Studenten hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
Het paarse college van Groningen betaamt mij het meest, misschien moet ik eens verhuizen naar die leuke linkse hoofdstad van ze.
Jij werkt niet liever samen met de SP? Merkwaardig gezien je politieke opvattingen.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
Het paarse college van Groningen betaamt mij het meest, misschien moet ik eens verhuizen naar die leuke linkse hoofdstad van ze.
Die conclusie heb ik gemist.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hadden al eens geconcludeerd dat studenten niet gelijk staan aan intellect.
Kijk jou weer eens een domme post maken. Maak eens een goede post, want dat heb ik je letterlijk nog nooit zien doen en ik wil eens verrast worden door je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij werkt niet liever samen met de SP? Merkwaardig gezien je politieke opvattingen.....
Ik bevind mij op de rechterflank van de PvdA, ik schuur liever tegen D66 aan dan tegen de SP.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij werkt niet liever samen met de SP? Merkwaardig gezien je politieke opvattingen.....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bevind mij op de rechterflank van de PvdA, ik schuur liever tegen D66 aan dan tegen de SP.
Je menstruatie druppelt door in je posts.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Kijk jou weer eens een domme post maken. Maak eens een goede post, want dat heb ik je letterlijk nog nooit zien doen en ik wil eens verrast worden door je.
Gewoonquote:
Als dat jouw benaming is voor de PvdA kan ik alleen maar heel hard om je lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gewoon
Ik schat D66 een stuk hoger in dan de PVV 2.0
Klopt, maar Gelderland kent genoeg refo dorpjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heeft Gelderland gelukkig teveel stedelingen voor
Dat snotjochie heeft gewoon gelijk he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat jouw benaming is voor de PvdA kan ik alleen maar heel hard om je lachen
Ja maar die inteelters zijn, als ze al mogen stemmen vanwege hun verstandelijke vermogens, gelukkig ver in de minderheid in mijn provincie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar Gelderland kent genoeg refo dorpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |