emoties zijn niet uit te schakelen door verstandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En trapt daar in keer op keer met haar hoge IQ.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:06 schreef Leandra het volgende:
Wel handig trouwens dat ze nu begint te janken, Joanna is toch naar de KvdW, dus Philip kan haar gewoon gaan troosten zonder dat hij moet "kiezen" tussen Joanna en Monique.
Ze heeft heimwee en mist Maik...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het ging toch ook al zolang goed!
Denk het...oplevingen en weer janken.quote:
Maar dat doet ie nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:06 schreef Leandra het volgende:
Wel handig trouwens dat ze nu begint te janken, Joanna is toch naar de KvdW, dus Philip kan haar gewoon gaan troosten zonder dat hij moet "kiezen" tussen Joanna en Monique.
Permanente Make Upquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:06 schreef Mylene het volgende:
Monique, haal die make-up lekker van je gezicht. Ik begrijp dat echt niet.
Voordat je naar het land der verledenen gaat wordt je altijd vet gesminkt... Zodat het blijft zitten als je tegenstribbeltquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze houdt in ieder geval haar make-up zo lang mogelijk op, voor het geval ze naar de kvdw moet.. Volgens mij doet ze het niet meer af!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik mis Aafke, maar ik jank toch ook niet??
Alleen als het uit komt.quote:
Of: laat dokter Drion maar binnenkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
I heard a voice said Maik
[ afbeelding ]
Awake from the death
Ze denken echt dat er miljoenen mensen op die poll hebben gestemd. Flip zei ook al ja maar 34% van Nederland zijn nog steeds 5 miljoen mensen. Alsof heel Nederland kijktquote:
en dat vind ik niet eerlijk, dat jo dan maar in de bench gaat liggen als ze er niet tegen kan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alleen als het uit komt.
Sharon probeert het elke nacht maar dan begint Segredo te piepen en dan vindt Jo het zielig en gaat hij weer naar binnen in de slaapkamer.
Ik Gerard, mag ik even jankenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tis geen vrouw hoor. mannen moeten niet kaal, dat is zo gay vind ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
Check die ongeschoren oksels van Philip dan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
Lijkt me wel wat, alle mensen een nacht in een koojtje en het hondje de rest van het huisquote:
Mag ik haar dan wel omdraaien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toch vind ik haar wel om te doen hoor....
Jesusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gehehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, alle mensen een nacht in een koojtje en het hondje de rest van het huis![]()
o datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
33% die zei dat Philip Joanna relatie over is niet welkom op feest ofzo.
Ja dat ging over die quiz van vanmiddag toen had 34% van stemmers op een poll gestemd dat de relatie van Flip en Jo ook na het huis zou werken. Jo wil als ze over een aantal jaar nog iets met flip heeft die 33% uitnodigen op hun feest ofzo? en flip die 66%quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef sjampoeh het volgende:
ze had het over 33 % en 67 % op een feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |