Het is mijn benaming voor de SPquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat jouw benaming is voor de PvdA kan ik alleen maar heel hard om je lachen
Jij die anderen snotjochies noemtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat snotjochie heeft gewoon gelijk he?
Nee, hij ontbeert klaarblijkelijk politieke kennis als hij tot zo'n oordeel komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat snotjochie heeft gewoon gelijk he?
Ik vind het niet kunnen dat jij mensen met een geloof zo stigmatiseertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar die inteelters zijn, als ze al mogen stemmen vanwege hun verstandelijke vermogens, gelukkig ver in de minderheid in mijn provincie.
Zal ze vast geil vinden, zo'n 18-jarige vmbo'er met overgewicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Op de een of andere manier windt ethiraseth mij op
Waarom schud je dan je hoofd als ik mij meer aangetrokken voel tot D66 dan tot de SP?quote:
Had het over de SPquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij ontbeert klaarblijkelijk politieke kennis als hij tot zo'n oordeel komt.
Meneer Bosma omschrijft zichzelf als een sociaaldemocraat, en GW heeft zo'n klap van de marxistische molen gehad dat het lijkt alsof wij te maken hebben met Den Uyl 2.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij ontbeert klaarblijkelijk politieke kennis als hij tot zo'n oordeel komt.
Dat doe ik niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom schud je dan je hoofd als ik mij meer aangetrokken voel tot D66 dan tot de SP?
D66 is voor abortus en euthanasie. Ik heb geen respect voor mensen die moorden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gewoon
Ik schat D66 een stuk hoger in dan de PVV 2.0
Ik vind alle fundamentele gelovigen gevaarlijk en vind in ieder geval dat ze zich ver van politiek moeten houden, overal ter wereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat jij mensen met een geloof zo stigmatiseert
Optyfen, overgewicht. Overgewicht op je kaak als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal ze vast geil vinden, zo'n 18-jarige vmbo'er met overgewicht.
Dat deed je wel. Ik vond het ook al raar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat doe ik niet?
Volgens mij is er sprake van miscommunicatie.
Volgens mij ook, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat doe ik niet?
Volgens mij is er sprake van miscommunicatie.
Conclusie: PHP heeft zelf overgewichtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Optyfen, overgewicht. Overgewicht op je kaak als je niet uitkijkt.
De PVV is dan ook een partij die echt helemaal niks snapt van politiek, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer Bosma omschrijft zichzelf als een sociaaldemocraat, en GW heeft zo'n klap van de marxistische molen gehad dat het lijkt alsof wij te maken hebben met Den Uyl 2.
Waar en wanneer kan ik jouw eerste topic vinden waarin jij scherp afstand neemt van streng Islamitische mensen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alle fundamentele gelovigen gevaarlijk en vind in ieder geval dat ze zich ver van politiek moeten houden, overal ter wereld.
Ik heb wél respect voor mensen die lijden verminderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
D66 is voor abortus en euthanasie. Ik heb geen respect voor mensen die moorden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Optyfen, overgewicht. Overgewicht op je kaak als je niet uitkijkt.
Kom op de meet dan kun je het zelf zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Conclusie: PHP heeft zelf overgewicht
Moet je wat beter lezen, dat heeft hij vaak genoeg in posts gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan ik jouw eerste topic vinden waarin jij scherp afstand neemt van streng Islamitische mensen?
Dat heb ik meerdere keren verkondigd hoor, dat jij het niet aan mijn dossier hebt toegevoegd kan ik niet helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan ik jouw eerste topic vinden waarin jij scherp afstand neemt van streng Islamitische mensen?
Wat vind je dan van die Marcouch binnen jouw partijtje, of die islamitische droeftoeters die menen dat je dieren moet mogen slachten zonder verdoving?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alle fundamentele gelovigen gevaarlijk en vind in ieder geval dat ze zich ver van politiek moeten houden, overal ter wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |