Oh okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er iig twee want Joanna lag tegelijkertijd met d'r neus in een boek... op pagina 1.
En de handleiding van de Moderne Man of voor de Moderne Manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er iig twee want Joanna lag tegelijkertijd met d'r neus in een boek... op pagina 1.
Goed idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
wat een figuren joh![]()
kan er geen big brother duitsland subforum aangemaakt worden?
ze twijfelde vanmiddag hierover ja ... maar zei dat ze het toch maar niet gedaan had ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat ze Sharon en Jo omgedraaid heeft
Tegen wie zei ze dat dan? Want net deed ze wel tegen Jo alsof ze dat wel gedaan had hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ze twijfelde vanmiddag hierover ja ... maar zei dat ze het toch maar niet gedaan had ...
Mo klaagt weer over der piestunnel...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, zeg ik ook een keer wat lelijks over de bewoners...
http://adamski.tv/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Goed idee.
Plaats dan ook even de relevante linkjes erbij.
Behalve klein zusje natuurlijk!quote:
Silvie vd Vaart is er niks bij zo te zien, maar post die verder ff in een ander topic of zoquote:
geen idee tegen wie... ik luisterde alleen op dat moment en net dat ene zinnetje viel me opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tegen wie zei ze dat dan? Want net deed ze wel tegen Jo alsof ze dat wel gedaan had hoor
Denk niet dat die lange een omgebouwde is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Silvie vd Vaart is er niks bij zo te zien, maar post die verder ff in een ander topic of zo
Ja Sorry Mark
Oeh, die Flip moet echt blauwe ballen hebben!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja het is harstikke uit tussen die twee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |