Blijft toch maar even afwachten, betutteling heb ik geen zin in. Ik heb namelijk alweer gehoord dat ze streng aan het controleren zijn in Zwolle als cafe's de rookwet niet overtreden.quote:
Dat heeft weinig zin dan he.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijft toch maar even afwachten, betutteling heb ik geen zin in. Ik heb namelijk alweer gehoord dat ze streng aan het controleren zijn in Zwolle als cafe's de rookwet niet overtreden.
Tis wel goed met je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet uit compassie met de belastingbetaler gestopt met school en maar gaan werken?
Wat?quote:
Je wilt geen betutteling, maar je vindt de SGP wel een goede partij en ziet die graag in overheden? Je blijft me verrassen met je tegenstrijdige meningen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijft toch maar even afwachten, betutteling heb ik geen zin in. Ik heb namelijk alweer gehoord dat ze streng aan het controleren zijn in Zwolle als cafe's de rookwet niet overtreden.
Deze coalitie moet je niet willen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat?quote:
Dat ze gaan controleren als cafe's de rookwet niet overtreden.quote:
De SGP stuit mij op kleine dingen tegen de borst ja, maar dat ik misschien in bepaalde cafe's niet meer kan roken is niet doorslaggevend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je wilt geen betutteling, maar je vindt de SGP wel een goede partij en ziet die graag in overheden? Je blijft me verrassen met je tegenstrijdige meningen.
Ik vind anders ook dat er in café's gewoon gerookt dient te wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ze gaan controleren als cafe's de rookwet niet overtreden.
Precies goed, alleen had ik het liefst de CU ingewisseld voor pvv.quote:
* phpmystyle geeft remlof een boksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind anders ook dat er in café's gewoon gerookt dient te worden
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies goed, alleen had ik het liefst de CU ingewisseld voor pvv.
Lekker fietsen in het bos, urenlang zonder dat je er iemand tegenkomt, zondags kun je geblinddoekt over straat heen rennen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
Ach ja, Overijsel was toch al zo'n gat van Nederland waarvan iedereen vergeet dat het bestaat, inclusief de mensen in Overijsel zelf. Echt veel valt er niet te verpesten door zo'n coalitie.
Wel frappant dat alleen in Zeeland en Overijssel de SGP in het college zit, de provincies met procentueel de meeste zwartekousendorpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
Ach ja, Overijsel was toch al zo'n gat van Nederland waarvan iedereen vergeet dat het bestaat, inclusief de mensen in Overijsel zelf. Echt veel valt er niet te verpesten door zo'n coalitie.
Ik had jou graag opgezadeld zien worden met een CDA SGP CU variant.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel frappant dat alleen in Zeeland en Overijssel de SGP in het college zit, de provincies met procentueel de meeste zwartekousendorpen.
Wat ben ik blij dat Gelderland nog een aantal behoorlijk grote steden heeft
Dat zeg ik, een gat dat iedereen vergeet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lekker fietsen in het bos, urenlang zonder dat je er iemand tegenkomt, zondags kun je geblinddoekt over straat heen rennen.
Ach ja, mevrouw de zelfverklaarde kosmopoliet die vast nog nooit een tijd in het buitenland heeft gewoond en zich te goed voelt om haar schaamhaar te scheren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, wat ben je toch een kneusje hè.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach ja, mevrouw de zelfverklaarde kosmopoliet die vast nog nooit een tijd in het buitenland heeft gewoond en zich te goed voelt om haar schaamhaar te scheren.
Daar heeft Gelderland gelukkig teveel stedelingen voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had jou graag opgezadeld zien worden met een CDA SGP CU variant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |