Wie is dat dan? Jojoortje?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
Goede TT de vrouw van mijn dromen is het er roerend mee eens.
Nee daar was ik zelf niet opgekomen, maar was het maar een Uruguay copy dat heldere blauwe vind ik wel mooi. Het probleem aan het uitgekomen shirt vind ik juist dat het een net niet kleur heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef msnk het volgende:
Mja mijn post was wel onduidelijk.
Ik bedoel dat als de nieuwe gelekte uit-shirts (Uruguay look-a-like) een beetje kloppen ik veel liever die heb, hoe lelijk ze ook mogen zijn, dan de huidige uit-shirts. Omdat die mij gewoon teveel aan Fenerbahçe doen denken
Nee Geraldine Kemper die had ergens gezegd dat Ajax de dubbel ging pakkenquote:
Het is een "uitgelekt" shirt, dus voor hetzelfde geld is ie nep. Maar ik vind hem ook lelijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar was ik zelf niet opgekomen, maar was het maar een Uruguay copy dat heldere blauwe vind ik wel mooi. Het probleem aan het uitgekomen shirt vind ik juist dat het een net niet kleur heeft.
Voor mij persoonlijk dus sowieso beter dan wat we nu hebben vanwege eerdergenoemde redenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar was ik zelf niet opgekomen, maar was het maar een Uruguay copy dat heldere blauwe vind ik wel mooi. Het probleem aan het uitgekomen shirt vind ik juist dat het een net niet kleur heeft.
Doet me denken aan dat shirt uit 2002 al zag die er wel beter uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een "uitgelekt" shirt, dus voor hetzelfde geld is ie nep. Maar ik vind hem ook lelijk ja.
Jojoortje is een bi-sexuele voetbalfan, ze eet duidelijk van 2 walletjes met haar 'Het maakt me niet uit of Twente of Ajax kampioen wordt'quote:
Wat lul je nu weer dom dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje is een bi-sexuele voetbalfan, ze eet duidelijk van 2 walletjes met haar 'Het maakt me niet uit of Twente of Ajax kampioen wordt'
Dat is ook weer een kwaliteit op zich, zonder kwaliteit en goed voetbal kampioen kunnen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wel knap gedaan van Ajax! Dat ze met zo weinig kwaliteit en zelden goed voetbal toch nog kampioen kunnen worden
Hoe complimenteus!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wel knap gedaan van Ajax! Dat ze met zo weinig kwaliteit en zelden goed voetbal toch nog kampioen kunnen worden
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Donders. Alles in eigen hand nog, ook wel een keer leuk
Helemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |