Pantelicquote:
Ajax - FC Twentequote:
Wedstrijden alleen even andersom zetten, Twente - Ajax is eerstquote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax - FC Twente
Ik hoop op 5-1
FC-Twente - Ajax
Ik hoop op 0-3
Ik denk beide 0-1 , 2/3-1
Maar nog altijd een stuk beter dan nu maar ja dat geldt ook voor Twente.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Die wedstrijd van toen, waren we ook "minder". Maar we maakten ze af met 3-0.
Sowieso de uitslagen vorig jaar in de Arena, echt niet normaal:quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Die wedstrijd van toen, waren we ook "minder". Maar we maakten ze af met 3-0.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso de uitslagen vorig jaar in de Arena, echt niet normaal:
3-0
1-0
5-1
3-0
5-1
4-0
6-0
3-0
4-1
4-1
4-0
0-0
3-0
4-0
4-0
7-0
4-0
+86 of zo was 't tochquote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso de uitslagen vorig jaar in de Arena, echt niet normaal:
3-0
1-0
5-1
3-0
5-1
4-0
6-0
3-0
4-1
4-1
4-0
0-0
3-0
4-0
4-0
7-0
4-0
Maar qua potentie zit er veel in dit Ajax hoor, kijk maar naar de eerste helft tegen Spartak thuis. Beste voetbal dit seizoen en beter dan vorig seizoen. Dus ze kunnen het blijkbaar wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar nog altijd een stuk beter dan nu maar ja dat geldt ook voor Twente.
Vlagen ook bij Heerenveen en NEC. AZ thuis ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar qua potentie zit er veel in dit Ajax hoor, kijk maar naar de eerste helft tegen Spartak thuis. Beste voetbal dit seizoen en beter dan vorig seizoen. Dus ze kunnen het blijkbaar wel.
We worden 1e.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:21 schreef Morendo het volgende:
Die shirtpresentatie van vandaag in het Vondelpark was een viral. Tenminste dat zegt Siem de Jong min of meer in Barend & Lesbeau.
Bekerfinale: 2-1 voor ons
Competitie: 1-1 helaas
We worden overigens wel tweede.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ofc, alleen ik denk niet dat mijn voorspelling van 5-1 uitkomt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kluivert naar Ajax? Valt wel een beetje op, stopt bij NEC en zegt nu dat hij naar Ajax wil gaan.
Hij wil op de bank zitten toch, bij Ajax is daar vooralsnog geen ruimte voor hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kluivert naar Ajax? Valt wel een beetje op, stopt bij NEC en zegt nu dat hij naar Ajax wil gaan.
Tsjah, weet niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij wil op de bank zitten toch, bij Ajax is daar vooralsnog geen ruimte voor hem.
Of het moet in de kleedkamer zijn, of op de tribune.
http://ajax1.nl/archief/k(...)terugkeer-naar-ajax/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, weet niet.
Denk dat hij wel spitsentrainer wil worden bij Ajax.
Voor een andere functie zou ik hem (vooralsnog) niet eens willen aannemen. Maar hij wil naar eigen zeggen meer verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, weet niet.
Denk dat hij wel spitsentrainer wil worden bij Ajax.
SPitsentrainer Jeugd en het 1e. Hij is pro-cruyff, en Cruyff is pro-kluivertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor een andere functie zou ik hem (vooralsnog) niet eens willen aannemen. Maar hij wil naar eigen zeggen meer verantwoordelijkheid.
En ik ben Pro-Cruijff en Kluivert, dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SPitsentrainer Jeugd en het 1e. Hij is pro-cruyff, en Cruyff is pro-kluivert
Jouw link:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SPitsentrainer Jeugd en het 1e. Hij is pro-cruyff, en Cruyff is pro-kluivert
Spitsentrainer 1e en jeugd, sta je toch een beetje op eigen benen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw link:
Nu zou hij het liefst op zijn eigen benen willen staan. Een vervolg van zijn trainersloopbaan in Amsterdam ziet Kluivert ook wel zitten.
Wat gaat hij dan trainen, de F-jes?
Jari ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
Broertjes De Boer, Kluivert, Bergkamp, Jonk en Cruyff![]()
![]()
10 jaar lang CL, begroting stijgt dan dik boven de 120 mil, misschien zelfs wel een geldschieterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef msnk het volgende:
Als je alles zo naast elkaar zet krijg je toch kippenvel man, vooral als je nagaat dat het bij PSV erg rommelt nu... We kunnen met goed beleid en wat geluk zo een decennium regeren
Eerst maar weer eens een kampioenschap, en de eigen jeugdopleiding weer op de rails. Een geldschieter zie ik juist als een schrikbeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
10 jaar lang CL, begroting stijgt dan dik boven de 120 mil, misschien zelfs wel een geldschieterMaar dat gebeurt waars niet
Ik een geldschieter als redder, mits hij wel pro-cruyff is enz en de jeugd zijn gang laat gaan en vooral helpt met commercie en gerichte aankopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens een kampioenschap, en de eigen jeugdopleiding weer op de rails. Een geldschieter zie ik juist als een schrikbeeld.
Liever een miljardair.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef msnk het volgende:
Een rijke Catalaan die Cruijff zijn ballen wel wil likken bijvoorbeeld.
Bestaan er rijke Catalanen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef msnk het volgende:
Een rijke Catalaan die Cruijff zijn ballen wel wil likken bijvoorbeeld.
Bestaan er rijke Catalanen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)wil-liefst-ajax.html
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Babs is die IJslander van AZ de nummer 1 op het lijstje van Ajax, en wil hij zelf ook graag verkassen naar Amsterdam
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef msnk het volgende:
Nog één die logischerwijs en natuurlijk Ajax verkiest boven Arsenal of de Bundesliga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |