die zijn in rook op gegaan toch???quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb nog echo foto's van 14 december gevonden in het tassie met de assie
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb nog echo foto's van 14 december gevonden in het tassie met de assie
Was ook zeer mooi om te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
#leuksstmoment allerleukste moment de blik in geers ogen toen hij een glimp van mij opving in het publiek! :-)
24 minutes ago via Twitter for iPad
Vond dat ook leuk toen! Hij ging niet zitten schreeuwen zoals andere maar je zag gewoon hoe blij die was!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
#leuksstmoment allerleukste moment de blik in geers ogen toen hij een glimp van mij opving in het publiek! :-)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke op twitter:
![]()
en toch vind ik haar wel om te doen hoor....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
I heard a voice said Maik
[ afbeelding ]
Awake from the death
Jawel hoor.. Maik komt niet meer van haar af, niet eerder dan dat ze een nieuw slachtoffer heeft..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Mo weer ...Maikie doe me dat niet aan.
Dat wijf is echt wantrouwend.
Die relatie houdt geen week stand buiten sst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |