Het is mijn benaming voor de SPquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat jouw benaming is voor de PvdA kan ik alleen maar heel hard om je lachen
Jij die anderen snotjochies noemtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat snotjochie heeft gewoon gelijk he?
Nee, hij ontbeert klaarblijkelijk politieke kennis als hij tot zo'n oordeel komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat snotjochie heeft gewoon gelijk he?
Ik vind het niet kunnen dat jij mensen met een geloof zo stigmatiseertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar die inteelters zijn, als ze al mogen stemmen vanwege hun verstandelijke vermogens, gelukkig ver in de minderheid in mijn provincie.
Zal ze vast geil vinden, zo'n 18-jarige vmbo'er met overgewicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Op de een of andere manier windt ethiraseth mij op
Waarom schud je dan je hoofd als ik mij meer aangetrokken voel tot D66 dan tot de SP?quote:
Had het over de SPquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij ontbeert klaarblijkelijk politieke kennis als hij tot zo'n oordeel komt.
Meneer Bosma omschrijft zichzelf als een sociaaldemocraat, en GW heeft zo'n klap van de marxistische molen gehad dat het lijkt alsof wij te maken hebben met Den Uyl 2.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij ontbeert klaarblijkelijk politieke kennis als hij tot zo'n oordeel komt.
Dat doe ik niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom schud je dan je hoofd als ik mij meer aangetrokken voel tot D66 dan tot de SP?
D66 is voor abortus en euthanasie. Ik heb geen respect voor mensen die moorden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gewoon
Ik schat D66 een stuk hoger in dan de PVV 2.0
Ik vind alle fundamentele gelovigen gevaarlijk en vind in ieder geval dat ze zich ver van politiek moeten houden, overal ter wereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat jij mensen met een geloof zo stigmatiseert
Optyfen, overgewicht. Overgewicht op je kaak als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal ze vast geil vinden, zo'n 18-jarige vmbo'er met overgewicht.
Dat deed je wel. Ik vond het ook al raar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat doe ik niet?
Volgens mij is er sprake van miscommunicatie.
Volgens mij ook, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat doe ik niet?
Volgens mij is er sprake van miscommunicatie.
Conclusie: PHP heeft zelf overgewichtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Optyfen, overgewicht. Overgewicht op je kaak als je niet uitkijkt.
De PVV is dan ook een partij die echt helemaal niks snapt van politiek, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer Bosma omschrijft zichzelf als een sociaaldemocraat, en GW heeft zo'n klap van de marxistische molen gehad dat het lijkt alsof wij te maken hebben met Den Uyl 2.
Waar en wanneer kan ik jouw eerste topic vinden waarin jij scherp afstand neemt van streng Islamitische mensen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alle fundamentele gelovigen gevaarlijk en vind in ieder geval dat ze zich ver van politiek moeten houden, overal ter wereld.
Ik heb wél respect voor mensen die lijden verminderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
D66 is voor abortus en euthanasie. Ik heb geen respect voor mensen die moorden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Optyfen, overgewicht. Overgewicht op je kaak als je niet uitkijkt.
Kom op de meet dan kun je het zelf zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Conclusie: PHP heeft zelf overgewicht
Moet je wat beter lezen, dat heeft hij vaak genoeg in posts gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan ik jouw eerste topic vinden waarin jij scherp afstand neemt van streng Islamitische mensen?
Dat heb ik meerdere keren verkondigd hoor, dat jij het niet aan mijn dossier hebt toegevoegd kan ik niet helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan ik jouw eerste topic vinden waarin jij scherp afstand neemt van streng Islamitische mensen?
Wat vind je dan van die Marcouch binnen jouw partijtje, of die islamitische droeftoeters die menen dat je dieren moet mogen slachten zonder verdoving?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alle fundamentele gelovigen gevaarlijk en vind in ieder geval dat ze zich ver van politiek moeten houden, overal ter wereld.
Zie al waar de fout zit. Met 'er tegenaan schuren' dacht ik dat je bekritiseren bedoelde. Terwijl je juist het tegenovergestelde meendequote:
Ik heb respect voor mensen die lijden verminderen zonder doodslaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb wél respect voor mensen die lijden verminderen
Dat denk jij maarquote:
Helaas. Ik ben dan niet in de gelegenheid. Een simpel ja of nee lijkt me een stuk handigerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op de meet dan kun je het zelf zien.
Daar ben ik het dus pertinent mee oneens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat vind je dan van die Marcouch binnen jouw partijtje, of die islamitische droeftoeters die menen dat je dieren moet mogen slachten zonder verdoving?
Dan nog is euthanasie een rechtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die lijden verminderen zonder doodslaan.
Kijk gewoon in zijn fobo ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben dan niet in de gelegenheid. Een simpel ja of nee lijkt me een stuk handiger
Ah, zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zie al waar de fout zit. Met 'er tegenaan schuren' dacht ik dat je bekritiseren bedoelde. Terwijl je juist het tegenovergestelde meende
Dat kan niet altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die lijden verminderen zonder doodslaan.
Ja, net alsof daar stier 374 zit.quote:
Hou eens op valse profeet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laten we lief zijn tegen elkaar.
Zelfs Du_ke wordt met liefde behandeld.
Ik heb niet gekeken, zie alleen dat je zo'n icoontje hebt.quote:
Daar twijfel ik aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Het leven wordt gegeven en genomen door God.
Nee, goden worden bedacht en verworpen door de mens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit als ik zo vrij mag zijn om te vragen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, zie alleen dat je zo'n icoontje hebt.
Dutchnative, als er meisjes tegen je aanschuren dan vinden ze je leuk. Dat heb je dus al die tijd verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zie al waar de fout zit. Met 'er tegenaan schuren' dacht ik dat je bekritiseren bedoelde. Terwijl je juist het tegenovergestelde meende
Ook het leven van 'heidenen'?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uh, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
Het zal inderdaad wel een dialectisch misverstand zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dutchnative, als er meisjes tegen je aanschuren dan vinden ze je leuk. Dat heb je dus al die tijd verkeerd gezien.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dutchnative, als er meisjes tegen je aanschuren dan vinden ze je leuk. Dat heb je dus al die tijd verkeerd gezien.
Wat heb je op EG?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 Ik ben niet vals
2 De liefde zij ongeveinsd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |