Tja. Ik had liever Bush jr. gebeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als peacekeeper tegen boze buurman Echtgaaf?
Kan, maar dat heb ik niet in dat topic naar voren gebracht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De kwaliteiten van een Mod zijn blijkbaar op eens niet meer belangrijk als blijkt dat hij/zij een bepaalde politieke voorkeur heeft.
Droom leef verder zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik weet het antwoord ergens ook wel weer. Maar ik wil die jongen geen pijn doen. Maar soms moet je in het pastorale werk wel een duidelijk confronteren. Uit pure liefde voor de medemens.
Omdat?quote:
Ik maak dan ook geen persoonlijke aantijgingenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dat heb ik niet in dat topic naar voren gebracht.
Over welke post hebben we het exact? Moet ik een advocaat gaan zoeken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik weet het antwoord ergens ook wel weer. Maar ik wil die jongen geen pijn doen. Maar soms moet je in het pastorale werk wel eens duidelijk confronteren. Uit pure liefde voor de medemens.
Dat is een dagelijkse opgave. Verantwoordelijkheid nemen en beseffen dat mensen liever geen gedoe willen.quote:
Beroepsgeheim als het gaat om het pastoraat. (het is echt heel ergquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over welke post hebben we het exact? Moet ik een advocaat gaan zoeken?
Ik merk het welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beroepsgeheim als het gaat om het pastoraat. (het is echt heel erg)
Als het in strijd is met de policy mag je 'm best pm'enquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beroepsgeheim als het gaat om het pastoraat. (het is echt heel erg)
Ik geloof dat ik 'm ook mag pm'en als het niet in strijd is met de policy.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het in strijd is met de policy mag je 'm best pm'en
Of een knokploeg.quote:
Dat mag ook, maar dan weet ik niet of we er tegen kunnen optredenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'm ook mag pm'en als het niet in strijd is met de policy.
Jij doet geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievend mens. Zelfs als Du_ke daar anders over denkt.
Mwoah, ik zou hem niet bepaald het bezit van een vuurwapen toevertrouwen.quote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou hem niet bepaald het bezit van een vuurwapen toevertrouwen.
Of zoals ze naar vrouwen kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk kunnen we ook gewoon tegen de Islamiseirng kijken zoals de SGP 80 jaar geleden naar de Katholieken keken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, straks weer het colbertje aan en borrelen netwerken maar.
snobquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, straks weer het colbertje aan en borrelen maar.
Niet per ongeluk een stropdas omdoen hè? Dat knelt de zuurstoftoevoer naar je hersenen af en dan ga je wartaal uitslaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, straks weer het colbertje aan en borrelen maar.
Er is geen probleem met de policy. Er hoeft dus uit hoofde van het bevoegd gezag dan ook niet opgetreden worden. En de post is uit volle integriteit en liefdevol gelanceerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dan weet ik niet of we er tegen kunnen optreden
Jij vat het zoals gewoonlijk weer eens verkeerd op! De SGP dacht onder pieter zandt ook dat de Katholieken ook veruit in de meerderheid zouden zijn over enkele decennia.quote:
Zo is die goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een das omdoen hè? Dat knelt de zuurstoftoevoer naar je hersenen af en dan ga je wartaal uitslaan
Nee, vriendin van mij opent een nieuw restaurant, dus houd het bij het drinken.quote:
Cijfers liegen niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vat het zoals gewoonlijk weer eens verkeerd op! De SGP dacht onder pieter zandt ook dat de Katholieken ook veruit in de meerderheid zouden zijn over enkele decennia.
Ik heb 'm al een tijd niet gehoord, dus:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat Big Time van Peter Gabriel toch een belachelijk goed nummer. Ik ben plaatsvervangend trots op hem.
Dan draagt half FOK! zeker een stropdas?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een stropdas omdoen hè? Dat knelt de zuurstoftoevoer naar je hersenen af en dan ga je wartaal uitslaan
Mijn ouders hebben mij een ketting omgedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan draagt half FOK! zeker een stropdas?
Die tekst, briljant. En dan die stem ook nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een tijd niet gehoord, dus:
Paul McCartney - Once Upon A Long Agoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat Big Time van Peter Gabriel toch een belachelijk goed nummer. Ik ben plaatsvervangend trots op hem.
Sommigen zijn gewoon geboren met een hersenbeschadigingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan draagt half FOK! zeker een stropdas?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij een ketting omgedaan
Konden ze die niet wat verder van het toetsenbord vastmaken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij een ketting omgedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |