Ja ze begon er zelf weer overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Day het volgende:
Na allerlei scenario's op de nominaties te hebben losgelaten, interesseert het Mo weer geen reet en wil ze eindelijk wel 'ns beoordeeld worden.
Ik hoop het ook voor je, Mo. Maar ik denk het helaas niet.
Wat een nare postquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat het gros van de overige bewoners waarschijnlijk wel onder de indruk zou zijn van iemand die zo'n groot, dik boek leest....
Het is toch heel wat anders dan de Donald Duck, ze zouden het al "zware kost" noemen op basis van de dikte en het formaat, ongeacht de inhoud.
Valt me wel tegen dat ze het niet gewoon in het Engels leest trouwens....
En niet alleen wij... zij waarschijnlijk ook, en dat zou nog wel eens een gezellige laatste week kunnen veroorzaken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef Day het volgende:
Ik realiseer me trouwens ineens dat we naar aanleiding van deze nominaties kunnen bepalen wie eerder gelogen heeft over hun favorieten.
Eén kibbelend stel hebben we al!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet alleen wij... zij waarschijnlijk ook, en dat zou nog wel eens een gezellige laatste week kunnen veroorzaken.
ben op dit moment de DD's aan het binnen halen vanaf 1952... schijnbaar toch zware kost want het gaat langzaamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat het gros van de overige bewoners waarschijnlijk wel onder de indruk zou zijn van iemand die zo'n groot, dik boek leest....
Het is toch heel wat anders dan de Donald Duck, ze zouden het al "zware kost" noemen op basis van de dikte en het formaat, ongeacht de inhoud.
Valt me wel tegen dat ze het niet gewoon in het Engels leest trouwens....
Dat is niet zo gek, ik schat jou toch wel wat hoger in. Volgens mij is er maar één boek in dat huis. Je sneert een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, zeg ik ook een keer wat lelijks over de bewoners...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef Day het volgende:
Ik realiseer me trouwens ineens dat we naar aanleiding van deze nominaties kunnen bepalen wie eerder gelogen heeft over hun favorieten.
Ik vind eerder dat het iets zegt over hoe Mo denkt over de intelligentie van de overige bewoners.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, zeg ik ook een keer wat lelijks over de bewoners...
Hier schiet je enkel domme ganzen.quote:
Dat bedoelde ik ook te zeggen met mijn post over mijn opa en omaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat het iets zegt over hoe Mo denkt over de intelligentie van de overige bewoners.
Er zijn er iig twee want Joanna lag tegelijkertijd met d'r neus in een boek... op pagina 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, ik schat jou toch wel wat hoger in. Volgens mij is er maar één boek in dat huis. Je sneert een beetje
ja ik denk ook dat ze Sharon en Jo omgedraaid heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht dat Mo gaat switchen qua Sharon.. Ze viel haar vanmiddag behoorlijk af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |