Nee je hapt, je bent een irritant keffertje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat erg! Op een forum reageer ik op de berichten van mensen. In de bak met mij!
Beeldspraak?quote:
Of hij wil zich gewoon bemoeien met dingen waar hij niet zoveel mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij zei dat ook maar in een interview, misschien was het ook meer een metafoor.
Het lijkt mij inderdaad iemand die om 06:00 het bed uit gaat om eerst te gaan hardlopen, douchen, dossiers lezen, op gesprek gaan, en dat makkelijk tot 22"00 savonds volhoudt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of hij wil zich gewoon bemoeien met dingen waar hij niet zoveel mee te maken heeft.
Ja workaholic moet je er wel voor zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad iemand die om 06:00 het bed uit gaat om eerst te gaan hardlopen, douchen, dossiers lezen, op gesprek gaan, en dat makkelijk tot 22"00 savonds volhoudt.
Blok eruit, Reagan Thatcher Friedman en Gorbatsjov erin.quote:
Bedankt voor het compliment. Ik zal proberen minder te reageren op jouw posts, ook al ben ik het er niet mee eens en heb ik een onderbouwing.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee je hapt, je bent een irritant keffertje.
Moet je niet helemaal losgaan op die drugs van je? Tenminste, laatst zat je daar vol trots over te vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blok eruit, Reagan Thatcher Friedman en Gorbatsjov erin.
Dat ik meer helden heb.quote:
Nog niet lang genoeg hier om te weten dat het toch niks uithaalt???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment. Ik zal proberen minder te reageren op jouw posts, ook al ben ik het er niet mee eens en heb ik een onderbouwing.
Je beantwoordt m'n vraag niehiet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je niet helemaal losgaan op die drugs van je? Tenminste, laatst zat je daar vol trots over te vertellen.
En jij de mijne niet, of ben je gewoon weer helemaal van de kaart door de drugs?quote:
Sorry, maar is dat nieuws???quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je niet helemaal losgaan op die drugs van je? Tenminste, laatst zat je daar vol trots over te vertellen.
Ik gebruik niet zoveel drugs hoor. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij de mijne niet, of ben je gewoon weer helemaal van de kaart door de drugs?
Als ik jouw post zo eens lees dan krijg ik daar een hele andere indruk van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik gebruik niet zoveel drugs hoor. Jij wel?
En ik heb de indruk dat je gezeur wel wat minder kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik jouw post zo eens lees dan krijg ik daar een hele andere indruk van.
Houdt zich inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij vooral van de jouwequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
'Als twee honden vechten om een been, loopt de derde er ras mee heen'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:23 schreef Nautilus. het volgende:
Maken jullie elkaar maar af, dan hoef ik het niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |