Niet alleen de overgang is heel lastig, ook het in stand houden van het 'systeem' zal heel lastig zijn. Het zal nooit lang duren voor corporaties of samenlevingsvormen gaan ontstaan binnen het libertarische 'systeem' die met elkaar gaan concurreren en zodra dat met woord en geld niet meer lukt daar geweld bij gaan betrekken..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Een overgang is dan ook lastig en heb ik geen degelijk antwoord op hoe dat het beste zou kunnen.
Echt dekkende landelijke netten zijn er maar een paar, concreet KPN en de gezamenlijke kabelbedrijven. De rest zit een heel eind van de meterkasten af. Ze worden nu gedwongen lijnen te delen maar dat is snel voorbij als de regels daaromtrent worden afgeschaft.quote:Maar voor kleine bedrijven die de energiemarkt op willen is er natuurlijk een onzettend grote markt in bv. zonne-energie of lokale projecten. Iets wat jij zou moeten toejuichen. Buiten dat zijn er ondertussen ontzettend veel aanbieders van glas, kabel of andere mogelijkheden, dus de vlieger voor telecom gaat niet op.
Alleen zo lang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind Bram van Loon wel de beste nieuwkomer eigenlijk. Uitstekende reacties telkens.
Ik ook wel. Vooral qua onderwijs heeft 'ie het vaak aan het rechte eind.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind Bram van Loon wel de beste nieuwkomer eigenlijk. Uitstekende reacties telkens.
Het leert je thans nederig te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
Veeg dat FB topic eens leeg Du_ke, mijn vingertjes jeuken om daar ook eens wat te gaan zeggen
Nou je bent wel snel overtuigd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
Erik is inderdaad niet altijd goed wijs.quote:
Hm. Dat zei ik ook weer niet....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Erik is inderdaad niet altijd goed wijs.
Och, volg hem al een tijdje in SES en zijn posts over onderwijs getuigen van bijzonder veel kennis. Petje af vaak.quote:
Ik hou het vol tot nu toequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen? Zo sterk in je schoenen staan?
Je staat zwaar midden in het leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:08 schreef von_Preussen het volgende:
Inmiddels sta ik voor het station Deventer te wachten op een maat. Dat ik jullie hier deelgenoot van maak heeft als reden dat ik mij de pleuris verveel en op deze manier de rijd probeer te doden.
http://www.powned.tv/nieu(...)_om_moord_osama.htmlquote:Aangifte om dood Osama
Twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk hebben geprobeerd om in Tilburg aangifte te doen van moord op de gedode terrorist Osama bin Laden. Ze wilden bovendien aangifte doen van de moord op medestanders van Bin Laden. Hij was namelijk niet de enige die omkwam bij de actie afgelopen zondag.
Het betreft een 30-jarige man uit Kaatsheuvel. De man uit Waalwijk is 29 jaar oud. Beiden hebben Nederlandse achternamen en kwamen om één uur, samen met een journalist, naar het politiebureau in Tilburg om aangifte te doen tegen de Verenigde Staten. De politie snapt niet echt wat het tweetal met de aangifte wil bereiken, weet Omroep Brabant.
Toch heeft de politie de zaak aangenomen. Hij wordt echter niet in Tilburg onderzocht. "We hebben een zakelijk gesprek gehad en het geregistreerd. Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie.", aldus een woordvoerder.
Telecom is juist een mooi voorbeeld van verschillende netwerken die met elkaar werken, vrijwillig, dmv. van peering omdat het voor beide partijen winst oplevert. Om een dorp, straat of persoon aan te sluiten op internet heb je dat volledige netwerk niet nodig. Daarbuiten neemt mobiel internet een enorme vlucht waarbij je al die eindkabels naar de huizen niet meer nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
Echt dekkende landelijke netten zijn er maar een paar, concreet KPN en de gezamenlijke kabelbedrijven. De rest zit een heel eind van de meterkasten af. Ze worden nu gedwongen lijnen te delen maar dat is snel voorbij als de regels daaromtrent worden afgeschaft.
Klopt, hij heeft zeker een hoop kennis over het onderwerp. Dit onderwerp boeit mij politiek gezien maar matig dus ik volg de posts niet zo uitgebreid maar wat ik lees lijkt heel redelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, volg hem al een tijdje in SES en zijn posts over onderwijs getuigen van bijzonder veel kennis. Petje af vaak.
Dat is mooi. Ik zal hem in de gaten houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, volg hem al een tijdje in SES en zijn posts over onderwijs getuigen van bijzonder veel kennis. Petje af vaak.
Nee joh, zonde van mijn toetsenbord. Toch weer wat extra slijtage.quote:
Beloof je dat ook nadat ik daar een nieuwe post lanceer? Die wordt namelijk behoorlijk stevig .quote:
De Titanic is 2 topics terug.quote:
Ik hoop dat hij ook een stevig oordeel heeft als het gaat om RO en planologie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft zeker een hoop kennis over het onderwerp. Dit onderwerp boeit mij politiek gezien maar matig dus ik volg de posts niet zo uitgebreid maar wat ik lees lijkt heel redelijk.
Kijk EG, wij staan gok ik compleet anders in het leven. Laat onverlet dat je volgens mij een bijzonder slim persoon bent, dus ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beloof je dat ook nadat ik daar een nieuwe post lanceer? Die wordt namelijk behoorlijk stevig .
1 2 3 | <?php *Zoekt Fok! na op Bram van Loon* ?> |
Maar wel de kabels tot aan het de wijksteunpunten en zo'n nieuw (open) netwerk kan je nu, juist vanwege de overheidsregels (telecomwet), heel eenvoudig aanleggen. In jouw hypothetische situatie heb de medewerking van vele partijen nodig en dat maakt het heel erg lastig. Koop als telecombedrijf lapjes grond op strategische posities en je bent spekkoper.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Telecom is juist een mooi voorbeeld van verschillende netwerken die met elkaar werken, vrijwillig, dmv. van peering omdat het voor beide partijen winst oplevert. Om een dorp, straat of persoon aan te sluiten op internet heb je dat volledige netwerk niet nodig. Daarbuiten neemt mobiel internet een enorme vlucht waarbij je al die eindkabels naar de huizen niet meer nodig hebt.
Daar ben ik het in dezen niet helemaal mee eens. Juist in de telecomsector zit de overheid er vrij dicht op om monopolies te voorkomen en de consumenten te laten profiteren van de innovaties. Want die vrijwillige deling van bijvoorbeeld de buitenlandse netwerken was wel heel goed voor de bedrijven maar voor de consument...quote:Het juist de constante beperkde factor van de overheid die al dat soort innovaties tegenhoudt.
Dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk EG, wij staan gok ik compleet anders in het leven. Laat onverlet dat je volgens mij een bijzonder slim persoon bent, dus ik zou zeggen: ga je gang.
Daar snap jij toch niets vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook een stevig oordeel heeft als het gaat om RO en planologie.
???quote:
quote:
En toch is er sprake van kartelvorming zodat wij bijvoorbeeld veel en veel teveel betalen als wij willen bellen of internetten in het buitenland.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar wel de kabels tot aan het de wijksteunpunten en zo'n nieuw (open) netwerk kan je nu, juist vanwege de overheidsregels (telecomwet), heel eenvoudig aanleggen. In jouw hypothetische situatie heb de medewerking van vele partijen nodig en dat maakt het heel erg lastig. Koop als telecombedrijf lapjes grond op strategische posities en je bent spekkoper.
En dan is het belang om de kabel vanaf de wijkcentrale tot aan de meterkast te delen (nu vaak gedwongen) ook een stuk kleiner.
[..]
Daar ben ik het in dezen niet helemaal mee eens. Juist in de telecomsector zit de overheid er vrij dicht op om monopolies te voorkomen en de consumenten te laten profiteren van de innovaties. Want die vrijwillige deling van bijvoorbeeld de buitenlandse netwerken was wel heel goed voor de bedrijven maar voor de consument...
Daar ben ik dan ook trots op.quote:
Tussen ons gezegd en gezwegen: Obama is er mee bezig.quote:Maar hoe staat het met de uitbouw van je buren? Al bijna weg?
Dat klopt maar daar zit men wel redelijk dicht op om er wat aan te doen. Lang niet allemaal goed en netjes natuurlijk maar het is heel lastig om dergelijke monopolies te doorbreken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch is er sprake van kartelvorming zodat wij bijvoorbeeld veel en veel teveel betalen als wij willen bellen of internetten in het buitenland.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook trots op.Ik wil ook niet begrijpen wat planologen bewegen om zoveel mensen op een hoop te stampen.
Die blijft dus vrolijk staanquote:[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen: Obama is er mee bezig.
Denk je werkelijk dat hij in staat is antwoord te geven?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga Benedictus maar eens vragen wat ik in vredesnaam met die post aan moet. Soms kom ik er ook niet uit.
Niets, waarschijnlijk.quote:
Ik denk het wel. Maar ik weet het antwoord ergens ook wel weer. Maar ik wil die jongen geen pijn doen. Maar soms moet je in het pastorale werk wel eens duidelijk confronteren. Uit pure liefde voor de medemens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat hij in staat is antwoord te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |