Ik hoor vrij te zijn!quote:
Ik wist het!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij een ketting omgedaan
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou hem niet bepaald het bezit van een vuurwapen toevertrouwen.
Ik heet geen Tristan.quote:
quote:
Laptop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Konden ze die niet wat verder van het toetsenbord vastmaken?
Geen kledingstuk waar ik een grotere hekel aan heb dan aan de stropdas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Geen kritiek uiten jullie, op het hoogtepunt der kleding; de das.
Wat hebben stropdassen daarmee te maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen kledingstuk waar ik een grotere hekel aan heb dan aan de stropdas.
Ik pleit voor een algeheel dasverbod, in ieder geval binnen overheids- en onderwijsinstellingen.
Het dragen van (strop)dassen is immers een kenmerk van de verderfelijke kapitalistische ideologie
Denk ook niet dat de voornaam bepalend is in deze.quote:
Wat raar dat wij jou soms communist noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik pleit voor een algeheel dasverbod, in ieder geval binnen overheids- en onderwijsinstellingen.
Het dragen van (strop)dassen is immers een kenmerk van de verderfelijke kapitalistische ideologie
Net zoveel als hoofddoeken met de islam, jeweetog!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat hebben stropdassen daarmee te maken?
Dat heb ik nou met rastafari, hawaii shirts of tuinbroeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
De persoon van Tristan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat de voornaam bepalend is in deze.
Als je tegen de kapitalistische ideologie bent, dan ben je per definitie tegen vrijheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
Pleit ik voor een verbod op gekleurde overhemden met bloemetjes; de standaardoutfit van links.
De outfit van Mike de Boer vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
Pleit ik voor een verbod op gekleurde overhemden met bloemetjes; de standaardoutfit van links.
Ik heb korte broekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met rastafari, hawaii shirts of tuinbroeken.
Of nog erger; korte broeken en sandalen.![]()
![]()
Brrrrrr.quote:
Die vind jij kenmerkend voor de verderfelijke kapitalistische ideologie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met rastafari, hawaii shirts of tuinbroeken.
Of nog erger; korte broeken en sandalen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |