quote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze dat boek zolang heeft verstopt, omdat ze bang was dat men daaraan zou herkennen dat ze hoogbegaafd zou zijn is mij nog steeds een raadsel
Martijnquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
mo zucht: life sucks en leest weer in een dik boek : uitstel van executie
En dan zegt ie iets liefs en dan moet ie ophouden van Jo. Ze weet echt niet wat ze wilquote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Flip moet leren praten en vraagt dus hoe het met Jo is en of ze een leuke dag gehad heeft
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb jij geen letters op je toetsenbord?![]()
![]()
Nee, want ze wil naar de schoonheidsspecilalist..ze heeft 2 puistenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Flip moet leren praten en vraagt dus hoe het met Jo is en of ze een leuke dag gehad heeft
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
jo begint ook in een boek.. bladzijde 1 is ze
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goed zo, druk die puisten van Flip maar uit en smeer maar over je eigen gezicht.. Een soort van kruisbestuiving!!
en ze is al gestoptquote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef chufi het volgende:
Minder dan 2 week te gaan en Jo begint een boek te lezen ...
[ afbeelding ]
ik snap er ook geen hol meer vanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef bull-sjitt het volgende:
ik dacht dat de relatie tussen JoJo en fileip uit was
liggen ze weer in 1 bed ?????
Bij bladzij een stopt ze want dan begrijpt ze het al niet meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef chufi het volgende:
Minder dan 2 week te gaan en Jo begint een boek te lezen ...
[ afbeelding ]
Blijkbaar heeft de regie niet zoveel powerquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef bull-sjitt het volgende:
ik dacht dat de relatie tussen JoJo en fileip uit was
liggen ze weer in 1 bed ?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |