Ajax is wel all in met een bluf, maar Adidas nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Catch22- het volgende:
Epische faal die nieuwe shirts. Zitten maar 2 sterren op!
Wishfull thinking..
Ik schakel nu in. Wie is Fischer? Nummer?quote:
Toffe reclame ook, volgens mij is het meeste ook niet in scene gezet als je die mensen er gister over hoorde pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toffe reklame, mooi camera werk. Wazige muziek is het wel (maar wel goed op gemonteerd)
En verlaat daarna geblesseerd het veld of niet?quote:
quote:ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft de zaak tegen Ajax over het vertonen van videobeelden in de Amsterdam ArenA geseponeerd. Dat liet de KNVB dinsdag weten. Ajax toonde vorige week tijdens de wedstrijd tegen Excelsior op de grote schermen in het stadion beelden van het duel tussen Feyenoord en PSV
Was vanochtend al bekend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet niet of het al is gepost ..
Zoals verwacht:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.quote:Roy Beerens ziet zichzelf in een Ajax-shirt spelen
Wil Heerenveen nog wat beuren voor Roy Beerens, dan zullen de Friezen de buitenspeler in de zomer moeten verkopen. Het contract van Beerens loopt aan het eind van volgend seizoen af, en de aanvaller zelf zou een vertrek niet erg vinden. De 23-jarige zal zich echter niet laten leiden door financiėle motieven en alleen kiezen voor een club dat bij hem past. De speler vindt Ajax wel een club dat bij hem past.
"Ik zou het niet erg vinden om hier volgend seizoen nog te spelen, maar ik wil wel rondkijken", zegt Beerens in gesprek met NUsport. "Dat zeg ik gewoon eerlijk en dat vindt niet iedereen even leuk, merk ik. Soms moet je je mond houden als er naar je toekomst wordt gevraagd, maar ik geef gewoon altijd antwoord." Beerens die al eerder in de belangstelling stond van Ajax sluit een overgang naar de Amsterdammers niet uit. "Waarom? Vanwege het spelsysteem bijvoorbeeld. Dat past bij mij. Ik ga niet naar de woestijn of naar Rusland. Ik ben 23 jaar en dan moet je niet naar het geld kijken. Ik wil eerst voor leuke clubs spelen."
De jonge aanvaller groeide op in de jeugdopleiding van PSV. In Eindhoven brak hij echter niet door. Na een tussenseizoen bij NEC, werd hij ingelijfd door SC Heerenveen. Hier speelde hij tot dusver vier seizoenen, waarin hij 25 doelpunten wist te scoren.
Haal dan Aisaddi.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.
Meh. Ook wel 's een keertje over nagedacht maar... Meh. Veel betere opties op zijn positie, veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.
Vind je dat die moet terug komen dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vind je dat die moet terug komen dan?
Ik? Nee, ben je gekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vind je dat die moet terug komen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |