Dit dus! Mounir heeft er wat, nu 13 of 14 in liggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
een spits moet toch hoofdzakelijk scoren. Dat hij andere tot scoren weet te brengen is ook handig, maar een spits bij Ajax moet er toch wel 20 per seizoen inleggen, minimaal...
Met Huntelaar hebben we geweldige successen gehad. Alle ballen op Klaas-Jan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:56 schreef Catch22- het volgende:
een spits moet toch hoofdzakelijk scoren. Dat hij andere tot scoren weet te brengen is ook handig, maar een spits bij Ajax moet er toch wel 20 per seizoen inleggen, minimaal...
Hou op zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus! Mounir heeft er wat, nu 13 of 14 in liggen?
Wij worden volgend jaar niet nog een keer op zo'n manier kampioen. Wat is er mis met een doelsaldo van +100 en 80 punten? Dat we vorig jaar niet kampioen werden was domweg omdat een ander team net even wat beter was, in alle andere gevallen waren we wel kampioen geworden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef DeNummer10 het volgende:
Want nu spelen er wel een hoop internationale topspelers, of wat?
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hou op zeg.
Met kutvoetbal en alle ballen op Luis/Mounir liep hij 1 op 1. Die had de 20+ makkelijk gehaald, misschien wel 30+. Maar dan werd je sowieso geen kampioen, liep je CL mis en had je volgend seizoen een gapend gat als je beste spelers vertrekken omdat er geen jeugd bij betrokken werd en omdat je to-taal geen visie achter zou laten die bij Ajax past en waarmee je verder kunt bouwen.
Dus als je een 21-jarige spits van AZ haalt, dan is dat een talent waar je geen kampioen mee kunt worden? Wen er dan maar alvast aan, veel meer opties heb je niet meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wij worden volgend jaar niet nog een keer op zo'n manier kampioen. Wat is er mis met een doelsaldo van +100 en 80 punten? Dat we vorig jaar niet kampioen werden was domweg omdat een ander team net even wat beter was, in alle andere gevallen waren we wel kampioen geworden.
Nu moet je elke wedstrijd met enige zenuwen bekijken wetende dat Ajax weer lamlendig loopt te ballen.
Liep hij 1 op 1? Hij heeft nu 26 wedstrijden gespeeld en er 13 ingeknald en het leek me al vrij duidelijk direct vanaf het begin dat Suarez en Hamlap niet als koppel konden spelen. Dat kritiek was er al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hou op zeg.
Met kutvoetbal en alle ballen op Luis/Mounir liep hij 1 op 1. Die had de 20+ makkelijk gehaald, misschien wel 30+. Maar dan werd je sowieso geen kampioen, liep je CL mis en had je volgend seizoen een gapend gat als je beste spelers vertrekken omdat er geen jeugd bij betrokken werd en omdat je to-taal geen visie achter zou laten die bij Ajax past en waarmee je verder kunt bouwen.
Na al een week of twee waren mensen ineens lyrisch over de combi Suarez + Hamlapquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Liep hij 1 op 1? Hij heeft nu 26 wedstrijden gespeeld en er 13 ingeknald en het leek me al vrij duidelijk direct vanaf het begin dat Suarez en Hamlap niet als koppel konden spelen. Dat kritiek was er al vanaf het begin.
Je snapt het niet he? Waarom haalt Ajax zo'n figuur zelf niet op uit Ijsland? Waarom lijkt het alsof clubs als Groningen en AZ wel goed kunnen scouten buiten Nederland en Ajax fout na fout maakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dus als je een 21-jarige spits van AZ haalt, dan is dat een talent waar je geen kampioen mee kunt worden? Wen er dan maar alvast aan, veel meer opties heb je niet meer.
Als ze 'm zelf halen is hij te jong he, dan is het een talent, daar kun je geen kampioen mee wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? Waarom haalt Ajax zo'n figuur zelf niet op uit Ijsland? Waarom lijkt het alsof clubs als Groningen en AZ wel goed kunnen scouten buiten Nederland en Ajax fout na fout maakt?
En er is nog genoeg te winnen voor jullie! ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk, de spelers van volgend jaar. We moeten nog 2 wedstrijden met het huidige soepzooitje
.
Spelers zoals een Novakovič? Valter Birsa? Een Akpala?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Nou, dan gaan we deze "discussie" maar eens voor de 100e keer weer aanzwengelen:
Welke spelers zijn goed genoeg voor Ajax, passen bij Ajax, zijn haalbaar en hebben de ervaring en kwaliteiten die een ploeg wel kampioen maken?
Dit seizoen loopt wel door, daar veranderd niets meer aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En er is nog genoeg te winnen voor jullie! ..Nederlanders he, alleen maar klagen.
Daarom is het essentieel om CL direct te halen, met die voorrondes ligt meteen de voorbereiding in de soep (als je dat haalt)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Birsa is een aardige speler, akkoord. Novakovic is niet haalbaar en Akpala is niet geschikt voor Ajax.
De huidige talenten zijn volgend seizoen weer rijper, slimmer, meer gewend. Na een rustperiode en een goede voorbereiding staan daar hele andere spelers.
En dan hebben we een derde ster. Maar dat dat belangrijk is lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom is het essentieel om CL direct te halen, met die voorrondes ligt meteen de voorbereiding in de soep (als je dat haalt)
Ach, ja mag toch van te voren alvast kijken welke spelers je bij Ajax zou willen, doen de scouts ook al vastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En er is nog genoeg te winnen voor jullie! ..Nederlanders he, alleen maar klagen.
Die ijslander past alleen neit in het systeem van Ajax met kleine ruimtes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb sigthorsson niet echt in de gaten gehouden dit seizoen, maar toch vind ik hem af en toe wel een leuke speler. En het is een IJslander toch?
Alles beter dan El Hamdaoui imo. Ik vind hem niet slecht, maar die doet het gewoon niet goed bij ajax.
Ik denk dat Frank El Ham in de Bekerfinale wel opstelt trouwens.
Ik heb sowieso niks met uitshirts omdat die meestal voor de sponsor gemaakt zijn maar af en toe heb je wel een leuke, gelukkig is het 2011/2012 shirt wel symmetrisch, dat is al heel watquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Beter dan wat we nu hebben i.i.g, dat scheelt
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef DeNummer10 het volgende:
Matavz is nog minder geschikt voor Ajax dan El Hamdaoui.
Ik normaal gesproken ook niet, maar het is het enige dat we hebben dat we nog de Amsterdamse kleuren kunnen gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met uitshirts omdat die meestal voor de sponsor gemaakt zijn maar af en toe heb je wel een leuke, gelukkig is het 2011/2012 shirt wel symmetrisch, dat is al heel wat
Omdat het bij El Hamdaoui enkel een mentaal probleem is dat hem ongeschikt maakt. Matavz is op z'n best met veel ruimte achter de verdediging. Soort van Makaay. Die ruimte is er bij Ajax nooit. Hij heeft ook niet de hoge handelingssnelheid of bovengemiddelde techniek om het spel aan op te kunnen hangen.quote:
Schijnt ook naar Engeland te kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Tarado het volgende:
Mathijsen zou ik wel een aardige vervanger van Vertonghen vinden, schijnt weg te moeten bij HSV
Van de gemaakte goals van Jan en Toby zijn de meeste belangrijk geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Eerst maar eens kijken of Vertonghen wordt verkocht, en zo jaar waar heen. We zullen hem niet alleen missen om zijn verdedigende kwaliteiten want ik vond het een van de betere aanvallende verdedigers van Ajax afgelopen jaren.
Hij heeft toch 16 goals gemaakt voor Ajax, sommige erg belangrijk.
http://www.thesun.co.uk/s(...)m-Chelsea-spree.htmlquote:The Blues owner is targeting three main roles - a creative midfielder, a flying winger and a classy right-back - and has told chief executive Ron Gourlay to draw up a wish-list.
The targets are believed to include the likes of Arsenal captain Cesc Fabregas, Tottenham's Gareth Bale and Dutch defender Gregory van der Wiel.
Ajax is wel all in met een bluf, maar Adidas nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef Catch22- het volgende:
Epische faal die nieuwe shirts. Zitten maar 2 sterren op!
Wishfull thinking..
Ik schakel nu in. Wie is Fischer? Nummer?quote:
Toffe reclame ook, volgens mij is het meeste ook niet in scene gezet als je die mensen er gister over hoorde pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toffe reklame, mooi camera werk. Wazige muziek is het wel (maar wel goed op gemonteerd)
En verlaat daarna geblesseerd het veld of niet?quote:
quote:ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft de zaak tegen Ajax over het vertonen van videobeelden in de Amsterdam ArenA geseponeerd. Dat liet de KNVB dinsdag weten. Ajax toonde vorige week tijdens de wedstrijd tegen Excelsior op de grote schermen in het stadion beelden van het duel tussen Feyenoord en PSV
Was vanochtend al bekend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet niet of het al is gepost ..
Zoals verwacht:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.quote:Roy Beerens ziet zichzelf in een Ajax-shirt spelen
Wil Heerenveen nog wat beuren voor Roy Beerens, dan zullen de Friezen de buitenspeler in de zomer moeten verkopen. Het contract van Beerens loopt aan het eind van volgend seizoen af, en de aanvaller zelf zou een vertrek niet erg vinden. De 23-jarige zal zich echter niet laten leiden door financiële motieven en alleen kiezen voor een club dat bij hem past. De speler vindt Ajax wel een club dat bij hem past.
"Ik zou het niet erg vinden om hier volgend seizoen nog te spelen, maar ik wil wel rondkijken", zegt Beerens in gesprek met NUsport. "Dat zeg ik gewoon eerlijk en dat vindt niet iedereen even leuk, merk ik. Soms moet je je mond houden als er naar je toekomst wordt gevraagd, maar ik geef gewoon altijd antwoord." Beerens die al eerder in de belangstelling stond van Ajax sluit een overgang naar de Amsterdammers niet uit. "Waarom? Vanwege het spelsysteem bijvoorbeeld. Dat past bij mij. Ik ga niet naar de woestijn of naar Rusland. Ik ben 23 jaar en dan moet je niet naar het geld kijken. Ik wil eerst voor leuke clubs spelen."
De jonge aanvaller groeide op in de jeugdopleiding van PSV. In Eindhoven brak hij echter niet door. Na een tussenseizoen bij NEC, werd hij ingelijfd door SC Heerenveen. Hier speelde hij tot dusver vier seizoenen, waarin hij 25 doelpunten wist te scoren.
Haal dan Aisaddi.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.
Meh. Ook wel 's een keertje over nagedacht maar... Meh. Veel betere opties op zijn positie, veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ikzelf ben op zich wel fan van de speler Roy Beerens, hij zal alleen niet in het systeem passen omdat hij te weinig ruimte zal krijgen. Toch ben ik wel gecharmeerd van zijn voorzetten en snelheid.
Vind je dat die moet terug komen dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vind je dat die moet terug komen dan?
Ik? Nee, ben je gekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vind je dat die moet terug komen dan?
Ja en Dostquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Urquhart het volgende:
Alleen al vanwege die naam hoeft hij van mij niet meer terug te komen.
Koop gewoon Elm, dat is een stuk gemakkelijker
We hebben inderdaad veel meer aan Sjonnie, Sjaakie, Sjekkie en Sjappie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja en Dost
Maar nee, straks zitten we met Sigþórsson (ja echt, ik weet geeneens welke letter dat is...), Ebecilio, Özbiliz en Aissati
Raffie en Wesleyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
We hebben inderdaad veel meer aan Sjonnie, Sjaakie, Sjekkie en Sjappie.
Vermeerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een opstellingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer
Wiel, Stam, Koeman, Blind
De Jong, Eriksen, De Zeeuw
Elm, Dost, De Ridder
Kan weinig fout gaan
Waar slaat dit op/.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer
Elm, Dost, De Ridder
Kan weinig fout gaan
Hebben we echt een speler van Portsmouth nodig?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer
Elm, Dost, De Ridder
Kan weinig fout gaan
Nee. Saekerhett slaat door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben we echt een speler van Portsmouth nodig?
Dat zou ik anders echt niet erg vinden. Al die wazige namen hedendaags. Wesley of Stam klinkt iig. nog een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Je vergeet Klasiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou ik anders echt niet erg vinden. Al die wazige namen hedendaags. Wesley of Stam klinkt iig. nog een beetje
Vertonghen, Aldeweireld etc. mogen dat wel Nederlandse namen hebben maar het blijven Belgen. Nee zolang ik een binding met een speler kan hebben en zich dus normaal opstelt kunnen namen mij vrij weinig schelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou ik anders echt niet erg vinden. Al die wazige namen hedendaags. Wesley of Stam klinkt iig. nog een beetje
Dat doet me denken aan die naam van 1 van de schrijvers van Family Guy die je wel eens in beeld ziet, Cherry Chevapravatdumrong. Dat zou maar een voetballer zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen, Aldeweireld etc. mogen dat wel Nederlandse namen hebben maar het blijven Belgen. Nee zolang ik een binding met een speler kan hebben en zich dus normaal opstelt kunnen namen mij vrij weinig schelen
Ik wil gewoon goede spelers klaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef msnk het volgende:
Ja en ik zie het liefst 11 rasechte Amsterdammers van wereldniveau op het veld maar ja, je kunt niet alles hebben
Dus dan maar iets realistischer.
Dat is in de hele (prof) geschiedenis nog nooit voorgekomen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef msnk het volgende:
Ja en ik zie het liefst 11 rasechte Amsterdammers van wereldniveau op het veld maar ja, je kunt niet alles hebben
Dus dan maar iets realistischer.
Vast wel in de '50.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is in de hele (prof) geschiedenis nog nooit voorgekomen denk ik
Nee, praat ons bijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
Zin in zondag![]()
Iemand van jullie nog EK -17 gezien?
De meeste onder 17 Ajax jeugd isquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat heeft met Ajax te maken omdat?
Serri? De C'tjes van Ajax zijn echt super super goed. Beter dan Feyenoord. Of is onder 17 vooral Bquote:
Heb je zelf nooit op voetbal gezeten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri? De C'tjes van Ajax zijn echt super super goed. Beter dan Feyenoord. Of is onder 17 vooral B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |