Wie is dat dan? Jojoortje?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
Goede TT de vrouw van mijn dromen is het er roerend mee eens.
Nee daar was ik zelf niet opgekomen, maar was het maar een Uruguay copy dat heldere blauwe vind ik wel mooi. Het probleem aan het uitgekomen shirt vind ik juist dat het een net niet kleur heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef msnk het volgende:
Mja mijn post was wel onduidelijk.
Ik bedoel dat als de nieuwe gelekte uit-shirts (Uruguay look-a-like) een beetje kloppen ik veel liever die heb, hoe lelijk ze ook mogen zijn, dan de huidige uit-shirts. Omdat die mij gewoon teveel aan Fenerbahçe doen denken
Nee Geraldine Kemper die had ergens gezegd dat Ajax de dubbel ging pakkenquote:
Het is een "uitgelekt" shirt, dus voor hetzelfde geld is ie nep. Maar ik vind hem ook lelijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar was ik zelf niet opgekomen, maar was het maar een Uruguay copy dat heldere blauwe vind ik wel mooi. Het probleem aan het uitgekomen shirt vind ik juist dat het een net niet kleur heeft.
Voor mij persoonlijk dus sowieso beter dan wat we nu hebben vanwege eerdergenoemde redenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar was ik zelf niet opgekomen, maar was het maar een Uruguay copy dat heldere blauwe vind ik wel mooi. Het probleem aan het uitgekomen shirt vind ik juist dat het een net niet kleur heeft.
Doet me denken aan dat shirt uit 2002 al zag die er wel beter uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een "uitgelekt" shirt, dus voor hetzelfde geld is ie nep. Maar ik vind hem ook lelijk ja.
Jojoortje is een bi-sexuele voetbalfan, ze eet duidelijk van 2 walletjes met haar 'Het maakt me niet uit of Twente of Ajax kampioen wordt'quote:
Wat lul je nu weer dom dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje is een bi-sexuele voetbalfan, ze eet duidelijk van 2 walletjes met haar 'Het maakt me niet uit of Twente of Ajax kampioen wordt'
Dat is ook weer een kwaliteit op zich, zonder kwaliteit en goed voetbal kampioen kunnen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wel knap gedaan van Ajax! Dat ze met zo weinig kwaliteit en zelden goed voetbal toch nog kampioen kunnen worden
Hoe complimenteus!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wel knap gedaan van Ajax! Dat ze met zo weinig kwaliteit en zelden goed voetbal toch nog kampioen kunnen worden
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Donders. Alles in eigen hand nog, ook wel een keer leuk
Helemaal nietquote:
Ik zie PSV niet winnen in Grunn.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies.Dat vind ik ook goed. Als je het nu verneukt is het namelijk gewoon je eigen schuld.
jammer dat psv niet 4 punten achter staat
Klopt. We hebben óf direct CL of we gaan de Uefa cup in.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
PSV moet eerst nog maar eens zien te winnen bij Groningen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies.Dat vind ik ook goed. Als je het nu verneukt is het namelijk gewoon je eigen schuld.
Als PSV wint ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. We hebben óf direct CL of we gaan de Uefa cup in.
Dost en Sigthorsson hebben in ieder geval een betere mentaliteit dan Mounir en daarnaast vind ik ze allebei niet veel slechter.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Bij studio voetbal gaf frank nog wel aan dat stighortson en dost op de lijstjes staan maar daar schieten we toch nog zo veel mee op volgende zomer? En ik heb ook een beetje vrees dat hij Mounir wil behouden voor volgend jaar.
Ik wil sowieso niet dat Ajax zich gaat versterken met spelers uit de middenmoot (AZ, Heerenveen). Besides, zul je net zien dat die teams wel gewoon weer spelers uit het buitenland halen. Ik heb nog geen enkele (op die zuid afrikaan na) naam gehoord waar Ajax interesse in heeft buiten de spelers in de Eredivisie. Ik hoop echt niet dat Frank zo'n aankoop beleid als Van Basten er op na gaat houden.quote:
Er lopen echt wel goede spelers rond in de middenmoot die ik graag bij Ajax zou willen zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dat Ajax zich gaat versterken met spelers uit de middenmoot (AZ, Heerenveen). Besides, zul je net zien dat die teams wel gewoon weer spelers uit het buitenland halen. Ik heb nog geen enkele (op die zuid afrikaan na) naam gehoord waar Ajax interesse in heeft buiten de spelers in de Eredivisie. Ik hoop echt niet dat Frank zo'n aankoop beleid als Van Basten er op na gaat houden.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar daar ga ik voor het gemak even van uit.
Ik bedoelde de 4de plek idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs nog 4e worden als AZ verliest (uit bij Utrecht) en Groningen wint van PSV.
AZ is geen middenmoot en die Sightorsson is gratis dus die zou ik gewoon halen. Over Dost moeten ze even goed gaan nadenken.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dat Ajax zich gaat versterken met spelers uit de middenmoot (AZ, Heerenveen). Besides, zul je net zien dat die teams wel gewoon weer spelers uit het buitenland halen. Ik heb nog geen enkele (op die zuid afrikaan na) naam gehoord waar Ajax interesse in heeft buiten de spelers in de Eredivisie. Ik hoop echt niet dat Frank zo'n aankoop beleid als Van Basten er op na gaat houden.
jaquote:
Zoals? Ik zou alleen graag een Mertens willen zien en een Matavz bijv. Voor de rest ben ik niet zo onder de indruk van de meeste spelers in de Eredivisie.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er lopen echt wel goede spelers rond in de middenmoot die ik graag bij Ajax zou willen zien.
Op basis waarvan in hemelsnaam?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV het wel gaat redden tegen Groningen.
Aan Mertens moeten we niet beginnen denk ik. Matavz is ook niet mijn ideale Ajax-spits.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoals? Ik zou alleen graag een Mertens willen zien en een Matavz bijv. Voor de rest ben ik niet zo onder de indruk van de meeste spelers in de Eredivisie.
Een week of tweequote:Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds wanneer is de smiley ook kleiner in een subscript?
FC Twente doet wel goede zaken denk ik door die Janssen binnen te halen. Mertens vind ik ook een topper. Onbegrijpelijk dat hij laatst op de bank zat.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoals? Ik zou alleen graag een Mertens willen zien en een Matavz bijv. Voor de rest ben ik niet zo onder de indruk van de meeste spelers in de Eredivisie.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Geen idee eigenlijk, ben er gewoon bang voor. Ik heb er geen enkele rationele verklaring voor.quote:
Al tijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen is een officiële vrije dag in Engeland dus vrijquote:
Op basis van dat deze competitie nergens op slaat en iedere uitslag mogelijk is.quote:
Niks speciaalsquote:Op maandag 2 mei 2011 02:21 schreef Saekerhett het volgende:
Was Studio Voetbal met Frank de Boer nog wat? Heb het gemist dus ik mot hem effe downloaden.
Niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:21 schreef Saekerhett het volgende:
Was Studio Voetbal met Frank de Boer nog wat? Heb het gemist dus ik mot hem effe downloaden.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:21 schreef Saekerhett het volgende:
quote:
Ach, voor Frankie altijd de moeite waard. Daarna weer gelijk uitzetten wat mij betreft.quote:
In Turkije op de markt. Die man zweerde mij dat het een echte was.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef msnk het volgende:
Ik wil een nieuw shirt kopen maar dit keer het liefst 's wat goedkoper. Waar halen jullie je shirts eigenlijk?
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Turkije op de markt. Die man zweerde mij dat het een echte was.
Laat maarquote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef msnk het volgende:
Ik wil een nieuw shirt kopen maar dit keer het liefst 's wat goedkoper. Waar halen jullie je shirts eigenlijk?
Dat krijg je als je om 5 uur gaat slapen en weer om 8 uur op staat he.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je als je om 5 uur gaat slapen en weer om 8 uur op staat he.
Ik koop eigenlijk alleen maar mijn Ajax shirts officieel de rest haal ik meestal op vakantie.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Waaaat?
Koopt niemand hier shirts of zo?
Mja is ook wel 't beste, maar iets met zuinig zijn en zoquote:Op maandag 2 mei 2011 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk alleen maar mijn Ajax shirts officieel de rest haal ik meestal op vakantie.
Saekerhett heeft een paar 'echte' in de kast hangen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Waaaat?
Koopt niemand hier shirts of zo?
Steel er 's ééntje.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Saekerhett heeft een paar 'echte' in de kast hangen.
Ik koop altijd die van het vorige seizoen loop nu in die van 2010 rond.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Mja is ook wel 't beste, maar iets met zuinig zijn en zo
Derde ster sowieso eerste dag bij ArenA Boulevard halen![]()
Hoezo datquote:Op maandag 2 mei 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop altijd die van het vorige seizoen loop nu in die van 2010 rond.
Voor mij bimboquote:
Omdat die de helft goedkoper zijn misschien?quote:
Al was het beetje kiele kiele met die goal. Hij kan Steek iig. goed opvolgenquote:
Dat kan je niet eens een blunder noemen. Vind ik dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blunderde wel bij de eerste goal. Ja ik zie alleen het negatieve
Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen ja, maar voor de rest speelde hij vrijwel foutloos. Met Verhoeven nu nog op de goal zouden we 4de staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een ding is duidelijk met Verhoeven op doel hadden we niet meer meegedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als het zo door gaat een waardig opvolger van Stekelenburg. (mocht die vertrekken)
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen ja, maar voor de rest speelde hij vrijwel foutloos. Met Verhoeven nu nog op de goal zouden we 4de staan.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als het zo door gaat een waardig opvolger van Stekelenburg. (mocht die vertrekken)
Keept die wellicht de laatste wedstrijd nog btw? Hoorde dat hij weer op het veld stond?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al was het beetje kiele kiele met die goal. Hij kan Steek iig. goed opvolgen
Ik vond de uitleg van Frank bij SV wel goed. In eerste instantie is het een fout van Anita die uitstapt terwijl de Zeeuw al de pass gevende man dekt. Daardoor krijgt die onuittypbare naam van Heerenveen te veel tijd en kan erg goed uithalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom op, een schot van zo'n afstand hoort een keeper te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je niet eens een blunder noemen. Vind ik dan.
Dat zou wat zijn zeg. Toch nog even voor het kampioenschapquote:Op maandag 2 mei 2011 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Keept die wellicht de laatste wedstrijd nog btw? Hoorde dat hij weer op het veld stond?
Ik vond het een prachtige goal, maar een keiharde blunder.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je niet eens een blunder noemen. Vind ik dan.
Klopt. Zou ik hem ook gunnen, ben toch bang dat hij anders geen wedstrijd meer voor Ajax zal gaan keepen. Z'n laatste wedstrijd de kampioenswedstrijd zou prachtig zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Toch nog even voor het kampioenschap
Vayrinen ziet goed dat ie voor zijn doel staat en dan heeft ie de pech dat ie zijn hand er niet goed tegen aan zet.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kom op, een schot van zo'n afstand hoort een keeper te hebben.
Hij gaat een mooie carrière tegemoet.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik hem ook gunnen, ben toch bang dat hij anders geen wedstrijd meer voor Ajax zal gaan keepen.
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat een mooie carrière tegemoet.
Of de pech dat hij slechts 1.70m is.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Vayrinen ziet goed dat ie voor zijn doel staat en dan heeft ie de pech dat ie zijn hand er niet goed tegen aan zet.
Maar buiten POWNED, waar ook staat dat hij niet meer in actie komt, kan ik dit nergens teruglezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik hem ook gunnen, ben toch bang dat hij anders geen wedstrijd meer voor Ajax zal gaan keepen. Z'n laatste wedstrijd de kampioenswedstrijd zou prachtig zijn.
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil geen Vermeer als 1e doelman van Ajax hoor
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Denk sowieso niet dat je hem kan behouden als 2de keeper. HIj wil een keer in het eerste staan, en ik vind hem wel heel goed eigenlijk.
Was ie een seconde eerder na achteren gaan lopen had ie hem wel gehad denk ik heeft niks met lengte te maken.quote:
Once you go black, you never want to go back. Of in jouw geval wel dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil geen Vermeer als 1e doelman van Ajax hoor
Onzin Luciano was twee seizoenen geleden de minst gepasseerde keeper van de Eredivisie en tegelijk de kleinste. Het gaat om kwaliteit niet om lengte.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daarom moet hij geen 1e doelman worden.
Geen idee, niets over gehoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Keept die wellicht de laatste wedstrijd nog btw? Hoorde dat hij weer op het veld stond?
Misschien zijn we wel te verwend dat we Steek hadden, maar ik vind Vermeer een prima 2e doelman, maar geen 1e doelman. Te onzeker, vooral bij voorzetten en corners. Ligt ook misschien aan zijn postuur.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Denk sowieso niet dat je hem kan behouden als 2de keeper. HIj wil een keer in het eerste staan, en ik vind hem wel heel goed eigenlijk.
In het geval van een goalie zit daar wel enig verband tussen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzin Luciano was twee seizoenen geleden de minst gepasseerde keeper van de Eredivisie en tegelijk de kleinste. Het gaat om kwaliteit niet om lengte.
Je zegt het zelf al. Zo'n keeper als Maarten vind je lastig.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel te verwend dat we Steek hadden, maar ik vind Vermeer een prima 2e doelman, maar geen 1e doelman. Te onzeker, vooral bij voorzetten en corners. Ligt ook misschien aan zijn postuur.
Joahquote:Op maandag 2 mei 2011 02:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Once you go black, you never want to go back. Of in jouw geval wel dus.
Tuurlijk maar een keeper met veel sprongkracht kan dat prima compenseren.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
In het geval van een goalie zit daar wel enig verband tussen.
Ik kan me herinneren dat Stekelenburg daar ook geen held in was. Komt goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel te verwend dat we Steek hadden, maar ik vind Vermeer een prima 2e doelman, maar geen 1e doelman. Te onzeker, vooral bij voorzetten en corners. Ligt ook misschien aan zijn postuur.
Jij noemt nu allemaal dingen op die met die twee bizarre maanden verband houden....quote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
Stekelenburg heeft ook een goede uitstraling. Ik bedoel: daar staat echt wat in de goal.
Dat gevoel heb ik bij Vermeer totaaaaaaaal niet.
Barcelona. En wie de fuck is De Gea.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Morendo het volgende:
Maar stel dat Neuer naar Bayern gaat en De Gea naar Man Utd. En Wenger wil geen nieuwe goalie halen, waar moet Maarten dan heen? In Schalke of Atletico zal hij weinig zin hebben.
Nee, echt nietquote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij noemt nu allemaal dingen op die met die twee bizarre maanden verband houden....
Zou wel een versterking zijn voor Barca, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:
Jawel, Maarten transformeerde nadat hij door MvB op de bank werd gezet. Hij was ineens twee keer zo goed en had een uitstraling van hier tot Zimbabwequote:
Nee echt nietquote:Op maandag 2 mei 2011 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Jawel, Maarten transformeerde nadat hij door MvB op de bank werd gezet. Hij was ineens twee keer zo goed en had een uitstraling van hier tot Zimbabwe
Ondanks dat dat belachelijk was was dat ook niet geheel zonder aanleiding.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Jawel, Maarten transformeerde nadat hij door MvB op de bank werd gezet. Hij was ineens twee keer zo goed en had een uitstraling van hier tot Zimbabwe
Ik zeg toch nergens dat Vermeer wel een goede uitstraling had? Ik zeg gewoon dat alle dingen die jij over Maarten opnoemt er eerst niet waren. Echt heel veel heeft te maken met het feit dat hij op de bank werd gezet, en wat er daar is gebeurd... Niemand die het weetquote:Op maandag 2 mei 2011 02:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee echt nietVermeer daarvoor zo vaak zien keepen, maar het blijft een iele verschijning.
Hij heeft een signaal afgegeven: dat is er gebeurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Vermeer wel een goede uitstraling had? Ik zeg gewoon dat alle dingen die jij over Maarten opnoemt er eerst niet waren. Echt heel veel heeft te maken met het feit dat hij op de bank werd gezet, en wat er daar is gebeurd... Niemand die het weet
Zit niet zo mijn mening te verkrachten johquote:Op maandag 2 mei 2011 02:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Vermeer wel een goede uitstraling had? Ik zeg gewoon dat alle dingen die jij over Maarten opnoemt er eerst niet waren. Echt heel veel heeft te maken met het feit dat hij op de bank werd gezet, en wat er daar is gebeurd... Niemand die het weet
Je kan vinden wat je wil, ik vertel enkel feitenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit niet zo mijn mening te verkrachten joh
Ik vond dat allemaal al VOOR die bizarre maanden.
Feiten over de uitstraling van iemand? Oke.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je wil, ik vertel enkel feiten
JA MAAR IK ZAG DAT AL VOOR DIE TIJD IN HEM.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:50 schreef msnk het volgende:
Nee maar, het is natuurlijk geen toeval dat Maarten nu pas echt schijnt. Hij is al 28! En zoveel mensen, zelfs Ajacieden, vertrouwden hem geen plek als basiskeeper in het Nederlands elftal. Pas na de winterstop en tijdens het WK ontpopte hij echt.
OKÉ!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 02:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZAG DAT AL VOOR DIE TIJD IN HEM.
Relax, we worden kampioen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZAG DAT AL VOOR DIE TIJD IN HEM.
Zou je dat wel aandurven? Ik ben namelijk ook degene die zegt dat Eriksen het nooit echt gaat maken.quote:
Ja maar jij ziet die dingen toch zeg je netquote:Op maandag 2 mei 2011 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou je dat wel aandurven? Ik ben namelijk ook degene die zegt dat Eriksen het nooit echt gaat maken.
Bij Steek zag ik het jaquote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet die dingen toch zeg je net
Gelukkig voorspel je nooit iets goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou je dat wel aandurven? Ik ben namelijk ook degene die zegt dat Eriksen het nooit echt gaat maken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou dan past ze precies bij de huidige scouts
Nog niet. Vermeer heeft de potentie, en is nog redelijk jong.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
Stekelenburg heeft ook een goede uitstraling. Ik bedoel: daar staat echt wat in de goal.
Mooie deal. En dan mag Twente van mij ook wel 2e worden, maar dan mag PSV alleen niet winnen van Groningen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef 16meter het volgende:
Twente pakt de beker, Ajax de titel.
Mark mijn woorden.
Bij Vermeer nog niet, ik vind dat hij toch heel goed staat te keepen (wel een lullig blundertje gisteren), het vertrouwen en dat uitstralen komt echt wel, het is nog niet eens zo lang geleden dat Steek de uitstraling van een zandzak had maar dat ben je alweer vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
Twente is ook bagger, maar heeft een paar spelers die zomaar het verschil kunnen maken... Maar makkelijk krijgen ze het niet in de ArenA.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het niet meer.
Ik heb hoop op de titel, maar aan de andere kant is de kans op lege handen ook nog gewoon heel groot. Wat ik gewoon niet snap is dat Ajax gisteren totaal niet leek te beseffen waar het ook gaat, alsof ze al uitgevoetbald waren dit seizoen, zo speelden ze af en toe.
Ik ben ook 5 jaar ouder geworden gisteren.
Bagger is ook weer overdreven natuurlijk. Twente is vrees ik vooral wat cooler, wat volwassener.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Twente is ook bagger, maar heeft een paar spelers die zomaar het verschil kunnen maken... Maar makkelijk krijgen ze het niet in de ArenA.
Ik hoop vooral dat ze een keer scherp zijn, echt die fase gisteren waarin ze SCH volledig overliepen, 3 mega kansen achter elkaar. Eriksen hoeft alleen maar rechtuit te trappen., schiet naast, ebicilio hoog over en wat de zeeuw en ebicilio samen deden was echt te debiel voor woorden. In die periode moet je naar 1-4 uitlopen en is het klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Het scheelt echt veel dat je het in eigen hand hebt, tégen de directe concurrent en in eigen huis. Dit is de uitgelezen kans, en nu moeten jongens op gaan staan. Heel de Arena gaat erachter staan. Ajax gaat dit winnen.
Wat is er toch mis met die mensen hierquote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Vermeer nog niet, ik vind dat hij toch heel goed staat te keepen (wel een lullig blundertje gisteren), het vertrouwen en dat uitstralen komt echt wel, het is nog niet eens zo lang geleden dat Steek de uitstraling van een zandzak had maar dat ben je alweer vergeten
Ik kan niet over anderen spreken maar dat kan ik vrij aardigquote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die mensen hierKunnen ze niet lezen ofzo?
Mwoahquote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet over anderen spreken maar dat kan ik vrij aardig
Natuurlijk niet, je hoort er nu al niets meer over. Het was een VERZOEK van de 4de man en Ajax heeft het verzoek genegeerd. Er is volgens mij niet eens regelgeving over.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hoe zit het nu met die 'videobeelden' zaak, Is daar al meer over bekend? Zul je zien dat we winnen van twente en dan natijd alsnog punten in mindering krijgen waardoor we het kampioenschap mislopen
Hoge ballen zijn alleen niet aan hem besteed. Hij bokst ook elke voorzet blind weg, wat opzich niet heel erg is zolang er maar verdedigers voor hem staan die kunnen koppen en niet Van der Wiel stijl te ver naar voren gaan staan zodat de bal over hem heen vliegtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Wat een SC-topic hier.
Overigens is Vermeer 1.82m dus dat valt nog enigszins mee, zeker gezien zijn sprongkracht en reflexen. Goede lijnkeeper.
kom eens met een bron waar dit in staat?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je hoort er nu al niets meer over. Het was een VERZOEK van de 4de man en Ajax heeft het verzoek genegeerd. Er is volgens mij niet eens regelgeving over.
Volgens mij Toine van Peperstraten @ NOS studio sport.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
kom eens met een bron waar dit in staat?
Laat de KNVB maar met regels komenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
kom eens met een bron waar dit in staat?
Hier moet een regel voor komen. Zolang er geen regels zijn vind ik dat er niet gestraft mag worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij Toine van Peperstraten @ NOS studio sport.
Maar hier moet je een waarschuwing voor krijgen..
msnk, hier spreken we elkaar niet tegen hehquote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
Als er regels waren geweest hadden ze allang iets gedaan joh. Er is een reden waarom het zolang duurt
Twente heeft een veel volwassener team en heeft een paar toppers die het verschil kunnen maken (Janssen, Ruiz). Ook heeft Twente genoeg aan een gelijkspel. Ik dicht Twente dus wel betere kansen toe.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Twente is ook bagger, maar heeft een paar spelers die zomaar het verschil kunnen maken... Maar makkelijk krijgen ze het niet in de ArenA.
Ruiz kan de laatste paar weken niet echt het verschil maken. En wij hebben het thuisvoordeel dus in theorie moeten we gewoon winnen, vooral als het publiek er zo achter gaat staan als tegen excelsior op het eindquote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twente heeft een veel volwassener team en heeft een paar toppers die het verschil kunnen maken (Janssen, Ruiz). Ook heeft Twente genoeg aan een gelijkspel. Ik dicht Twente dus wel betere kansen toe.
Een ouder team vooral maar ik vind ze allebei slecht alleen Twente iets minder slecht omdat zij spelers hebben die echt het verschil kunnen maken. Wij hebben als belangrijkste spelers Sulejmani en Eriksen en die beslissen lang niet iedere wedstrijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twente heeft een veel volwassener team en heeft een paar toppers die het verschil kunnen maken (Janssen, Ruiz). Ook heeft Twente genoeg aan een gelijkspel. Ik dicht Twente dus wel betere kansen toe.
En daarom denk ik dat Twente minimaal gelijk gaat spelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax nou gewoon continu druk zet zoals ze soms tegen Heerenveen deden kunnen ze winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat Twente minimaal gelijk gaat spelen.
Tja, maar dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als Ajax nou gewoon continu druk zet zoals ze soms tegen Heerenveen deden kunnen ze winnen.
Wie weet kunnen ze dat tijdens een finale om de titel wel dit moet toch wat losmaken in die jongens maar hetzelfde zal voor Twente gelden. Maar als we niet winnen krijgen we wel de grootste vernedering aller tijden. Een andere ploeg die in de Arena met de schaal staat te zwaaien. Ik moet al kotsen als ik er aan denk.quote:
Echt he, waar is het mis gegaan bij sommigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al dat negativisme hier. Stelletje mietjes, doe gewoon amsterdamse bluf en arrogantie dan in plaats van alleen huilen en zeggen waarom Twente gaat winnen
heuuyy, je hebt je account weer terug!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he, waar is het mis gegaan bij sommigen.
net als in het eerste elftal dusquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
heuuyy, je hebt je account weer terug!
En dan zeggen ze altijd dat Ajax arrogant is. Totaal geen ruggengraat in dit topic vandaag
Komt omdat de supporters negativisme uitstralenquote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Komt omdat de supporters negativisme uitstralen. Al speelden we verdomme met dezelfde spelers als Feyenoord worden we nog gewoon kampioen.
Nou ja, vd wiel zit ook de hele dag op Twitter. Je weet het niet! Misschien speelt ie daarom het hele seizoen al zo kut.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Ze lezen de hele dag mee op FOK!
.
Ik vond het wel mooi van van der Wiel toen een supporter tegen hem zei: Wij zijn Ajax niet jullie! hij koeltjes terug schreef veel succes zondagquote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, vd wiel zit ook de hele dag op Twitter. Je weet het niet! Misschien speelt ie daarom het hele seizoen al zo kut.
Kom op vd wiel, je kan het!
quote:Pinoké plagieert impopulair Ajax-logo
Vele Ajax-fans zijn nog steeds verbolgen over het feit dat de club het oude logo verruilde voor een debiel ogend lijnenspektakel. Hockeyclub Pinoké stoorde zich er niet aan en kopieerde het concept zonder blikken of blozen.
Het logo werd vorige week gelanceerd en wordt de hoofdstedelijke ballentent niet in dank afgenomen. "Het Ajax logo met een Pinokkio-neus. Nou ik ben er niet kapot van", reageert een bezoeker van HoofdklasseHockey.nl.
Blogger Mattus noemt het nieuwe logo van de hoofdstedelijke ballenvereniging een "gebrek aan fantasie". Bovendien kan Pinoké "ook niet tot elf tellen". "Het verhaal achter het logo van Ajax heb ik altijd mooi gevonden: een elftal losse elementjes die samen een afbeelding van de Griekse god Ajax vormen. (...) [Dit] resultaat is een slap aftreksel van het Ajax logo waarin de clou ook nog ontbreekt. Pure armoede."
Ben je niet de enigequote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef msnk het volgende:
PinokéKende wel een lekker meisje die daar speelde
Haha leuk man!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef raptorix het volgende:
Jongens hebben het maar druk
http://plixi.com/p/98103268
Damn, zouden ze er nog zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef raptorix het volgende:
Helaas.Berg je fapdoekjes maar weer op.quote:
Ben je langs geweest danquote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Helaas.Berg je fapdoekjes maar weer op.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Helaas.Berg je fapdoekjes maar weer op.
Dit is wel een redelijke bevestiging over het nieuwe uitshirt trouwensquote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef raptorix het volgende:
Viel me net pas op, lol wtf.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit is wel een redelijke bevestiging over het nieuwe uitshirt trouwens. Ziet er nog best redelijk uit.
Blame msnkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beetje op blijven letten smoof!
Geen idee, foto is halfuur terug gemaakt door teamgenoot. Vorig jaar waren we trouwens bij Swift voor gein aan ballen, liep Edgar Davids daar voor zichzelf te trainen. We hadden niet de ballen om te vragen of ie mee wou doen, ging ie later uit zich zelf bij het andere groepje ballenquote:
Ik kwam Johan Cruyff eens tegen bij...loods 5 was het volgens mij. En Suarz in de BIjenkorfquote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, foto is halfuur terug gemaakt door teamgenoot. Vorig jaar waren we trouwens bij Swift voor gein aan ballen, liep Edgar Davids daar voor zichzelf te trainen. We hadden niet de ballen om te vragen of ie mee wou doen, ging ie later uit zich zelf bij het andere groepje ballen
Het team waar ik nu in voetbal speelde 1 jaar voordat ik er bij kwam tegen het team van AFC met daarin Gullit en consortenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam Johan Cruyff eens tegen bij...loods 5 was het volgens mij. En Suarz in de BIjenkorf
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het team waar ik nu in voetbal speelde 1 jaar voordat ik er bij kwam tegen het team van AFC met daarin Gullit en consorten
Misschien moesten ze even kijken wat mensen vonden van de shirts, en hoe ze zitten en zoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Dat potje voetbal in het Vondelpark kan natuurlijk ook gewoon een pr-stunt zijn m.b.t. het nieuwe uitshirt.
Dan mag ik aannemen dat er nog veel meer beelden opduiken ergensquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Dat potje voetbal in het Vondelpark kan natuurlijk ook gewoon een pr-stunt zijn m.b.t. het nieuwe uitshirt.
A-ha. And the waiting game beginsquote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee, gewoon aandacht genereren in de vorm van een viral.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef Urquhart het volgende:
Nieuwe uitshirt is mooi
Zo te zien ook weer eens een fatsoenlijk lettertype voor de rugnummers
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
We hebben toch al een keer dit soort shirts gehad?
Klopt, 1982-1983. Het huidige shirt is ook op dit shirt gebaseerd, soort ode aan de jaren tachtig.quote:
Dat nieuwe logo staat wel mooier op deze shirts dan dat oude vind ik.quote:
Exact het ABN AMRO-logo.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef raptorix het volgende:
Dat donkergroene vind ik ook wel mooi, met dat gele vond ik altijd beetje goedkoop uitzien.
Weet niet hoe het met Ajax zit, maar vaak zijn er 2 versies, een soort van fan versie, en de echte shirts, vaak zijn de fan versies van iets goedkoper materiaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
Toen een maand geleden het shirt uitlekte, leek het trouwens wel gigantisch nep door die 'glans' eroverheen. Deed een beetje denken aan die shirts die je op Rhodos voor 10 euro meeneemt.
Die glans lijkt er niet echt op te zitten nu ik die foto's van Siem en Lorenzo heb gezien, of wel?
De shirts worden gemaakt door Adidas, en daar betalen ze ons goed voor. Denk niet dat AEGON hier de gene is met het meeste inspraakquote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef raptorix het volgende:
Dat donkergroene vind ik ook wel mooi, met dat gele vond ik altijd beetje goedkoop uitzien.
Dat van die sponsor is niet echt waar. Wij bouwen websites voor Aegon, en geloof me, als ze dat gewild hadden, was het exact het blauw van AEGON geworden
Ja, maar niet zo'n groot verschil. Die "eerste" uitgelekte shirts zien er altijd net iets anders uit. Zal wel iets van een eerste versie zijn om te kijken of alles goed zit of zo. En die fotos zijn meestal heel slecht belicht en slecht genomenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met Ajax zit, maar vaak zijn er 2 versies, een soort van fan versie, en de echte shirts, vaak zijn de fan versies van iets goedkoper materiaal.
Zal ook wel. Het uitshirt van 1997-1998 was ook gigantisch verschillend.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met Ajax zit, maar vaak zijn er 2 versies, een soort van fan versie, en de echte shirts, vaak zijn de fan versies van iets goedkoper materiaal.
Vind ik ook. Mooi shirt wel, van de spelers.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal ook wel. Het uitshirt van 1997-1998 was ook gigantisch verschillend.
Spelers:
[ afbeelding ]
En deze kon je dus in de winkel kopen (heb ik zelf ook):
[ afbeelding ]
Dat mag toch eigenlijk niet kunnen vind ik...
Meeste clubs hebben wel 3 shirts toch? Weet niet meer precies waarom. (buiten europees ook)quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef raptorix het volgende:
Overigens zijn er clubs die behalve een uit en thuis shirt, ook nog eens een apart europees shirt hebben.
Omdat als je uitshirt te veel lijkt op de tegenstander je niet met hesjes wilt spelenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Meeste clubs hebben wel 3 shirts toch? Weet niet meer precies waarom. (buiten europees ook)
Kijk maar naar Milan bijvoorbeeld in de wedstrijd Ajax - Milan. Omdat Milan thuis met een witte broek speelt dit seizoen en uit in een geheel wit tenue, konden beide tenues niet voor de wedstrijd tegen Ajax. Dus gebruiken ze hun 'alternatieve' tenue, helemaal zwart (ook in FIFA 11 is die beschikbaar).quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Meeste clubs hebben wel 3 shirts toch? Weet niet meer precies waarom. (buiten europees ook)
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond de uitshirts met zwart en rood wel mooi. En zo hoort het ook, Zwart en rood , want Amsterdam
Wij worden echt het nieuwe Heerenveen met die Scandinavische enclavequote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef msnk het volgende:
Nog één die logischerwijs en natuurlijk Ajax verkiest boven Arsenal of de Bundesliga.
Ik weet nog een sterke, Scandinavische verdediger die in de Eredivisie rondloopt:quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wij worden echt het nieuwe Heerenveen met die Scandinavische enclave
Wist je dat nog niet? Is al sinds de winterstop of zo bekendquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Hè wat, Ronald komt ook gezellig bij ons werken
Heb je al een linksvoor gevonden Morendo?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet nog een sterke, Scandinavische verdediger die in de Eredivisie rondloopt:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Is al sinds de winterstop of zo bekend
Boerrigterquote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een linksvoor gevonden Morendo?
Nee, maar er moet wel iemand komen voor die positie.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een linksvoor gevonden Morendo?
Dembelequote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar er moet wel iemand komen voor die positie.
Wat een cultheld zou dat zijn zeg zou meteen een shirt met zijn naam erop halen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet nog een sterke, Scandinavische verdediger die in de Eredivisie rondloopt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |