Klik ...trustequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben ook weg-------------------------> *klik*
oke thanksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat ging over die quiz van vanmiddag toen had 34% van stemmers op een poll gestemd dat de relatie van Flip en Jo ook na het huis zou werken. Jo wil als ze over een aantal jaar nog iets met flip heeft die 33% uitnodigen op hun feest ofzo? en flip die 66%
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben ook weg-------------------------> *klik*
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke thanks
nu echie weg. *klapt vouwcomputer dicht*
Ben totaal niet gay maar okseltjes zijn lekker glad en stinken dus nooit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis geen vrouw hoor. mannen moeten niet kaal, dat is zo gay vind ik
mannen moeten haren hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben totaal niet gay maar okseltjes zijn lekker glad en stinken dus nooit.
Ja, en een vlaai kan van de bakker komen maar ook uit de reet van een koequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben totaal niet gay maar okseltjes zijn lekker glad en stinken dus nooit.
Is besmet door Laura!quote:
O, dan ben ik geen echte man.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ben ik geen echte man.Nergens haar behalve op mijn hoofd. Tsja, ik hoef niet te compenseren.
Dus boeken van Tom Clancy kan je alleen lezen én snappen als je hoogbegaafd bent?'quote:
Nee hoor, ik heb ze hier ook liggen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dus boeken van Tom Clancy kan je alleen lezen én snappen als je hoogbegaafd bent?'
Ok.....
Ik las net hier dat Mo gezegd heeft dat ze dat boek niet wou lezen voor haar geheim ontdekt was, omdat men zo zou kunnnen raden dat ze hoogbegaafd was. Ik heb ook boeken van TC in mijn boekenkast liggen en ben echt niet hoogbegaafd, vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ze hier ook liggen..
Oeh, we zijn hoogbegaafdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dus boeken van Tom Clancy kan je alleen lezen én snappen als je hoogbegaafd bent?'
Ok.....
cool het oude big brother logo, nog steeds in gebruik!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
voor de liefhebbers en diegenen die duits kunnen volgen ...Big Brother Duitsland ... net begonnen http://adamski.tv/
Of hun Duits willen ophalen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
voor de liefhebbers en diegenen die duits kunnen volgen ...Big Brother Duitsland ... net begonnen http://adamski.tv/
Ben je op jacht in de cosquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ben ik geen echte man.Nergens haar behalve op mijn hoofd. Tsja, ik hoef niet te compenseren.
Moet ik wel zeggen dat het gros van de overige bewoners waarschijnlijk wel onder de indruk zou zijn van iemand die zo'n groot, dik boek leest....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las net hier dat Mo gezegd heeft dat ze dat boek niet wou lezen voor haar geheim ontdekt was, omdat men zo zou kunnnen raden dat ze hoogbegaafd was. Ik heb ook boeken van TC in mijn boekenkast liggen en ben echt niet hoogbegaafd, vandaar mijn reactie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
Jo en mo hebben een boodschap doorgekregen van iemand die boven de STEM staat ???
Mijn opa en oma hadden de kroonboeken van de ECI in de boekenkast staan, zodat de mensen die langskwamen dachten dat ze goed belezen zouden zijn.. Ik denk dat dat dezelfde logica als die van Mo is..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat het gros van de overige bewoners waarschijnlijk wel onder de indruk zou zijn van iemand die zo'n groot, dik boek leest....
Het is toch heel wat anders dan de Donald Duck, ze zouden het al "zware kost" noemen op basis van de dikte en het formaat, ongeacht de inhoud.
Valt me wel tegen dat ze het niet gewoon in het Engels leest trouwens....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
Jo en mo hebben een boodschap doorgekregen van iemand die boven de STEM staat ???
nee... maar er loopt er wel 1 rond daar ... met bruin haar ...overduidelijk... dus dat geheim wordt zo geraden ..quote:
Ich muss jetzt gehen. Vieleicht morgen ein Blickquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |