Zie al waar de fout zit. Met 'er tegenaan schuren' dacht ik dat je bekritiseren bedoelde. Terwijl je juist het tegenovergestelde meendequote:
Ik heb respect voor mensen die lijden verminderen zonder doodslaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb wél respect voor mensen die lijden verminderen
Dat denk jij maarquote:
Helaas. Ik ben dan niet in de gelegenheid. Een simpel ja of nee lijkt me een stuk handigerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op de meet dan kun je het zelf zien.
Daar ben ik het dus pertinent mee oneens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat vind je dan van die Marcouch binnen jouw partijtje, of die islamitische droeftoeters die menen dat je dieren moet mogen slachten zonder verdoving?
Dan nog is euthanasie een rechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die lijden verminderen zonder doodslaan.
Kijk gewoon in zijn fobo ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben dan niet in de gelegenheid. Een simpel ja of nee lijkt me een stuk handiger
Ah, zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zie al waar de fout zit. Met 'er tegenaan schuren' dacht ik dat je bekritiseren bedoelde. Terwijl je juist het tegenovergestelde meende
Dat kan niet altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die lijden verminderen zonder doodslaan.
Ja, net alsof daar stier 374 zit.quote:
Hou eens op valse profeet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laten we lief zijn tegen elkaar.
Zelfs Du_ke wordt met liefde behandeld.
Ik heb niet gekeken, zie alleen dat je zo'n icoontje hebt.quote:
Daar twijfel ik aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Het leven wordt gegeven en genomen door God.
Nee, goden worden bedacht en verworpen door de mens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit als ik zo vrij mag zijn om te vragen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, zie alleen dat je zo'n icoontje hebt.
Dutchnative, als er meisjes tegen je aanschuren dan vinden ze je leuk. Dat heb je dus al die tijd verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zie al waar de fout zit. Met 'er tegenaan schuren' dacht ik dat je bekritiseren bedoelde. Terwijl je juist het tegenovergestelde meende
Ook het leven van 'heidenen'?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uh, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
Het zal inderdaad wel een dialectisch misverstand zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dutchnative, als er meisjes tegen je aanschuren dan vinden ze je leuk. Dat heb je dus al die tijd verkeerd gezien.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dutchnative, als er meisjes tegen je aanschuren dan vinden ze je leuk. Dat heb je dus al die tijd verkeerd gezien.
Wat heb je op EG?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben niet vals
2 De liefde zij ongeveinsd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |