Heerlijk, die zelfkritiekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan u vertellen dat ik ze hier dagelijks ontmoet inderdaad.
Ik had serieus even een black-out.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Was je verliefd op een ander of had je jezelf al de hele dag afgerukt?
Als iemand hierover zijn snaveltje zou moeten houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond alleen je posts wat curieus voor een nuchter iemand
Ben jij het welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als iemand hierover zijn snaveltje zou moeten houden
Nou in dat geval zou narcotica hoopvol kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond alleen je posts wat curieus voor een nuchter iemand
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Je kunt je condoom niet meer uitrollen voor het neuken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik had serieus even een black-out.Is me wel eens vaker overkomen bij de dames. Hilarische situaties kan ik je vertellen.
Verkapt kijk-mij-eens-een-pimp-zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik had serieus even een black-out.Is me wel eens vaker overkomen bij de dames. Hilarische situaties kan ik je vertellen.
Nee man. Gewoon de halve autist zijn die overduidelijke (seksuele) signalen misinterpreteert of helemaal niet oppikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Je kunt je condoom niet meer uitrollen voor het neuken?
Enigszins herkenbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
Een beetje uit de categorie van dit:
Dame: *spelend met haar haar* "Oh Friek_, zullen we anders een dvd'tje kijken bij mij thuis?"![]()
Friek_: "Ja, goed idee! Ik heb nog alle delen van Star Wars thuisliggen. Dat wordt een prachtige marathon!"![]()
Dame:
Je bent zelden grappig of leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
Dame: *spelend met haar haar* "Oh Friek_, zullen we anders een dvd'tje kijken bij mij thuis?"![]()
Friek_: "Ja, goed idee! Ik heb nog alle delen van Star Wars thuisliggen. Dat wordt een prachtige marathon!"![]()
Dame:
Zegt wiequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:
Een portret van Friek op zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Yo Sheldonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
Dame:
Een jonge Ted Kennedy.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:
Een portret van Friek op zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je verliefd op Kamp. Je bent in ieder geval geobsedeerd. Laat je eigen eens onderzoeken in het PBC, de uitkomst zal verrassend voor je zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb'm vandaag al eerder gepost, maar als ik het zo beluister dan is het toch geen onredelijk idee van ?
Geweldige vent ja, ik vond het eerst zo'n stijve narrige vvd'er. Maar nu ik mij in die man verdiept heb vind ik het toch wel een van de allerbeste bewindspersonen die wij hebben, op Rutte Verhagen en De Jager na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |