De Titanic is 2 topics terug.quote:
Ik hoop dat hij ook een stevig oordeel heeft als het gaat om RO en planologie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft zeker een hoop kennis over het onderwerp. Dit onderwerp boeit mij politiek gezien maar matig dus ik volg de posts niet zo uitgebreid maar wat ik lees lijkt heel redelijk.
Kijk EG, wij staan gok ik compleet anders in het leven. Laat onverlet dat je volgens mij een bijzonder slim persoon bent, dus ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beloof je dat ook nadat ik daar een nieuwe post lanceer? Die wordt namelijk behoorlijk stevig .
| 1 2 3 | <?php *Zoekt Fok! na op Bram van Loon* ?> |
Maar wel de kabels tot aan het de wijksteunpunten en zo'n nieuw (open) netwerk kan je nu, juist vanwege de overheidsregels (telecomwet), heel eenvoudig aanleggen. In jouw hypothetische situatie heb de medewerking van vele partijen nodig en dat maakt het heel erg lastig. Koop als telecombedrijf lapjes grond op strategische posities en je bent spekkoper.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Telecom is juist een mooi voorbeeld van verschillende netwerken die met elkaar werken, vrijwillig, dmv. van peering omdat het voor beide partijen winst oplevert. Om een dorp, straat of persoon aan te sluiten op internet heb je dat volledige netwerk niet nodig. Daarbuiten neemt mobiel internet een enorme vlucht waarbij je al die eindkabels naar de huizen niet meer nodig hebt.
Daar ben ik het in dezen niet helemaal mee eens. Juist in de telecomsector zit de overheid er vrij dicht op om monopolies te voorkomen en de consumenten te laten profiteren van de innovaties. Want die vrijwillige deling van bijvoorbeeld de buitenlandse netwerken was wel heel goed voor de bedrijven maar voor de consument...quote:Het juist de constante beperkde factor van de overheid die al dat soort innovaties tegenhoudt.
Dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk EG, wij staan gok ik compleet anders in het leven. Laat onverlet dat je volgens mij een bijzonder slim persoon bent, dus ik zou zeggen: ga je gang.
Daar snap jij toch niets vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook een stevig oordeel heeft als het gaat om RO en planologie.
???quote:
quote:
En toch is er sprake van kartelvorming zodat wij bijvoorbeeld veel en veel teveel betalen als wij willen bellen of internetten in het buitenland.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar wel de kabels tot aan het de wijksteunpunten en zo'n nieuw (open) netwerk kan je nu, juist vanwege de overheidsregels (telecomwet), heel eenvoudig aanleggen. In jouw hypothetische situatie heb de medewerking van vele partijen nodig en dat maakt het heel erg lastig. Koop als telecombedrijf lapjes grond op strategische posities en je bent spekkoper.
En dan is het belang om de kabel vanaf de wijkcentrale tot aan de meterkast te delen (nu vaak gedwongen) ook een stuk kleiner.
[..]
Daar ben ik het in dezen niet helemaal mee eens. Juist in de telecomsector zit de overheid er vrij dicht op om monopolies te voorkomen en de consumenten te laten profiteren van de innovaties. Want die vrijwillige deling van bijvoorbeeld de buitenlandse netwerken was wel heel goed voor de bedrijven maar voor de consument...
Daar ben ik dan ook trots op.quote:
Tussen ons gezegd en gezwegen: Obama is er mee bezig.quote:Maar hoe staat het met de uitbouw van je buren? Al bijna weg?
Dat klopt maar daar zit men wel redelijk dicht op om er wat aan te doen. Lang niet allemaal goed en netjes natuurlijk maar het is heel lastig om dergelijke monopolies te doorbreken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch is er sprake van kartelvorming zodat wij bijvoorbeeld veel en veel teveel betalen als wij willen bellen of internetten in het buitenland.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook trots op.Ik wil ook niet begrijpen wat planologen bewegen om zoveel mensen op een hoop te stampen.
Die blijft dus vrolijk staanquote:[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen: Obama is er mee bezig.
Denk je werkelijk dat hij in staat is antwoord te geven?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga Benedictus maar eens vragen wat ik in vredesnaam met die post aan moet. Soms kom ik er ook niet uit.
Niets, waarschijnlijk.quote:
Ik denk het wel. Maar ik weet het antwoord ergens ook wel weer. Maar ik wil die jongen geen pijn doen. Maar soms moet je in het pastorale werk wel eens duidelijk confronteren. Uit pure liefde voor de medemens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat hij in staat is antwoord te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |