Tot de D'tjes, daarna gewoon straatvoetbal. Ben daarna op honkbal gegaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb je zelf nooit op voetbal gezeten?
Omdat er Ajaxspelers meededen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat heeft met Ajax te maken omdat?
Honkbalquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tot de D'tjes, daarna gewoon straatvoetbal. Ben daarna op honkbal gegaan
11 ofzo. Ja, dan zal C wel maar iets ouder zijn. Maar ter verdediging, het is nog steeds onder 17 hehquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Honkbal
En hoe oud was je toen je in de D'tjes zat?
Ja, als je 7 bent ben je ook onder 17.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
11 ofzo. Ja, dan zal C wel maar iets ouder zijn. Maar ter verdediging, het is nog steeds onder 17 heh
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, als je 7 bent ben je ook onder 17.
Zit je nog steeds auf honkbal dan? Want dan zit je in het verkeerde subforumquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tot de D'tjes, daarna gewoon straatvoetbal. Ben daarna op honkbal gegaan
Nee niet meer. Wel een jaar of 5 op gezeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zit je nog steeds auf honkbal dan? Want dan zit je in het verkeerde subforum
Zo begint die mop ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef msnk het volgende:
7 Feyenoorders en 2 Ajacieden of zo waren het.
Hij moet naar ---> HONquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zit je nog steeds auf honkbal dan? Want dan zit je in het verkeerde subforum
Volg je de MLB ook?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee niet meer. Wel een jaar of 5 op gezeten.
Kleuters Unitedquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef msnk het volgende:
Ik dacht dat ik in het AFC Ajax topic zat, niet Kleuters United
JE WEET TOCH WEL WAT HON IS?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef msnk het volgende:
Ik dacht dat ik in het AFC Ajax topic zat, niet Kleuters United
Het enige wat ik ervan kan maken is honkbal, maar dat is niet logisch want dat zit in SPT.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan maken is honkbal, maar dat is niet logisch want dat zit in SPT.
lees eens goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan maken is honkbal, maar dat is niet logisch want dat zit in SPT.
Het was toch maar een grapje, ze bedoelde gewoon honkbal. Het homo subforum (HOM) bestaat toch ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het zelf niet eens volgens mij
Wie dan? Alleen jojoortje woont over de grens toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef msnk het volgende:
Even over iets anders hè. Hoe gaan de Duitsers in dit topic het kampioenschap van Ajax vieren?
Yupquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie dan? Alleen jojoortje woont over de grens toch?
Ze had toch ook een broer of zo, wiens schuld het is dat ze überhaupt Ajacied is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie dan? Alleen jojoortje woont over de grens toch?
Zomfg hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze had toch ook een broer of zo, wiens schuld het is dat ze überhaupt Ajacied is?
Ja, een keer ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Dat heb ik jaren geleden een keer gepost ofzo
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow? Serieus ik heb dat 1 keer gepost jaren terug
quote:
Jawel, want toen ging ik 1 keer uitleggen waarom ik voor Ajax ben, maar toch in Twente woonquote:
Haha nee, wel meer dan 1 keerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow? Serieus ik heb dat 1 keer gepost jaren terug
Haar broer was toch tukker fanquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
Volgens mij was Saekerhett of zo jouw broer.
Kloptquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
Klopt inderdaad. Dat weet ik zelfsquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
Ja en dankzij HEM ben ik voor Ajax.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
Sterker nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |