Ja dat dus .. Chinezen stonden alles op te nemen ipv te helpenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze werd toch gefilmd? En terwijl ze om hulp vroeg liepen die mensen de berg verder op??
oeps, nog niet Sharon's eigen geschreven verhaal van dit gebeuren gelezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef Mylene het volgende:
Wat was er ook alweer met Sharon haar geheim? Ze heeft toch gewoon staan te filmen?
Zus van Mo toch of zusje..quote:[img] Op [url= 2 mei 2011 23:49[/url] schreef markvanrinsum het volgende:
wie is Nicole?
Nee, helemaal noppes. Maar ik weet nu kort en krachtig hoe het zit.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef danilel het volgende:
[..]
oeps, nog niet Sharon's eigen geschreven verhaal van dit gebeuren gelezen?
en 10x hetzelfde antwoordquote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef sjampoeh het volgende:
10 x dezelfde antwoord op de vraag: wie is nicole
goeie vraag of beter oplettenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef sjampoeh het volgende:
10 x dezelfde antwoord op de vraag: wie is nicole
Daar is ze al weken in bezig...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
mo zucht: life sucks en leest weer in een dik boek : uitstel van executie
quote:
dat ze dat boek zolang heeft verstopt, omdat ze bang was dat men daaraan zou herkennen dat ze hoogbegaafd zou zijn is mij nog steeds een raadselquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze dat boek zolang heeft verstopt, omdat ze bang was dat men daaraan zou herkennen dat ze hoogbegaafd zou zijn is mij nog steeds een raadsel
Martijnquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
En dan zegt ie iets liefs en dan moet ie ophouden van Jo. Ze weet echt niet wat ze wilquote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Flip moet leren praten en vraagt dus hoe het met Jo is en of ze een leuke dag gehad heeft
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb jij geen letters op je toetsenbord?![]()
![]()
Nee, want ze wil naar de schoonheidsspecilalist..ze heeft 2 puistenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Flip moet leren praten en vraagt dus hoe het met Jo is en of ze een leuke dag gehad heeft
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
jo begint ook in een boek.. bladzijde 1 is ze
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goed zo, druk die puisten van Flip maar uit en smeer maar over je eigen gezicht.. Een soort van kruisbestuiving!!
en ze is al gestoptquote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef chufi het volgende:
Minder dan 2 week te gaan en Jo begint een boek te lezen ...
[ afbeelding ]
ik snap er ook geen hol meer vanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef bull-sjitt het volgende:
ik dacht dat de relatie tussen JoJo en fileip uit was
liggen ze weer in 1 bed ?????
Bij bladzij een stopt ze want dan begrijpt ze het al niet meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef chufi het volgende:
Minder dan 2 week te gaan en Jo begint een boek te lezen ...
[ afbeelding ]
Blijkbaar heeft de regie niet zoveel powerquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef bull-sjitt het volgende:
Goed zo, druk die puisten van Flip maar uit en smeer maar over je eigen gezicht.. Een soort van kruisbestuiving!!
Dat was een poging van net 5 om kijkers te trekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef bull-sjitt het volgende:
was het gelukt ?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat was een poging van net 5 om kijkers te trekken
halverwege de titelquote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja fuckMaar morgen gaat ze verder zeker weten en is ze halverwege
Geen idee maar ga er niet vanuit dat er ineens meer mensen gaan kijken omdat Jo de relatie uit gaat verbreken terwijl er helemaal geen relatie isquote:
kan die trol wel lezen dan???????????????????quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja fuckMaar morgen gaat ze verder zeker weten en is ze halverwege
jawel hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb jij geen letters op je toetsenbord?![]()
![]()
Faal op faal.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat was een poging van net 5 om kijkers te trekken
ze doet alsof.. maar denkt aan het verhaal van sneeuwwitje..quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan die trol wel lezen dan???????????????????
heeft ze ook met iemand anders een relatie gehad dan met memoeder dan ??quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Geen idee maar ga er niet vanuit dat er ineens meer mensen gaan kijken omdat Jo de relatie uit gaat verbreken terwijl er helemaal geen relatie is
Misschien nog een brief erin gooien?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Faal op faal.
Nu moeten de "fans" wat gaan bedenken om hun favo bewoner te promoten voor de finale.
Jo haar ma wist dat gister al en poste dat al op twitter![]()
Dus jo gaat niet donderdag.
Beauty and the Beast.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze doet alsof.. maar denkt aan het verhaal van sneeuwwitje..
Ja bankrekeningnummersquote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan die trol wel lezen dan???????????????????
met der broertje en bulletjequote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heeft ze ook met iemand anders een relatie gehad dan met memoeder dan ??
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb nog echo foto's van 14 december gevonden in het tassie met de assie
die zijn in rook op gegaan toch???quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef danilel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Was ook zeer mooi om te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
#leuksstmoment allerleukste moment de blik in geers ogen toen hij een glimp van mij opving in het publiek! :-)
24 minutes ago via Twitter for iPad
Vond dat ook leuk toen! Hij ging niet zitten schreeuwen zoals andere maar je zag gewoon hoe blij die was!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
#leuksstmoment allerleukste moment de blik in geers ogen toen hij een glimp van mij opving in het publiek! :-)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
en toch vind ik haar wel om te doen hoor....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
I heard a voice said Maik
[ afbeelding ]
Awake from the death
Jawel hoor.. Maik komt niet meer van haar af, niet eerder dan dat ze een nieuw slachtoffer heeft..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Mo weer ...Maikie doe me dat niet aan.
Dat wijf is echt wantrouwend.
Die relatie houdt geen week stand buiten sst.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
is onzekerheid geen wantrouwenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
ze pakt z'n boek er maar weer es bij. vind hij me echt echt leukkkkkkk ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
misschien hebben ze in de kvdw haar weer iets op de mouw gespeld......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Ze houdt in ieder geval haar make-up zo lang mogelijk op, voor het geval ze naar de kvdw moet.. Volgens mij doet ze het niet meer af!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Awake from the death
Het ging toch ook al zolang goed!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
Mo weer aan het terug lezen wat Maik heb geschreven ...gaat zo weer in jank modus
En trapt daar in keer op keer met haar hoge IQ.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien hebben ze in de kvdw haar weer iets op de mouw gespeld......
eidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
emoties zijn niet uit te schakelen door verstandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En trapt daar in keer op keer met haar hoge IQ.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:06 schreef Leandra het volgende:
Wel handig trouwens dat ze nu begint te janken, Joanna is toch naar de KvdW, dus Philip kan haar gewoon gaan troosten zonder dat hij moet "kiezen" tussen Joanna en Monique.
Ze heeft heimwee en mist Maik...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het ging toch ook al zolang goed!
Denk het...oplevingen en weer janken.quote:
Maar dat doet ie nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:06 schreef Leandra het volgende:
Wel handig trouwens dat ze nu begint te janken, Joanna is toch naar de KvdW, dus Philip kan haar gewoon gaan troosten zonder dat hij moet "kiezen" tussen Joanna en Monique.
Permanente Make Upquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:06 schreef Mylene het volgende:
Monique, haal die make-up lekker van je gezicht. Ik begrijp dat echt niet.
Voordat je naar het land der verledenen gaat wordt je altijd vet gesminkt... Zodat het blijft zitten als je tegenstribbeltquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze houdt in ieder geval haar make-up zo lang mogelijk op, voor het geval ze naar de kvdw moet.. Volgens mij doet ze het niet meer af!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik mis Aafke, maar ik jank toch ook niet??
Alleen als het uit komt.quote:
Of: laat dokter Drion maar binnenkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Awake from the death
Ze denken echt dat er miljoenen mensen op die poll hebben gestemd. Flip zei ook al ja maar 34% van Nederland zijn nog steeds 5 miljoen mensen. Alsof heel Nederland kijktquote:
en dat vind ik niet eerlijk, dat jo dan maar in de bench gaat liggen als ze er niet tegen kan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alleen als het uit komt.
Sharon probeert het elke nacht maar dan begint Segredo te piepen en dan vindt Jo het zielig en gaat hij weer naar binnen in de slaapkamer.
Ik Gerard, mag ik even jankenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tis geen vrouw hoor. mannen moeten niet kaal, dat is zo gay vind ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
Check die ongeschoren oksels van Philip dan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
Lijkt me wel wat, alle mensen een nacht in een koojtje en het hondje de rest van het huisquote:
Mag ik haar dan wel omdraaien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toch vind ik haar wel om te doen hoor....
Jesusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gehehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, alle mensen een nacht in een koojtje en het hondje de rest van het huis![]()
o datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
33% die zei dat Philip Joanna relatie over is niet welkom op feest ofzo.
Ja dat ging over die quiz van vanmiddag toen had 34% van stemmers op een poll gestemd dat de relatie van Flip en Jo ook na het huis zou werken. Jo wil als ze over een aantal jaar nog iets met flip heeft die 33% uitnodigen op hun feest ofzo? en flip die 66%quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef sjampoeh het volgende:
ze had het over 33 % en 67 % op een feestje
Klik ...trustequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben ook weg-------------------------> *klik*
oke thanksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat ging over die quiz van vanmiddag toen had 34% van stemmers op een poll gestemd dat de relatie van Flip en Jo ook na het huis zou werken. Jo wil als ze over een aantal jaar nog iets met flip heeft die 33% uitnodigen op hun feest ofzo? en flip die 66%
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben ook weg-------------------------> *klik*
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke thanks
nu echie weg. *klapt vouwcomputer dicht*
Ben totaal niet gay maar okseltjes zijn lekker glad en stinken dus nooit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis geen vrouw hoor. mannen moeten niet kaal, dat is zo gay vind ik
mannen moeten haren hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben totaal niet gay maar okseltjes zijn lekker glad en stinken dus nooit.
Ja, en een vlaai kan van de bakker komen maar ook uit de reet van een koequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben totaal niet gay maar okseltjes zijn lekker glad en stinken dus nooit.
Is besmet door Laura!quote:
O, dan ben ik geen echte man.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ben ik geen echte man.Nergens haar behalve op mijn hoofd. Tsja, ik hoef niet te compenseren.
Dus boeken van Tom Clancy kan je alleen lezen én snappen als je hoogbegaafd bent?'quote:
Nee hoor, ik heb ze hier ook liggen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dus boeken van Tom Clancy kan je alleen lezen én snappen als je hoogbegaafd bent?'
Ok.....
Ik las net hier dat Mo gezegd heeft dat ze dat boek niet wou lezen voor haar geheim ontdekt was, omdat men zo zou kunnnen raden dat ze hoogbegaafd was. Ik heb ook boeken van TC in mijn boekenkast liggen en ben echt niet hoogbegaafd, vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ze hier ook liggen..
Oeh, we zijn hoogbegaafdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dus boeken van Tom Clancy kan je alleen lezen én snappen als je hoogbegaafd bent?'
Ok.....
cool het oude big brother logo, nog steeds in gebruik!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
voor de liefhebbers en diegenen die duits kunnen volgen ...Big Brother Duitsland ... net begonnen http://adamski.tv/
Of hun Duits willen ophalen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
voor de liefhebbers en diegenen die duits kunnen volgen ...Big Brother Duitsland ... net begonnen http://adamski.tv/
Ben je op jacht in de cosquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ben ik geen echte man.Nergens haar behalve op mijn hoofd. Tsja, ik hoef niet te compenseren.
Moet ik wel zeggen dat het gros van de overige bewoners waarschijnlijk wel onder de indruk zou zijn van iemand die zo'n groot, dik boek leest....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las net hier dat Mo gezegd heeft dat ze dat boek niet wou lezen voor haar geheim ontdekt was, omdat men zo zou kunnnen raden dat ze hoogbegaafd was. Ik heb ook boeken van TC in mijn boekenkast liggen en ben echt niet hoogbegaafd, vandaar mijn reactie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
Jo en mo hebben een boodschap doorgekregen van iemand die boven de STEM staat ???
Mijn opa en oma hadden de kroonboeken van de ECI in de boekenkast staan, zodat de mensen die langskwamen dachten dat ze goed belezen zouden zijn.. Ik denk dat dat dezelfde logica als die van Mo is..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat het gros van de overige bewoners waarschijnlijk wel onder de indruk zou zijn van iemand die zo'n groot, dik boek leest....
Het is toch heel wat anders dan de Donald Duck, ze zouden het al "zware kost" noemen op basis van de dikte en het formaat, ongeacht de inhoud.
Valt me wel tegen dat ze het niet gewoon in het Engels leest trouwens....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
Jo en mo hebben een boodschap doorgekregen van iemand die boven de STEM staat ???
nee... maar er loopt er wel 1 rond daar ... met bruin haar ...overduidelijk... dus dat geheim wordt zo geraden ..quote:
Ich muss jetzt gehen. Vieleicht morgen ein Blickquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
Ja ze begon er zelf weer overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Day het volgende:
Na allerlei scenario's op de nominaties te hebben losgelaten, interesseert het Mo weer geen reet en wil ze eindelijk wel 'ns beoordeeld worden.
Ik hoop het ook voor je, Mo. Maar ik denk het helaas niet.
Wat een nare postquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat het gros van de overige bewoners waarschijnlijk wel onder de indruk zou zijn van iemand die zo'n groot, dik boek leest....
Het is toch heel wat anders dan de Donald Duck, ze zouden het al "zware kost" noemen op basis van de dikte en het formaat, ongeacht de inhoud.
En niet alleen wij... zij waarschijnlijk ook, en dat zou nog wel eens een gezellige laatste week kunnen veroorzaken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef Day het volgende:
Ik realiseer me trouwens ineens dat we naar aanleiding van deze nominaties kunnen bepalen wie eerder gelogen heeft over hun favorieten.
Eén kibbelend stel hebben we al!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet alleen wij... zij waarschijnlijk ook, en dat zou nog wel eens een gezellige laatste week kunnen veroorzaken.
ben op dit moment de DD's aan het binnen halen vanaf 1952... schijnbaar toch zware kost want het gaat langzaamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, ik schat jou toch wel wat hoger in. Volgens mij is er maar één boek in dat huis. Je sneert een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, zeg ik ook een keer wat lelijks over de bewoners...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef Day het volgende:
Ik realiseer me trouwens ineens dat we naar aanleiding van deze nominaties kunnen bepalen wie eerder gelogen heeft over hun favorieten.
Ik vind eerder dat het iets zegt over hoe Mo denkt over de intelligentie van de overige bewoners.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier schiet je enkel domme ganzen.quote:
Dat bedoelde ik ook te zeggen met mijn post over mijn opa en omaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat het iets zegt over hoe Mo denkt over de intelligentie van de overige bewoners.
Er zijn er iig twee want Joanna lag tegelijkertijd met d'r neus in een boek... op pagina 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, ik schat jou toch wel wat hoger in. Volgens mij is er maar één boek in dat huis. Je sneert een beetje
ja ik denk ook dat ze Sharon en Jo omgedraaid heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht dat Mo gaat switchen qua Sharon.. Ze viel haar vanmiddag behoorlijk af..
Oh okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er iig twee want Joanna lag tegelijkertijd met d'r neus in een boek... op pagina 1.
En de handleiding van de Moderne Man of voor de Moderne Manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er iig twee want Joanna lag tegelijkertijd met d'r neus in een boek... op pagina 1.
Goed idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
wat een figuren joh![]()
kan er geen big brother duitsland subforum aangemaakt worden?
ze twijfelde vanmiddag hierover ja ... maar zei dat ze het toch maar niet gedaan had ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat ze Sharon en Jo omgedraaid heeft
Tegen wie zei ze dat dan? Want net deed ze wel tegen Jo alsof ze dat wel gedaan had hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ze twijfelde vanmiddag hierover ja ... maar zei dat ze het toch maar niet gedaan had ...
Mo klaagt weer over der piestunnel...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://adamski.tv/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Goed idee.
Plaats dan ook even de relevante linkjes erbij.
Behalve klein zusje natuurlijk!quote:
Silvie vd Vaart is er niks bij zo te zien, maar post die verder ff in een ander topic of zoquote:
geen idee tegen wie... ik luisterde alleen op dat moment en net dat ene zinnetje viel me opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tegen wie zei ze dat dan? Want net deed ze wel tegen Jo alsof ze dat wel gedaan had hoor
Denk niet dat die lange een omgebouwde is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Silvie vd Vaart is er niks bij zo te zien, maar post die verder ff in een ander topic of zo
Ja Sorry Mark
Oeh, die Flip moet echt blauwe ballen hebben!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja het is harstikke uit tussen die twee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |