesignaleerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee jij loopt af te geven op de politie zonder hoe dan ookw at te weten.
Oja, de systemen zijn fysiek gescheiden. Nog zo'n wpolgegevens eis. Dus regio 1 kan niet in regio 2 kijken. Vreemd
Nee. Ook ik heb wel aangifte gedaan. Maar ik weet ook hoe het loopt. Het contact zoeken is goed geregeld, je kan prima langs gaan. Je moet enkel beseffen dat mensen ook wel eens vrij zijn! Maar juist dit soort gezeik dat mensen het beter kunnen, moeten ze het doen. Juist het foto's op het internet zetten zijn dingen die wij niet mogen. Wat jij ook niet mag als burger. Vreemd he.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, ff als persoon, kijk ff gewoon naar jouw gevoel. Mocht dit jou overkomen, voel jij je dan niet witheet en zwaar gefrustreerd doordat de politie zo te werk gaat?
Het slachtoffer had via het rijbewijs van de dader naam, geboortedatum en sofinummer. Een week of twee later had het slachtoffer zelfs het adres waar de dader verbleef. Iets waar het politieapparaat blijkbaar te druk of te dom voor is om daar even 5 minuten aan te besteden.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat is er mis met simpel recherchewerk? Of is Google niet bereikbaar op politiebureaus? De dader stond blijkbaar al gesignaleerd!
[quote]Blond? Gesignaleerd betekend waarschijnlijk dat iets zo simpel te vinden is.
En de dienstdoende agente heeft groot gelijk. Vergelijk het met het pakketje, of met noem wat wat voorkomt in jouw werk.quote:En dan heb ik het niet eens over de manier waarop het slachtoffer werd behandeld door de dienstdoende agente.
Probeer het eens, want met jou heb ik al lang geen medelijden meer. Ga eerst lezen en vind dan maar eens uit waar wij in ons werk tegen aan lopen. Zoals Peter R ook al zegt. Ik ben niet tegen de politie maar tegen de Politiek die zijn plicht verzuimd.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Esses is er zo'n eentje die je niets liever dan vol op zijn bek wilt rammen als je een boete van 'm krijgt. Zo zijn er helaas velen in Nederland.
Een motorfiets stelen mag ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Adres was verkregen door posten van een foto. Heb je al door dat dat gewoon niet mag? BSN? Mooi, mar hij verbleef niet op zijn thuisadres, heb je dus niets aan.
[..]
En de dienstdoende agente heeft groot gelijk. Vergelijk het met het pakketje, of met noem wat wat voorkomt in jouw werk.
Een motorfiets stelen mag ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Adres was verkregen door posten van een foto. Heb je al door dat dat gewoon niet mag? BSN? Mooi, mar hij verbleef niet op zijn thuisadres, heb je dus niets aan.
[..]
En de dienstdoende agente heeft groot gelijk. Vergelijk het met het pakketje, of met noem wat wat voorkomt in jouw werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |