Ik hoor vrij te zijn!quote:
Ik wist het!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij een ketting omgedaan
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou hem niet bepaald het bezit van een vuurwapen toevertrouwen.
Ik heet geen Tristan.quote:
quote:
Laptop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Konden ze die niet wat verder van het toetsenbord vastmaken?
Geen kledingstuk waar ik een grotere hekel aan heb dan aan de stropdas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Geen kritiek uiten jullie, op het hoogtepunt der kleding; de das.
Wat hebben stropdassen daarmee te maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen kledingstuk waar ik een grotere hekel aan heb dan aan de stropdas.
Ik pleit voor een algeheel dasverbod, in ieder geval binnen overheids- en onderwijsinstellingen.
Het dragen van (strop)dassen is immers een kenmerk van de verderfelijke kapitalistische ideologie
Denk ook niet dat de voornaam bepalend is in deze.quote:
Wat raar dat wij jou soms communist noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik pleit voor een algeheel dasverbod, in ieder geval binnen overheids- en onderwijsinstellingen.
Het dragen van (strop)dassen is immers een kenmerk van de verderfelijke kapitalistische ideologie
Net zoveel als hoofddoeken met de islam, jeweetog!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat hebben stropdassen daarmee te maken?
Dat heb ik nou met rastafari, hawaii shirts of tuinbroeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
De persoon van Tristan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat de voornaam bepalend is in deze.
Als je tegen de kapitalistische ideologie bent, dan ben je per definitie tegen vrijheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
Pleit ik voor een verbod op gekleurde overhemden met bloemetjes; de standaardoutfit van links.
De outfit van Mike de Boer vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
Pleit ik voor een verbod op gekleurde overhemden met bloemetjes; de standaardoutfit van links.
Ik heb korte broekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met rastafari, hawaii shirts of tuinbroeken.
Of nog erger; korte broeken en sandalen.![]()
![]()
Brrrrrr.quote:
Die vind jij kenmerkend voor de verderfelijke kapitalistische ideologie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met rastafari, hawaii shirts of tuinbroeken.
Of nog erger; korte broeken en sandalen.![]()
![]()
* Betyar weet nu wat hij moet dragen op de POL-meetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
Nee, verderfelijke aftakeling van de samenleving.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind jij kenmerkend voor de verderfelijke kapitalistische ideologie?
Gewoon overalletje aan doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
* Betyarweet nu wat hij moet dragen op de POL-meet
Ik doe meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
* Betyar weet nu wat hij moet dragen op de POL-meet
Die man van jouw avatar heeft een poepbruine outfit aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ik pleit voor een verbod op bruine hemden, de standaard outfit van links.
Je hebt bloemetjesshirts?quote:
Ik zie jouw nog wel eens een keer marcheren in een bruin hemd met een armband in de kleuren rood wit en zwart..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
Hij is dan ook een rechtsmondige linksert.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Die man van jouw avatar heeft een poepbruine outfit aan.
Je hebt echt een zonnesteek opgelopen hè? Of ben je toch zo geboren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
En een zwembroek met bloemmotief. Niet vergeten de sandalen met witte tennissokken opgetrokken tot je knieën.quote:
Ik vrees dat wij familie zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt echt een zonnesteek opgelopen hè? Of ben je toch zo geboren?
Het zalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben een gelovig mens.
"Gij zult niet doodslaan"
Dra-ma.quote:
Is die bril zo groot?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
Het voordeel van mijn nieuwe zonnebril is dat bijna niemand mij herkent
Een mededeling in het kader van kleding en accessoires
Je kan ook een horloge omdoen zo groot dat niemand je herkentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
Oeh vertel, welk montuur siert uw gelaat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat me dan weer iets te ver voor in de stadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:52 schreef betyar het volgende:
[..]
En een zwembroek met bloemmotief. Niet vergeten de sandalen met witte tennissokken opgetrokken tot je knieën.
Nee, helemaal niet. Heb een hekel aan van die enorme zonnebrillen. Geen idee wat het is met die nieuwe, maar snap wel waarom agenten in LA confidential hem droegenquote:
Ik kom gewoon in m'n lederen outfit met gaten en riempjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer iets te ver voor in de stad
Nee hoor. Je kan mij ook gerust 10 wapen toevertrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zal.
Maar als het je gerust kan stellen van de actieve SC bezoekers vertrouw ik hooguit TitusPollo een wapen toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |