Tja. Ik had liever Bush jr. gebeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als peacekeeper tegen boze buurman Echtgaaf?
Kan, maar dat heb ik niet in dat topic naar voren gebracht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De kwaliteiten van een Mod zijn blijkbaar op eens niet meer belangrijk als blijkt dat hij/zij een bepaalde politieke voorkeur heeft.
Droom leef verder zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik weet het antwoord ergens ook wel weer. Maar ik wil die jongen geen pijn doen. Maar soms moet je in het pastorale werk wel een duidelijk confronteren. Uit pure liefde voor de medemens.
Omdat?quote:
Ik maak dan ook geen persoonlijke aantijgingenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dat heb ik niet in dat topic naar voren gebracht.
Over welke post hebben we het exact? Moet ik een advocaat gaan zoeken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik weet het antwoord ergens ook wel weer. Maar ik wil die jongen geen pijn doen. Maar soms moet je in het pastorale werk wel eens duidelijk confronteren. Uit pure liefde voor de medemens.
Dat is een dagelijkse opgave. Verantwoordelijkheid nemen en beseffen dat mensen liever geen gedoe willen.quote:
Beroepsgeheim als het gaat om het pastoraat. (het is echt heel ergquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over welke post hebben we het exact? Moet ik een advocaat gaan zoeken?
Ik merk het welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beroepsgeheim als het gaat om het pastoraat. (het is echt heel erg)
Als het in strijd is met de policy mag je 'm best pm'enquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beroepsgeheim als het gaat om het pastoraat. (het is echt heel erg)
Ik geloof dat ik 'm ook mag pm'en als het niet in strijd is met de policy.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het in strijd is met de policy mag je 'm best pm'en
Of een knokploeg.quote:
Dat mag ook, maar dan weet ik niet of we er tegen kunnen optredenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'm ook mag pm'en als het niet in strijd is met de policy.
Jij doet geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievend mens. Zelfs als Du_ke daar anders over denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |