Pantelicquote:
Ajax - FC Twentequote:
Wedstrijden alleen even andersom zetten, Twente - Ajax is eerstquote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax - FC Twente
Ik hoop op 5-1
FC-Twente - Ajax
Ik hoop op 0-3
Ik denk beide 0-1 , 2/3-1
Maar nog altijd een stuk beter dan nu maar ja dat geldt ook voor Twente.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Die wedstrijd van toen, waren we ook "minder". Maar we maakten ze af met 3-0.
Sowieso de uitslagen vorig jaar in de Arena, echt niet normaal:quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Die wedstrijd van toen, waren we ook "minder". Maar we maakten ze af met 3-0.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso de uitslagen vorig jaar in de Arena, echt niet normaal:
3-0
1-0
5-1
3-0
5-1
4-0
6-0
3-0
4-1
4-1
4-0
0-0
3-0
4-0
4-0
7-0
4-0
+86 of zo was 't tochquote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso de uitslagen vorig jaar in de Arena, echt niet normaal:
3-0
1-0
5-1
3-0
5-1
4-0
6-0
3-0
4-1
4-1
4-0
0-0
3-0
4-0
4-0
7-0
4-0
Maar qua potentie zit er veel in dit Ajax hoor, kijk maar naar de eerste helft tegen Spartak thuis. Beste voetbal dit seizoen en beter dan vorig seizoen. Dus ze kunnen het blijkbaar wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar nog altijd een stuk beter dan nu maar ja dat geldt ook voor Twente.
Vlagen ook bij Heerenveen en NEC. AZ thuis ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar qua potentie zit er veel in dit Ajax hoor, kijk maar naar de eerste helft tegen Spartak thuis. Beste voetbal dit seizoen en beter dan vorig seizoen. Dus ze kunnen het blijkbaar wel.
We worden 1e.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:21 schreef Morendo het volgende:
Die shirtpresentatie van vandaag in het Vondelpark was een viral. Tenminste dat zegt Siem de Jong min of meer in Barend & Lesbeau.
Bekerfinale: 2-1 voor ons
Competitie: 1-1 helaas
We worden overigens wel tweede.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ofc, alleen ik denk niet dat mijn voorspelling van 5-1 uitkomt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kluivert naar Ajax? Valt wel een beetje op, stopt bij NEC en zegt nu dat hij naar Ajax wil gaan.
Hij wil op de bank zitten toch, bij Ajax is daar vooralsnog geen ruimte voor hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kluivert naar Ajax? Valt wel een beetje op, stopt bij NEC en zegt nu dat hij naar Ajax wil gaan.
Tsjah, weet niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij wil op de bank zitten toch, bij Ajax is daar vooralsnog geen ruimte voor hem.
Of het moet in de kleedkamer zijn, of op de tribune.
http://ajax1.nl/archief/k(...)terugkeer-naar-ajax/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, weet niet.
Denk dat hij wel spitsentrainer wil worden bij Ajax.
Voor een andere functie zou ik hem (vooralsnog) niet eens willen aannemen. Maar hij wil naar eigen zeggen meer verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, weet niet.
Denk dat hij wel spitsentrainer wil worden bij Ajax.
SPitsentrainer Jeugd en het 1e. Hij is pro-cruyff, en Cruyff is pro-kluivertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor een andere functie zou ik hem (vooralsnog) niet eens willen aannemen. Maar hij wil naar eigen zeggen meer verantwoordelijkheid.
En ik ben Pro-Cruijff en Kluivert, dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SPitsentrainer Jeugd en het 1e. Hij is pro-cruyff, en Cruyff is pro-kluivert
Jouw link:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SPitsentrainer Jeugd en het 1e. Hij is pro-cruyff, en Cruyff is pro-kluivert
Spitsentrainer 1e en jeugd, sta je toch een beetje op eigen benen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw link:
Nu zou hij het liefst op zijn eigen benen willen staan. Een vervolg van zijn trainersloopbaan in Amsterdam ziet Kluivert ook wel zitten.
Wat gaat hij dan trainen, de F-jes?
Jari ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
Broertjes De Boer, Kluivert, Bergkamp, Jonk en Cruyff![]()
![]()
10 jaar lang CL, begroting stijgt dan dik boven de 120 mil, misschien zelfs wel een geldschieterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef msnk het volgende:
Als je alles zo naast elkaar zet krijg je toch kippenvel man, vooral als je nagaat dat het bij PSV erg rommelt nu... We kunnen met goed beleid en wat geluk zo een decennium regeren
Eerst maar weer eens een kampioenschap, en de eigen jeugdopleiding weer op de rails. Een geldschieter zie ik juist als een schrikbeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 jaar lang CL, begroting stijgt dan dik boven de 120 mil, misschien zelfs wel een geldschieterMaar dat gebeurt waars niet
Ik een geldschieter als redder, mits hij wel pro-cruyff is enz en de jeugd zijn gang laat gaan en vooral helpt met commercie en gerichte aankopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens een kampioenschap, en de eigen jeugdopleiding weer op de rails. Een geldschieter zie ik juist als een schrikbeeld.
Liever een miljardair.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef msnk het volgende:
Een rijke Catalaan die Cruijff zijn ballen wel wil likken bijvoorbeeld.
Bestaan er rijke Catalanen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef msnk het volgende:
Een rijke Catalaan die Cruijff zijn ballen wel wil likken bijvoorbeeld.
Bestaan er rijke Catalanen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)wil-liefst-ajax.html
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Babs is die IJslander van AZ de nummer 1 op het lijstje van Ajax, en wil hij zelf ook graag verkassen naar Amsterdam
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef msnk het volgende:
Nog één die logischerwijs en natuurlijk Ajax verkiest boven Arsenal of de Bundesliga.
Dum Tish.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens een zekere moeder van een zekere user wel.
Op de man spelen, zwak hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens een zekere moeder van een zekere user wel.
Bij onze wedstrijden hebben we niet zo vaak zoveel ruimte achterin, 1op1 met de keeper. Beetje nutteloos dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Video van sigthorsonn gezien en matavz maar als ik deze video zo zie heb ik het idee dat we toch meer aan matavz hebben.
Zie hoe scherp hij is met 1 op 1 situaties met de keeper? En kan koppen en is bal sterk.
Wel nee joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Video van sigthorsonn gezien en matavz maar als ik deze video zo zie heb ik het idee dat we toch meer aan matavz hebben.
Hoevaak hebben wij de afgelopen wedstrijden wel niet 100% kansen gemist? Teveel om op te noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij onze wedstrijden hebben we niet zo vaak zoveel ruimte achterin, 1op1 met de keeper. Beetje nutteloos dan.
Bovendien laat Frank ze veel meer over de grond spelen i.p.v via de lucht.
Ik ben al blij als we geen Mertens halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoevaak hebben wij de afgelopen wedstrijden wel niet 100% kansen gemist? Teveel om op te noemenEn ik denk dat Frank dat via de grond spelen mede doet omdat er ook niet veel 'luchtmacht' in het Ajax elftal zit behalve een Vertonghen bijv.
Niet zoals in dat filmpje via een counter/lange ballen maar door uitgespeelde kansen a la Barcelona. Ik heb Matavz dat niet veel zien doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoevaak hebben wij de afgelopen wedstrijden wel niet 100% kansen gemist? Teveel om op te noemenEn ik denk dat Frank dat via de grond spelen mede doet omdat er ook niet veel 'luchtmacht' in het Ajax elftal zit behalve een Vertonghen bijv.
Mertens is wel handig voor het meeverdedigen bij corners.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we geen Mertens halen.
Noem een betere vleugelspeler in de Eredivisie? Ebe en Ozbi?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al blij als we geen Mertens halen.
Ebecilio liet afgelopen zondag weer zien dat hij er totaal niks van bakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Noem een betere vleugelspeler in de Eredivisie? Ebe en Ozbi?
En de week daarvoor dat hij wel degelijk potentie heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ebecilio liet afgelopen zondag weer zien dat hij er totaal niks van bakt.
Met Eriksen en Boilsen en die Fischer slagen wij daar ook wel aardig in. Het probleem is alleen dat je (als talent) bij Ajax redelijk snel afgeschreven wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:22 schreef msnk het volgende:
Aangezien wij er een sport van beginnen te maken om spelers bij clubs als AZ, Heerenveen en Groningen te halen kunnen we misschien beter uit gaan zoeken hoe zij hun spelers vinden daar in de noordelijke landen
En dan? Zeegelaar? Niet goed genoeg, mentaal zwak (is hij al terug uit Kralingen?).quote:
Stond onder 'Geruchten' bij Voetbalzone. Als je Vertonghen voor 15 mln verkoopt en hem voor een prikkie ophaalt dan sla je een aardige slag.quote:Een aantal matige optredens hebben er voor gezorgd dat Christian Chivu mag vertrekken bij Internazionale. De verdediger wordt in verband gebracht met Napoli, maar zaakwaarnemer Victor Becali zegt dat er geen sprake is van een vertrek bij Inter. “Het zijn slechts geruchten. Hij heeft een goed salaris en het is onmogelijk dat Napoli dat gaat betalen.” Chivu heeft nog een contract bij i Nerazzurri tot medio 2012. (Dolce Sport)
Wie wat waar?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Stond onder 'Geruchten' bij Voetbalzone. Als je Vertonghen voor 15 mln verkoopt en hem voor een prikkie ophaalt dan sla je een aardige slag.
Zoals verwachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
En inderdaad geen straf voor de beelden, zoals ik al zei, er zijn geen regels voor, dus kan je ook niet straffen.
Daahaaag vierde "man" met je zielige verzoekje. Kansloos volk
.
Ben benieuwd of AZ akkoord gaat met dit bedrag.quote:Ajax biedt AZ twee miljoen euro voor Sigthórsson
03/05/2011 07:00
AZ neemt vrijwel zeker afscheid van aanvaller Kolbeinn Sigthórsson (21). Ajax is op dit moment de meest serieuze gegadigde om de IJslander over te nemen en heeft zich gemeld bij technisch directeur Earnest Stewart van AZ.
De Amsterdammers willen tot dusver echter maximaal tot twee miljoen euro gaan, terwijl AZ minimaal het dubbele verlangt. Ook Borussia Dortmund lijkt zich te mengen in de jacht op de spits van AZ.
De kersverse Duitse kampioen bekeek Sigthórsson tijdens het duel met De Graafschap. Ook Newcastle United verscheen al op het podium voor Sigthórsson.
NOS dikke faalquote:802 Teletekst di 03 mei
***OETBAL******************************
**** Geen straf Ajax voor tv-beelden
**De aanklager betaald voetbal heeft
Ajax laten weten dat hij de club niet
vervolgd voor het vertonen van beelden
van Feyenoord-PSV tijdens het duel van
Ajax met Excelsior in Amsterdam.
De aanklager ziet geen reglementaire
basis om het vertonen van dergelijke
spelmomenten te verbieden.
De KNVB beraadt zich momenteel over
eventuele reglementswijzigingen dan wel
het opstellen van richtlijnen voor het
vertonen van niet-discutabele momenten
uit andere wedstrijden.
volgende nieuws sport voetbal
In ieder geval moet Ajax niet te happig worden. Als AZ gaat schermen met interesse van Dortmund en Newcastle moeten ze maar lekker wachten hoe concreet dat wordt. De speler heeft zelf al aangegeven veel te willen spelen en daarbij Ajax als belangrijkste optie te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben benieuwd of AZ akkoord gaat met dit bedrag.
Niet de langste van t veld, maar trekt het gemiddelde van Ajax wel weer n stukkie omhoogquote:Volledige naam Kolbeinn Sigþórsson
Geboortedatum 14 maart 1990
Geboorteplaats Reykjavik, IJsland
Lengte 181 cm
Gewicht 76 kg
Tja, als de scheids affluit is het zijn probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:27 schreef mash_ het volgende:
Zat net nog even de samenvatting te kijken van zondag. Bij de aftrap waaruit we de 1-1 maken staat iemand van ons echt 7 a 8 meter al bij de verkeerde helftMaar goed dat de scheids dat niet zag.
15 goals is op zich aardig, maar wel 1x 5goals in 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef Gwunnik het volgende:
Van Wiki:
[..]
Niet de langste van t veld, maar trekt het gemiddelde van Ajax wel weer n stukkie omhoog
Ik zou het geen verkeerde aankoop vinden, mits niet meer dan 3 miljoen ofzo... jonge speler die nog kan groeien en bij AZ al heeft laten zien dat hij makkelijk het net vindt.
Ajax is vaak genoeg de boot ingegaan met eendagsvliegen. Ajax kan beter gaan voor wat ervaring en wat zich over een langere periode bewezen heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef DeNummer10 het volgende:
Laten we een speler meteen weer op doelpunten beoordelen ja.
Is wel handig bij een spits vaakquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef DeNummer10 het volgende:
Laten we een speler meteen weer op doelpunten beoordelen ja.
Dan moet je JUIST niet naar doelpunten kijken maar naar de eigenschappen van een speler, de mate waarin hij zijn niveau weet te halen, situaties binnen het veld en hoe doelpunten tot stand komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ajax is vaak genoeg de boot ingegaan met eendagsvliegen. Ajax kan beter gaan voor wat ervaring en wat zich over een langere periode bewezen heeft.
Want nu spelen er wel een hoop internationale topspelers, of wat?quote:Ik zie Ajax volgend seizoen niet kampioen worden met alleen talenten.
Vleminkcx.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is wel handig bij een spits vaak.
Nee, maar dit seizoen gaat lekker wou je zeggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan moet je JUIST niet naar doelpunten kijken maar naar de eigenschappen van een speler, de mate waarin hij zijn niveau weet te halen, situaties binnen het veld en hoe doelpunten tot stand komen.
[..]
Want nu spelen er wel een hoop internationale topspelers, of wat?
Wel een die ook nog kan voetballen er bijquote:
En het liefst vijf jaar ervaring als topscoorder zeker? Moet die ook nog kunnen koken en afwassen? Wat een lijstje zeg, alsof je zoiets nog kan vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wel een die ook nog kan voetballen er bij
Dit dus! Mounir heeft er wat, nu 13 of 14 in liggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
een spits moet toch hoofdzakelijk scoren. Dat hij andere tot scoren weet te brengen is ook handig, maar een spits bij Ajax moet er toch wel 20 per seizoen inleggen, minimaal...
Met Huntelaar hebben we geweldige successen gehad. Alle ballen op Klaas-Jan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
een spits moet toch hoofdzakelijk scoren. Dat hij andere tot scoren weet te brengen is ook handig, maar een spits bij Ajax moet er toch wel 20 per seizoen inleggen, minimaal...
Hou op zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus! Mounir heeft er wat, nu 13 of 14 in liggen?
Wij worden volgend jaar niet nog een keer op zo'n manier kampioen. Wat is er mis met een doelsaldo van +100 en 80 punten? Dat we vorig jaar niet kampioen werden was domweg omdat een ander team net even wat beter was, in alle andere gevallen waren we wel kampioen geworden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef DeNummer10 het volgende:
Want nu spelen er wel een hoop internationale topspelers, of wat?
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hou op zeg.
Met kutvoetbal en alle ballen op Luis/Mounir liep hij 1 op 1. Die had de 20+ makkelijk gehaald, misschien wel 30+. Maar dan werd je sowieso geen kampioen, liep je CL mis en had je volgend seizoen een gapend gat als je beste spelers vertrekken omdat er geen jeugd bij betrokken werd en omdat je to-taal geen visie achter zou laten die bij Ajax past en waarmee je verder kunt bouwen.
Dus als je een 21-jarige spits van AZ haalt, dan is dat een talent waar je geen kampioen mee kunt worden? Wen er dan maar alvast aan, veel meer opties heb je niet meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wij worden volgend jaar niet nog een keer op zo'n manier kampioen. Wat is er mis met een doelsaldo van +100 en 80 punten? Dat we vorig jaar niet kampioen werden was domweg omdat een ander team net even wat beter was, in alle andere gevallen waren we wel kampioen geworden.
Nu moet je elke wedstrijd met enige zenuwen bekijken wetende dat Ajax weer lamlendig loopt te ballen.
Liep hij 1 op 1? Hij heeft nu 26 wedstrijden gespeeld en er 13 ingeknald en het leek me al vrij duidelijk direct vanaf het begin dat Suarez en Hamlap niet als koppel konden spelen. Dat kritiek was er al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hou op zeg.
Met kutvoetbal en alle ballen op Luis/Mounir liep hij 1 op 1. Die had de 20+ makkelijk gehaald, misschien wel 30+. Maar dan werd je sowieso geen kampioen, liep je CL mis en had je volgend seizoen een gapend gat als je beste spelers vertrekken omdat er geen jeugd bij betrokken werd en omdat je to-taal geen visie achter zou laten die bij Ajax past en waarmee je verder kunt bouwen.
Na al een week of twee waren mensen ineens lyrisch over de combi Suarez + Hamlapquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Liep hij 1 op 1? Hij heeft nu 26 wedstrijden gespeeld en er 13 ingeknald en het leek me al vrij duidelijk direct vanaf het begin dat Suarez en Hamlap niet als koppel konden spelen. Dat kritiek was er al vanaf het begin.
Je snapt het niet he? Waarom haalt Ajax zo'n figuur zelf niet op uit Ijsland? Waarom lijkt het alsof clubs als Groningen en AZ wel goed kunnen scouten buiten Nederland en Ajax fout na fout maakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dus als je een 21-jarige spits van AZ haalt, dan is dat een talent waar je geen kampioen mee kunt worden? Wen er dan maar alvast aan, veel meer opties heb je niet meer.
Als ze 'm zelf halen is hij te jong he, dan is het een talent, daar kun je geen kampioen mee wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? Waarom haalt Ajax zo'n figuur zelf niet op uit Ijsland? Waarom lijkt het alsof clubs als Groningen en AZ wel goed kunnen scouten buiten Nederland en Ajax fout na fout maakt?
En er is nog genoeg te winnen voor jullie! ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk, de spelers van volgend jaar. We moeten nog 2 wedstrijden met het huidige soepzooitje
.
Spelers zoals een Novakovič? Valter Birsa? Een Akpala?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Nou, dan gaan we deze "discussie" maar eens voor de 100e keer weer aanzwengelen:
Welke spelers zijn goed genoeg voor Ajax, passen bij Ajax, zijn haalbaar en hebben de ervaring en kwaliteiten die een ploeg wel kampioen maken?
Dit seizoen loopt wel door, daar veranderd niets meer aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En er is nog genoeg te winnen voor jullie! ..Nederlanders he, alleen maar klagen.
Daarom is het essentieel om CL direct te halen, met die voorrondes ligt meteen de voorbereiding in de soep (als je dat haalt)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Birsa is een aardige speler, akkoord. Novakovic is niet haalbaar en Akpala is niet geschikt voor Ajax.
De huidige talenten zijn volgend seizoen weer rijper, slimmer, meer gewend. Na een rustperiode en een goede voorbereiding staan daar hele andere spelers.
En dan hebben we een derde ster. Maar dat dat belangrijk is lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom is het essentieel om CL direct te halen, met die voorrondes ligt meteen de voorbereiding in de soep (als je dat haalt)
Ach, ja mag toch van te voren alvast kijken welke spelers je bij Ajax zou willen, doen de scouts ook al vastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En er is nog genoeg te winnen voor jullie! ..Nederlanders he, alleen maar klagen.
Die ijslander past alleen neit in het systeem van Ajax met kleine ruimtes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb sigthorsson niet echt in de gaten gehouden dit seizoen, maar toch vind ik hem af en toe wel een leuke speler. En het is een IJslander toch?
Alles beter dan El Hamdaoui imo. Ik vind hem niet slecht, maar die doet het gewoon niet goed bij ajax.
Ik denk dat Frank El Ham in de Bekerfinale wel opstelt trouwens.
Ik heb sowieso niks met uitshirts omdat die meestal voor de sponsor gemaakt zijn maar af en toe heb je wel een leuke, gelukkig is het 2011/2012 shirt wel symmetrisch, dat is al heel watquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Beter dan wat we nu hebben i.i.g, dat scheelt
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef DeNummer10 het volgende:
Matavz is nog minder geschikt voor Ajax dan El Hamdaoui.
Ik normaal gesproken ook niet, maar het is het enige dat we hebben dat we nog de Amsterdamse kleuren kunnen gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met uitshirts omdat die meestal voor de sponsor gemaakt zijn maar af en toe heb je wel een leuke, gelukkig is het 2011/2012 shirt wel symmetrisch, dat is al heel wat
Omdat het bij El Hamdaoui enkel een mentaal probleem is dat hem ongeschikt maakt. Matavz is op z'n best met veel ruimte achter de verdediging. Soort van Makaay. Die ruimte is er bij Ajax nooit. Hij heeft ook niet de hoge handelingssnelheid of bovengemiddelde techniek om het spel aan op te kunnen hangen.quote:
Schijnt ook naar Engeland te kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Tarado het volgende:
Mathijsen zou ik wel een aardige vervanger van Vertonghen vinden, schijnt weg te moeten bij HSV
Van de gemaakte goals van Jan en Toby zijn de meeste belangrijk geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Eerst maar eens kijken of Vertonghen wordt verkocht, en zo jaar waar heen. We zullen hem niet alleen missen om zijn verdedigende kwaliteiten want ik vond het een van de betere aanvallende verdedigers van Ajax afgelopen jaren.
Hij heeft toch 16 goals gemaakt voor Ajax, sommige erg belangrijk.
http://www.thesun.co.uk/s(...)m-Chelsea-spree.htmlquote:The Blues owner is targeting three main roles - a creative midfielder, a flying winger and a classy right-back - and has told chief executive Ron Gourlay to draw up a wish-list.
The targets are believed to include the likes of Arsenal captain Cesc Fabregas, Tottenham's Gareth Bale and Dutch defender Gregory van der Wiel.
Ajax is wel all in met een bluf, maar Adidas nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Catch22- het volgende:
Epische faal die nieuwe shirts. Zitten maar 2 sterren op!
Wishfull thinking..
Ik schakel nu in. Wie is Fischer? Nummer?quote:
Toffe reclame ook, volgens mij is het meeste ook niet in scene gezet als je die mensen er gister over hoorde pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toffe reklame, mooi camera werk. Wazige muziek is het wel (maar wel goed op gemonteerd)
En verlaat daarna geblesseerd het veld of niet?quote:
quote:ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft de zaak tegen Ajax over het vertonen van videobeelden in de Amsterdam ArenA geseponeerd. Dat liet de KNVB dinsdag weten. Ajax toonde vorige week tijdens de wedstrijd tegen Excelsior op de grote schermen in het stadion beelden van het duel tussen Feyenoord en PSV
Was vanochtend al bekend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet niet of het al is gepost ..
Zoals verwacht:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.quote:Roy Beerens ziet zichzelf in een Ajax-shirt spelen
Wil Heerenveen nog wat beuren voor Roy Beerens, dan zullen de Friezen de buitenspeler in de zomer moeten verkopen. Het contract van Beerens loopt aan het eind van volgend seizoen af, en de aanvaller zelf zou een vertrek niet erg vinden. De 23-jarige zal zich echter niet laten leiden door financiële motieven en alleen kiezen voor een club dat bij hem past. De speler vindt Ajax wel een club dat bij hem past.
"Ik zou het niet erg vinden om hier volgend seizoen nog te spelen, maar ik wil wel rondkijken", zegt Beerens in gesprek met NUsport. "Dat zeg ik gewoon eerlijk en dat vindt niet iedereen even leuk, merk ik. Soms moet je je mond houden als er naar je toekomst wordt gevraagd, maar ik geef gewoon altijd antwoord." Beerens die al eerder in de belangstelling stond van Ajax sluit een overgang naar de Amsterdammers niet uit. "Waarom? Vanwege het spelsysteem bijvoorbeeld. Dat past bij mij. Ik ga niet naar de woestijn of naar Rusland. Ik ben 23 jaar en dan moet je niet naar het geld kijken. Ik wil eerst voor leuke clubs spelen."
De jonge aanvaller groeide op in de jeugdopleiding van PSV. In Eindhoven brak hij echter niet door. Na een tussenseizoen bij NEC, werd hij ingelijfd door SC Heerenveen. Hier speelde hij tot dusver vier seizoenen, waarin hij 25 doelpunten wist te scoren.
Haal dan Aisaddi.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.
Meh. Ook wel 's een keertje over nagedacht maar... Meh. Veel betere opties op zijn positie, veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.
Vind je dat die moet terug komen dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vind je dat die moet terug komen dan?
Ik? Nee, ben je gekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vind je dat die moet terug komen dan?
Ja en Dostquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Urquhart het volgende:
Alleen al vanwege die naam hoeft hij van mij niet meer terug te komen.
Koop gewoon Elm, dat is een stuk gemakkelijker
We hebben inderdaad veel meer aan Sjonnie, Sjaakie, Sjekkie en Sjappie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja en Dost
Maar nee, straks zitten we met Sigþórsson (ja echt, ik weet geeneens welke letter dat is...), Ebecilio, Özbiliz en Aissati
Raffie en Wesleyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
We hebben inderdaad veel meer aan Sjonnie, Sjaakie, Sjekkie en Sjappie.
Vermeerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een opstellingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer
Wiel, Stam, Koeman, Blind
De Jong, Eriksen, De Zeeuw
Elm, Dost, De Ridder
Kan weinig fout gaan
Waar slaat dit op/.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer
Elm, Dost, De Ridder
Kan weinig fout gaan
Hebben we echt een speler van Portsmouth nodig?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer
Elm, Dost, De Ridder
Kan weinig fout gaan
Nee. Saekerhett slaat door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben we echt een speler van Portsmouth nodig?
Dat zou ik anders echt niet erg vinden. Al die wazige namen hedendaags. Wesley of Stam klinkt iig. nog een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Je vergeet Klasiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou ik anders echt niet erg vinden. Al die wazige namen hedendaags. Wesley of Stam klinkt iig. nog een beetje
Vertonghen, Aldeweireld etc. mogen dat wel Nederlandse namen hebben maar het blijven Belgen. Nee zolang ik een binding met een speler kan hebben en zich dus normaal opstelt kunnen namen mij vrij weinig schelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou ik anders echt niet erg vinden. Al die wazige namen hedendaags. Wesley of Stam klinkt iig. nog een beetje
Dat doet me denken aan die naam van 1 van de schrijvers van Family Guy die je wel eens in beeld ziet, Cherry Chevapravatdumrong. Dat zou maar een voetballer zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen, Aldeweireld etc. mogen dat wel Nederlandse namen hebben maar het blijven Belgen. Nee zolang ik een binding met een speler kan hebben en zich dus normaal opstelt kunnen namen mij vrij weinig schelen
Ik wil gewoon goede spelers klaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef msnk het volgende:
Ja en ik zie het liefst 11 rasechte Amsterdammers van wereldniveau op het veld maar ja, je kunt niet alles hebben
Dus dan maar iets realistischer.
Dat is in de hele (prof) geschiedenis nog nooit voorgekomen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef msnk het volgende:
Ja en ik zie het liefst 11 rasechte Amsterdammers van wereldniveau op het veld maar ja, je kunt niet alles hebben
Dus dan maar iets realistischer.
Vast wel in de '50.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in de hele (prof) geschiedenis nog nooit voorgekomen denk ik
Nee, praat ons bijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
Zin in zondag![]()
Iemand van jullie nog EK -17 gezien?
De meeste onder 17 Ajax jeugd isquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat heeft met Ajax te maken omdat?
Serri? De C'tjes van Ajax zijn echt super super goed. Beter dan Feyenoord. Of is onder 17 vooral Bquote:
Heb je zelf nooit op voetbal gezeten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri? De C'tjes van Ajax zijn echt super super goed. Beter dan Feyenoord. Of is onder 17 vooral B?
Tot de D'tjes, daarna gewoon straatvoetbal. Ben daarna op honkbal gegaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb je zelf nooit op voetbal gezeten?
Omdat er Ajaxspelers meededen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat heeft met Ajax te maken omdat?
Honkbalquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tot de D'tjes, daarna gewoon straatvoetbal. Ben daarna op honkbal gegaan
11 ofzo. Ja, dan zal C wel maar iets ouder zijn. Maar ter verdediging, het is nog steeds onder 17 hehquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Honkbal
En hoe oud was je toen je in de D'tjes zat?
Ja, als je 7 bent ben je ook onder 17.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
11 ofzo. Ja, dan zal C wel maar iets ouder zijn. Maar ter verdediging, het is nog steeds onder 17 heh
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, als je 7 bent ben je ook onder 17.
Zit je nog steeds auf honkbal dan? Want dan zit je in het verkeerde subforumquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tot de D'tjes, daarna gewoon straatvoetbal. Ben daarna op honkbal gegaan
Nee niet meer. Wel een jaar of 5 op gezeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zit je nog steeds auf honkbal dan? Want dan zit je in het verkeerde subforum
Zo begint die mop ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef msnk het volgende:
7 Feyenoorders en 2 Ajacieden of zo waren het.
Hij moet naar ---> HONquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zit je nog steeds auf honkbal dan? Want dan zit je in het verkeerde subforum
Volg je de MLB ook?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee niet meer. Wel een jaar of 5 op gezeten.
Kleuters Unitedquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef msnk het volgende:
Ik dacht dat ik in het AFC Ajax topic zat, niet Kleuters United
JE WEET TOCH WEL WAT HON IS?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef msnk het volgende:
Ik dacht dat ik in het AFC Ajax topic zat, niet Kleuters United
Het enige wat ik ervan kan maken is honkbal, maar dat is niet logisch want dat zit in SPT.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan maken is honkbal, maar dat is niet logisch want dat zit in SPT.
lees eens goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan maken is honkbal, maar dat is niet logisch want dat zit in SPT.
Het was toch maar een grapje, ze bedoelde gewoon honkbal. Het homo subforum (HOM) bestaat toch ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het zelf niet eens volgens mij
Wie dan? Alleen jojoortje woont over de grens toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef msnk het volgende:
Even over iets anders hè. Hoe gaan de Duitsers in dit topic het kampioenschap van Ajax vieren?
Yupquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie dan? Alleen jojoortje woont over de grens toch?
Ze had toch ook een broer of zo, wiens schuld het is dat ze überhaupt Ajacied is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie dan? Alleen jojoortje woont over de grens toch?
Zomfg hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze had toch ook een broer of zo, wiens schuld het is dat ze überhaupt Ajacied is?
Ja, een keer ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Dat heb ik jaren geleden een keer gepost ofzo
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow? Serieus ik heb dat 1 keer gepost jaren terug
quote:
Jawel, want toen ging ik 1 keer uitleggen waarom ik voor Ajax ben, maar toch in Twente woonquote:
Haha nee, wel meer dan 1 keerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow? Serieus ik heb dat 1 keer gepost jaren terug
Haar broer was toch tukker fanquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
Volgens mij was Saekerhett of zo jouw broer.
Kloptquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
Klopt inderdaad. Dat weet ik zelfsquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
Ja en dankzij HEM ben ik voor Ajax.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef msnk het volgende:
Even over iets anders hè. Hoe gaan de Duitsers in dit topic het kampioenschap van Ajax vieren?
Volgens mij had ik dit ook al een keer gevraagd, maar ik heb een kutgeheugen. dat krijg jequote:
Dat weet ik, daarom wees ik je er nog een keer op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik
[..]
Dat was een bewuste negeeractie van mij hoor.
Party like it's 1989quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik
[..]
Dat was een bewuste negeeractie van mij hoor.
Niet dat ik weet, en studeer niet in delft nee. Woon er alleen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dit ook al een keer gevraagd, maar ik heb een kutgeheugen. dat krijg jeDelftenaar en/of student (TU?) Delft?
Als je IN DELFT WOONT, BEN JE VOOR .......Delft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en studeer niet in delft nee. Woon er alleen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je IN DELFT WOONT, BEN JE VOOR .......Delft.
Delft... ga is weg! ik houd internet en prive graag gescheidenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en studeer niet in delft nee. Woon er alleen.
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef msnk het volgende:
Als ik een Delftenaar zou zijn was ik denk ik ADO-supporter.
Of bestaat er zoiets als een FC Delft. Wat een kutnaam
Als FCT kampioen wordt gaat ze gewoon een rood shirt aantrekkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
Maar waar is Jojoortje heen, ik wil weten of ze gaat feesten met Scooter muziek en bratwurst
Oh daar is ze
Bij Concordia viel het altijd mee, maar ik voetbal al anderhalf jaar niet meer dus wie weet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja. En een "vitesse delft". Maar er voetballen tegenwoordig alleen maar negers en mocros in delft, behalve de studentenvoetbalteams.
Overigens is hier niemand voor Ado bijna, iedereen is voor Feyenoord of Ajax. Generatie 1990 hé.
Da's wel heel ergquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als FCT kampioen wordt gaat ze gewoon een rood shirt aantrekken
Viesche ..T...rkquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haten op Delft, zoek je fittie of zo niggah!
Bij Vitesse 2 jaar geleden ook, en Delfia was vroeger ook een goede clubquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Concordia viel het altijd mee, maar ik voetbal al anderhalf jaar niet meer dus wie weet.
Oke. Vet man. Ik misschien ook nog, vak 103.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet nog niet![]()
een vriend heeft een 2 seizoenskaarten ..zijn broer kan niet, dus ga ik mee..
WElk feestje? Museumplein, ff de pont pakken en ik ben er zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef msnk het volgende:
Nou, feestje is i.i.g op het Museumplein, lekker dichtbij. Kwartiertje lopen
Kampioensfeestje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WElk feestje? Museumplein, ff de pont pakken en ik ben er zo
Word wel weer rellen als Ajax verliest van Twentequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef msnk het volgende:
Nou, feestje is i.i.g op het Museumplein, lekker dichtbij. Kwartiertje lopen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WElk feestje? Museumplein, ff de pont pakken en ik ben er zo
quote:
Ik zit bij een cornervlag, dat weet ik. Maar welke?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Vet man. Ik misschien ook nog, vak 103.
quote:Net als heel Ajax hoopt ook Johan Cruijff op de landstitel. De bekerfinale van aanstaande zondag tegen FC Twente is daarbij van ondergeschikt belang.
Alleen de winst telt voor de Amsterdammers in de laatste competitiewedstrijd tegen Twente op 15 mei. De bekerfinale tegen Twente van aanstaande zondag noemt Cruijff 'een premie'. "Buiten het kampioenschap, is het probleem eigenlijk wat groter, want als je niet wint, dan heb je kans dat je derde wordt en dan loop je alles mis. Dus is het van ontstellend belang dat je de tweede wedstrijd wint."
Cruijff doet zijn uitspraken tegenover De Pers voorafgaand aan de Champions League-wedstrijd tussen Barcelona en Real Madrid. Vanavond spelen de twee Spaanse grootmachten hun tweede halve finale van de Champions League. Cruijff, oud-Barcelona-speler en trainer, verwacht niet dat zijn oude ploeg wordt uitgeschakeld door de aartsrivaal.
"Barcelona heeft de boel na de vorige wedstrijd tegen Madrid (2-0 voor Barcelona, red.) volledig in eigen hand. Ik zie het niet gebeuren dat Barcelona met 4-2 verliest bijvoorbeeld", aldus Cruijff, die hoopt op de zo langverwachte derde ster voor Ajax. "Ik hoop niet dat dit Ajax ongeluk gaat brengen. We moeten natuurlijk niet op de zaken vooruit gaan lopen."
103 = business seats, leren stoeltjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zit bij een cornervlag, dat weet ik. Maar welke?idk.
Turkse Nederlander.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]![]()
Ik ga er dan wel naartoe , msnk, je bent negah toch
Dat is echt een kutvak trouwens. Daar is echt het minste sfeer in het hele stadionquote:
As-Salamu Alaykumquote:
Je kijkt uit op vak410 en F-side. En zitten veel Amsterdammers daar, wel oud thoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is echt een kutvak trouwens. Daar is echt het minste sfeer in het hele stadion
Wel chille stoeltjes en heaters, dat dan weer wel.
De beker is verplicht combi toch? Oh wacht, FCT vak heh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb geen idee waar ik zit. Het is wel een teringeind rijden, maar wij hebben gelukkig zo'n parkeerkaart, dus niet afhankelijk van de bus.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De beker is verplicht combi toch? Oh wacht, FCT vak heh.
De bus? Je moet daar bij de mac parkeren man. Gratis parkeren en ff een burger snitchen. Daarna 10 minuutjes lopen en je bent bij de Arena.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb geen idee waar ik zit. Het is wel een teringeind rijden, maar wij hebben gelukkig zo'n parkeerkaart, dus niet afhankelijk van de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |