Gij dwaas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, goden worden bedacht en verworpen door de mens.
Hyves, of facebook? Mag ook via dm hoor, nee dit is geen dossier materiaalquote:
Bosma is een maf en GW heeft niks klap gehad van Den Uyl en marxisme..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer Bosma omschrijft zichzelf als een sociaaldemocraat, en GW heeft zo'n klap van de marxistische molen gehad dat het lijkt alsof wij te maken hebben met Den Uyl 2.
Hij heeft een jonge knul onder zijn bureau.quote:
Ik geef de hoop opquote:
Wie zal het zeggen..quote:
Zie je wel op de meetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hyves, of facebook? Mag ook via dm hoor, nee dit is geen dossier materiaal
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerder de vraag wat hij is vergeten in te nemen.
Jij zou maar graag die knul willen zijn vrees ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij heeft een jonge knul onder zijn bureau.
Ow ja, dat kan ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij zou maar graag die knul willen zijn vrees ik.
Vandaag zijn dat de aardappelen. Wegens geen affiniteit met koken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is mij ooit eens overkomen toen ik in de kroeg stond. Naarmate de tijd vorderde kwam dat meisje steeds dichter en dichterbij dansen totdat ze onderhand met haar reet tegen m'n lul aan zat te schuren, maar ik interpreteerde het zo dat ik dacht dat ze nogal veel ruimte innam tijdens het dansen. Na vlak na mijn opmerking "HEY IK STA ER OOK NOG HE" besefte ik me pas in wat voor paringsritueel ik onbewust werd betrokken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dutchnative, als er meisjes tegen je aanschuren dan vinden ze je leuk. Dat heb je dus al die tijd verkeerd gezien.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is mij ooit eens overkomen toen ik in de kroeg stond. Naarmate de tijd vorderde kwam dat meisje steeds dichter en dichterbij dansen totdat ze onderhand met haar reet tegen m'n lul aan zat te schuren, maar ik interpreteerde het zo dat ik dacht dat ze nogal veel ruimte innam tijdens het dansen. Na vlak na mijn opmerking "HEY IK STA ER OOK NOG HE" besefte ik me pas in wat voor ritueel ik onbewust werd betrokken.
Ik weet van iedereen hoe hij of zij eruit ziet behalve jij, ik wil ik wil ik wil ik wil ik wilquote:
Ik zou niet weten hoe dat proeft of uitwerkt. Als mens was/ben ik daar niet nieuwsgierig genoeg voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Net, onder invloed van welke narcotica ben je?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is mij ooit eens overkomen toen ik in de kroeg stond. Naarmate de tijd vorderde kwam dat meisje steeds dichter en dichterbij dansen totdat ze onderhand met haar reet tegen m'n lul aan zat te schuren, maar ik interpreteerde het zo dat ik dacht dat ze nogal veel ruimte innam tijdens het dansen. Na vlak na mijn opmerking "HEY IK STA ER OOK NOG HE" besefte ik me pas in wat voor paringsritueel ik onbewust werd betrokken.
Ah ok, ik vond alleen je posts wat curieus voor een nuchter iemandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat proeft of uitwerkt. Als mens was/ben ik daar niet nieuwsgierig genoeg voor.
Heerlijk, die zelfkritiekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan u vertellen dat ik ze hier dagelijks ontmoet inderdaad.
Ik had serieus even een black-out.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Was je verliefd op een ander of had je jezelf al de hele dag afgerukt?
Als iemand hierover zijn snaveltje zou moeten houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond alleen je posts wat curieus voor een nuchter iemand
Ben jij het welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als iemand hierover zijn snaveltje zou moeten houden
Nou in dat geval zou narcotica hoopvol kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond alleen je posts wat curieus voor een nuchter iemand
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Je kunt je condoom niet meer uitrollen voor het neuken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik had serieus even een black-out.Is me wel eens vaker overkomen bij de dames. Hilarische situaties kan ik je vertellen.
Verkapt kijk-mij-eens-een-pimp-zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik had serieus even een black-out.Is me wel eens vaker overkomen bij de dames. Hilarische situaties kan ik je vertellen.
Nee man. Gewoon de halve autist zijn die overduidelijke (seksuele) signalen misinterpreteert of helemaal niet oppikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Je kunt je condoom niet meer uitrollen voor het neuken?
Enigszins herkenbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
Een beetje uit de categorie van dit:
Dame: *spelend met haar haar* "Oh Friek_, zullen we anders een dvd'tje kijken bij mij thuis?"![]()
Friek_: "Ja, goed idee! Ik heb nog alle delen van Star Wars thuisliggen. Dat wordt een prachtige marathon!"![]()
Dame:
Je bent zelden grappig of leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
Dame: *spelend met haar haar* "Oh Friek_, zullen we anders een dvd'tje kijken bij mij thuis?"![]()
Friek_: "Ja, goed idee! Ik heb nog alle delen van Star Wars thuisliggen. Dat wordt een prachtige marathon!"![]()
Dame:
Zegt wiequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:
Een portret van Friek op zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Yo Sheldonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
Dame:
Een jonge Ted Kennedy.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:
Een portret van Friek op zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je verliefd op Kamp. Je bent in ieder geval geobsedeerd. Laat je eigen eens onderzoeken in het PBC, de uitkomst zal verrassend voor je zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb'm vandaag al eerder gepost, maar als ik het zo beluister dan is het toch geen onredelijk idee van ?
Geweldige vent ja, ik vond het eerst zo'n stijve narrige vvd'er. Maar nu ik mij in die man verdiept heb vind ik het toch wel een van de allerbeste bewindspersonen die wij hebben, op Rutte Verhagen en De Jager na.quote:
Jij bent wel van de personenpolitiek he? Eerst de persoon en dan het idee, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geweldige vent ja, ik vond het eerst zo'n stijve narrige vvd'er. Maar nu ik mij in die man verdiept heb vind ik het toch wel een van de allerbeste bewindspersonen die wij hebben, op Rutte Verhagen en De Jager na.
Neehoor, Edith Schippers vind ik ook een uitblinker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Jij bent wel van de personenpolitiek he? Eerst de persoon en dan het idee, zeg maar.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Jij bent wel van de personenpolitiek he? Eerst de persoon en dan het idee, zeg maar.
En dan is dit je antwoordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, Edith Schippers vind ik ook een uitblinker.
Indeed, of dacht je werkelijk dat ik daar serieus op in ging?quote:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Indeed, of dacht je werkelijk dat ik daar serieus op in ging?
'Maar ze betalen me te weinig, daar kom ik mijn bed echt niet voor uit'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
''als blijkt dat hij of zij niet op komt dagen als er werk aan geboden wordt, dan ga ik meteen regelen dat de uitkering met onmiddellijke ingang stop gezet wordt.''
![]()
![]()
![]()
Je bent wel ontzettend gefascineerd door uitkeringen, of niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
''als blijkt dat hij of zij niet op komt dagen als er werk aan geboden wordt, dan ga ik meteen regelen dat de uitkering met onmiddellijke ingang stop gezet wordt.''
![]()
![]()
![]()
Snotneus, heb je niets beters te doen op je 16equote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht nee
Gaan we het zo spelen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snotneus, heb je niets beters te doen op je 16e
Ik vond het gewoon een geweldige citaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent wel ontzettend gefascineerd door uitkeringen, of niet?
Is dit niet gedecentraliseerd naar de gemeenten en het UWV?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom op, jij lult telkens mee met degene die het sterkst in een discussie staat. Lekker tegen php aanschoppen, met z´n allen wat dan hoef ik niet na te denken en met valide argumenten te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gaan we het zo spelen?
Helaas, ik trek me terug.
In de toekomst kijken kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent wel ontzettend gefascineerd door uitkeringen, of niet?
Kun je ook ideeën aanhangen zonder dat de persoon die ze toevallig uitspreekt centraal staat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een geweldige citaat.
Kun jij schijten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Kun je ook ideeën aanhangen zonder dat de persoon die ze toevallig uitspreekt centraal staat?
Hij doet het toch vrij aardig hoor. Vanmiddag bijvoorbeeld over het libertarisme.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, jij lult telkens mee met degene die het sterkst in een discussie staat. Lekker tegen php aanschoppen, met z´n allen wat dan hoef ik niet na te denken en met valide argumenten te komen.
Helemaal niet, ik ben het lang niet altijd met iedereen eens, het komt alleen wel eens voor dat er veel voor- en tegenstanders zijn. Het zij zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, jij lult telkens mee met degene die het sterkst in een discussie staat. Lekker tegen php aanschoppen, met z´n allen wat dan hoef ik niet na te denken en met valide argumenten te komen.
Dat was inzake die aarbeienplukkers, waarschijnlijk is hij dan persoonlijk betrokken bij dat project.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dit niet gedecentraliseerd naar de gemeenten en het UWV?
Als hem iets niet zint zou het het volledige beleid aan moeten passen, een minister moet zich zo min mogelijk met individuele zaken bemoeien...
Niet bij de instanties die deze mensen naar de aarbeienvelden moeten sturen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was inzake die aarbeienplukkers, waarschijnlijk is hij dan persoonlijk betrokken bij dat project.
Dat doe je wel want op alles wat ik zeg reageer je. Maar dat geeft niet, ik weet precies wat ik moet zeggen om hier de sc op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ben het lang niet altijd met iedereen eens, het komt alleen wel eens voor dat er veel voor- en tegenstanders zijn. Het zij zo.
Ik kom vaak genoeg met valide argumenten. Ook schop ik niet tegen jou aan.
Hij zei dat ook maar in een interview, misschien was het ook meer een metafoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet bij de instanties die deze mensen naar de aarbeienvelden moeten sturen..
Wat erg! Op een forum reageer ik op de berichten van mensen. In de bak met mij!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe je wel want op alles wat ik zeg reageer je. Maar dat geeft niet, ik weet precies wat ik moet zeggen om hier de sc op de kast te krijgen.
Een metafoor.. ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij zei dat ook maar in een interview, misschien was het ook meer een metafoor.
Nee je hapt, je bent een irritant keffertje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat erg! Op een forum reageer ik op de berichten van mensen. In de bak met mij!
Beeldspraak?quote:
Of hij wil zich gewoon bemoeien met dingen waar hij niet zoveel mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij zei dat ook maar in een interview, misschien was het ook meer een metafoor.
Het lijkt mij inderdaad iemand die om 06:00 het bed uit gaat om eerst te gaan hardlopen, douchen, dossiers lezen, op gesprek gaan, en dat makkelijk tot 22"00 savonds volhoudt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of hij wil zich gewoon bemoeien met dingen waar hij niet zoveel mee te maken heeft.
Ja workaholic moet je er wel voor zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad iemand die om 06:00 het bed uit gaat om eerst te gaan hardlopen, douchen, dossiers lezen, op gesprek gaan, en dat makkelijk tot 22"00 savonds volhoudt.
Blok eruit, Reagan Thatcher Friedman en Gorbatsjov erin.quote:
Bedankt voor het compliment. Ik zal proberen minder te reageren op jouw posts, ook al ben ik het er niet mee eens en heb ik een onderbouwing.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee je hapt, je bent een irritant keffertje.
Moet je niet helemaal losgaan op die drugs van je? Tenminste, laatst zat je daar vol trots over te vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blok eruit, Reagan Thatcher Friedman en Gorbatsjov erin.
Dat ik meer helden heb.quote:
Nog niet lang genoeg hier om te weten dat het toch niks uithaalt???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment. Ik zal proberen minder te reageren op jouw posts, ook al ben ik het er niet mee eens en heb ik een onderbouwing.
Je beantwoordt m'n vraag niehiet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je niet helemaal losgaan op die drugs van je? Tenminste, laatst zat je daar vol trots over te vertellen.
En jij de mijne niet, of ben je gewoon weer helemaal van de kaart door de drugs?quote:
Sorry, maar is dat nieuws???quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je niet helemaal losgaan op die drugs van je? Tenminste, laatst zat je daar vol trots over te vertellen.
Ik gebruik niet zoveel drugs hoor. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij de mijne niet, of ben je gewoon weer helemaal van de kaart door de drugs?
Als ik jouw post zo eens lees dan krijg ik daar een hele andere indruk van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik gebruik niet zoveel drugs hoor. Jij wel?
En ik heb de indruk dat je gezeur wel wat minder kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik jouw post zo eens lees dan krijg ik daar een hele andere indruk van.
Houdt zich inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij vooral van de jouwequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
'Als twee honden vechten om een been, loopt de derde er ras mee heen'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:23 schreef Nautilus. het volgende:
Maken jullie elkaar maar af, dan hoef ik het niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |