Elke maandag om 22 uur op rtl 7quote:Nu op rtl 7
Seks voor de wedstrijd?
RTL 7 is vanaf deze week een interviewprogramma rijker. In Barend & Barend gaan vader en dochter Barend op zoek naar het verhaal achter de sporter. Barbara Barend: “Het worden geen interviews over de laatste wedstrijd, maar meer de achtergronden. We kijken naar hun beweegredenen, hun drijfveren, hoe ze lijden onder hun sportbestaan, hoe ze ervan genieten. Iets meer dan wat je normaal hoort of ziet. We hebben namelijk meer de tijd om uitgebreid met iemand te praten.”
Rituelen
Het hoeft echter niet altijd zware kost te zijn. “Wij willen de mens achter de sporter laten zien, maar ook uitleggen waarom iemand zo goed is. Je kunt niet even in een paar minuten uitleggen wat je talent is, dus daar kun je bij ons ook een kwartier de tijd voor krijgen. Wij vinden het ook heel leuk om te weten hoe iemand zich voorbereidt. De rituelen voor een wedstrijd, wil je wel of niet seks met je partner hebben ervoor en doe je dat ook. En wat voor een invloed heeft dat op je prestaties? Dat gaan we ook vragen.”
Intiem
Verrassend aan Barend & Barend is dat de sporters worden gekoppeld aan een andere BN’er, bijvoorbeeld uit de muziek of de politiek. Die bijzondere combinaties leveren gedenkwaardige gesprekken op, weten ze uit ervaring. “Dat hebben we ook wel eens gehad tijdens een dubbelinterview met oud-PSV-voorzitter Harry van Raay en judoka Deborah Gravensteijn. Zij vertelde dat ze net haar moeder was verloren, waarop Van Raay heel openhartig vertelde over zijn zoon die kanker had. Het werd een heel intiem gesprek over ziek zijn, topsport en hoe zij dat vertalen naar wilskracht. Het was net of we bij hun in de huiskamer zaten, Frits en ik hebben een minuut of vijf geen vragen hoeven stellen.”
Vader-dochterband
Het feit dat Frits en Barbara vader en dochter zijn heeft volgens Barbara alleen toegevoegde waarde. “Als we samenwerken vervalt de vader-dochterband. Wij vullen elkaar aan en kunnen elkaar ook de waarheid vertellen. Ik wil doen waar ik me prettig bij voel en als we op pad gaan, zijn dat altijd hele leuke dagen.” Er zijn wel grenzen aan de intensiviteit van het contact: “Het is ook niet zo dat ik iedere avond bij mijn ouders wil eten, daar heb ik echt geen zin in.”
Ongelooflijk idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef Gwunnik het volgende:
Pfff... zoveel potentie en dan zo'n zwakke aflevering...
Dat is omdat ze niet zo lekker is als dat jullie denkenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
zijn niet echt goede plaatjes te vinden :/
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef Gwunnik het volgende:
Pfff... zoveel potentie en dan zo'n zwakke aflevering...
Zijn ze bij B&B goed in.quote:
http://forum.mokkels.nl/g(...)koblenko/page12.htmlquote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is omdat ze niet zo lekker is als dat jullie denkenHeb haar in Amsterdam in 't echt gezien en 't is gewoon allemaal een knappe illusie op tv
Boeiend, ik zie dr toch alleen op TVquote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is omdat ze niet zo lekker is als dat jullie denkenHeb haar in Amsterdam in 't echt gezien en 't is gewoon allemaal een knappe illusie op tv
"Koblenko is de hoer van willeemmm 2!!"quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
Voglende vraag "Koblenkut .. waar ben jij allemaal de hoer van? Twitter? Willem 2?"
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
Voglende vraag "Koblenkut .. waar ben jij allemaal de hoer van? Twitter? Willem 2?"
Maar niet goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/g(...)koblenko/page12.html
veel plaatjes
Als je van Koblenko shitz houdt .. vind je renee olstead ook wel leuk, die is dan nog leuker en dikke ballen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/g(...)koblenko/page12.html
veel plaatjes
Haha, serieus? Ik ben al een tijdje niet meer gebanned maar scheld toch wel vaker dan jij. Alhoewel ik je buiten VBL niet kenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg laatst een PM dat als ik nog 1x scheld dat ik word gebannedIs kloteviool ook een scheldwoord
Ik scheld nooit, zeg ik 1 keer tering mongool en hop banquote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg laatst een PM dat als ik nog 1x scheld dat ik word gebannedIs kloteviool ook een scheldwoord
Ja, dat komt omdat jij trollt als een modderfokker.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik scheld nooit, zeg ik 1 keer tering mongool en hop ban
Niks man. Onzinquote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat jij trollt als een modderfokker.
Ik zei dat K-woord met aap erachter toen Iniesta een schwalbe maakte.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, serieus? Ik ben al een tijdje niet meer gebanned maar scheld toch wel vaker dan jij. Alhoewel ik je buiten VBL niet ken
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stompe wijf zit ook met d'r mobiel aan tafel. Dat is echt onbeschoft.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Die 2 gozerts balen ook he, Koblenko jat alle twitter vragen.
Oeh, die kwam aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Snel er heeft iemand een cowboy topic in het indianen forum geopend!
Hij doet het een half seizoen redelijk inderdaad en gelijk is hij fantastischquote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Luc is toch ook gewoon een mislukte houteklaas man ..logisch dat je voor andere gaat, nou komt hij toevallig bij Twente redelijk uit de verf en doen ze alsof ze een talent misgelopen zijn.
Kaoloooo tantoe bradah.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Anyway, hierbij verklaar ik dat ik nooit meer scheld op FOK!
....met het K-woord
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
Zag koblenko moeilijk kijken "Psy...cho loog.. shit wat was dat ook alweer, iemand die altijd liegt!?"
Boten Annaquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Boten negah.
Snap je. Boten Anna, boten negah.!!!!!!
Weet je nog die keer toen je ruim 20 posts over Rik van den Boog achter mekaar aan het posten was?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Anyway, hierbij verklaar ik dat ik nooit meer scheld op FOK!
....met het K-woord
Maar niet k...er.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet je nog die keer toen je ruim 20 posts over Rik van den Boog achter mekaar aan het posten was?
Boeit dr niks, zit daar ongeïnteresseerd op d'r phone te kijkenquote:
Werkt overal bij .. sollicitaties, elke sport.. heul veul dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zo'n mental coach werkt toch alleen bij sporten als Rugby en American football, niet van die nichten van Twente
"kijk eens hoe ik naakt ben, zie je mijn tieten. Veel beter dan die van jou! Dump die hoer van je!"quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"kijk eens hoe ik naakt ben, zie je mijn tieten. Veel beter dan die van jou! Dump die hoer van je!"
Ze heeft nog nooit 2 bekende broers gedaan... ze ruikt haar kans...quote:
Echt hé, dramatischquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
Hahahaha no fucking way, wonnen we met dit de beker?
Die gaan na de uitzending even naar de toiletquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit 2 bekende broers gedaan... ze ruikt haar kans...
Met zn drieen wel het gehandicaptentoilet... eerst n nakkie en dan gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaan na de uitzending even naar de toilet
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Met zn drieen wel het gehandicaptentoilet... eerst n nakkie en dan gaan
True.. maar welk nummer zou je gebruiken dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef msnk het volgende:
Als je dan toch mensen wil motiveren met "epische" muziek, gebruik dan Hans Zimmer. Kippenvel.
Wordt lastig inderdaad. Straks associëren ze alles met Pirates of the Caribbean of een andere filmquote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True.. maar welk nummer zou je gebruiken dan?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nee want die vraag zag je niet aankomen he..
Hans zimmer is zo-zo. ER zijn betere.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Wordt lastig inderdaad. Straks associëren ze alles met Pirates of the Caribbean of een andere film
Nee, maar toch beter dan "ga je volgend jaar naar Ajax"quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nee want die vraag zag je niet aankomen he..
Ik was beneden, wat zei die eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, maar toch beter dan "ga je volgend jaar naar Ajax"
En dan It's Showtime Kickboxquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef msnk het volgende:
Dat het maar snel 23:00 uur is, docu kijken, P&W herhaling. Beetje serious business
Wat denk je.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik was beneden, wat zei die eigenlijk?
Seks voor de wedstrijd (aan koblenkut) is dat goed voor sportprestatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik was beneden, wat zei die eigenlijk?
Ja ik bedoel of ie naar Ajax gaatquote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Seks voor de wedstrijd (aan koblenkut) is dat goed voor sportprestatie.
[giebelgeit] OOHHHHHHHHHHHHHH.. nee he!
Hij zei nee.quote:
Dat mag ik hopen ja..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
ben al weggezapt. vind het zo;'n tergend kutprogramma. En die victoria is eigenlijk ook niet echt mooi ofzo.. Heb mooiere vrouwen gezien.
Victoria zit de hele uitzending op haar mobiel te kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet, wat doet VIctoria? Flirten met siem? Beetje geil doen? Dom doen?
Met Luuk ja. Sprak nog even zijn vriendin aan ookquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet, wat doet VIctoria? Flirten met siem? Beetje geil doen? Dom doen?
heeft ze geen vriendquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Met Luuk ja. Sprak nog even zijn vriendin aan ook
Victoria is niet zo goed aan tafel, maar het schijnt dat ze wel heel goed was in de kleedkamer van Willem II.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Misschien probeert ze hard to get te doen weet je, via z'n broer hem regelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Met Luuk ja. Sprak nog even zijn vriendin aan ook
Misschien helpt het Siem voor Ajax-FCTquote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien probeert ze hard to get te doen weet je, via z'n broer hem regelen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze wil met haar hoofd tussen de twee palen liggen, voetbalstijl jeweetzelluf.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
40 of zo. 35. Oud wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk, niet een beetje te oud voor Luuk of Siem
Zo ziet ze er dan ook niet in het echt uit.quote:
Mwah, ze is alsnog geil, maar ik ben pas 11quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo ziet ze er dan ook niet in het echt uit.
Trends
* #osama
* #obl
* #charlottefacts
* Abbottabad
* Saddam Hussein
* Navy Seals
* Bellatrix Lestrange
* Fred Weasley
* Ninel Conde
* Forza Juve
Ik zie het niet Vickie.
LoL, en hoe reageert siem op haarquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat Babs niet naar haar borsten moet kijken.
Ik kijk al iets anders. Maar De jong kutjes zijn redelijk slim toch, denken die niet van "wtf is thisquote:
Ze gaven net toe dat ze luuk knapper vinden.quote:
Omdat ze gewoon een attentionwhore isquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Victoria Koblenko wil niet continue voor de gleuf van Levchenko uitgemaakt worden... maar er wel telkens in dit soort programma's gaan zitten
Ronald heeft een slanker gezicht.. meer een rattenkop.. Frank een bollere kop.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze gaven net toe dat ze luuk knapper vinden.
Ik kan Frank en Ronald nog steeds niet uit elkaar houden
Aaah, zielig voor Siempjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze gaven net toe dat ze luuk knapper vinden.
Ik kan Frank en Ronald nog steeds niet uit elkaar houden
Als je er heel erg op let zie je het wel ja, maar als je ze zo even snel kijkt zie je het niet. Zelfde stem ookquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ronald heeft een slanker gezicht.. meer een rattenkop.. Frank een bollere kop.
Hint: Iets met Tweelingquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je er heel erg op let zie je het wel ja, maar als je ze zo even snel kijkt zie je het niet. Zelfde stem ook
Ja dat weet ik ook nog wel, maar het blijft altijd grappig dat ze zelfs na zoveel jaar nog zoveel op elkaar lijken en zo hetzelfde praten. Zelfs tot de uhhs aan toequote:
Siem is ook wel een beetje de fysiek meer afgetrainde, dat is wel homovoer inderdaadquote:
Ze hebben tijd teveel, moeten ze vullenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Waarom vragen ze 313 keer of ze bij hun club blijven
Die vindt zichzelf echt veel te interessant...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een vervelend wijf die Koblenko, niet normaal.
Wel een mooi shirt vind ik.quote:
Haha het zit diep he, als het tegen ajax is..quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel een mooi shirt vind ik.
Koblenko kiest voor Luuk, kuthoer.
Fritsquote:
En terecht, beetje voor Twente zijn. Dat is hetzelfde als bij de NSB gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Haha het zit diep he, als het tegen ajax is..
Ja, en Luuk, en beide elftallen waar ze spelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Siem eigenlijk wel iets met Victoria krijgen
Toch mooi hoe Siem opvallend onopvallend naar die jetsers van Victoria keekquote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Siem eigenlijk wel iets met Victoria krijgen
Je moet toch ergens naar kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mooi hoe Siem opvallend onopvallend naar die jetsers van Victoria keek
Ik zei het toch, gewoon hard to get. Ze weet dat Luuk al een vriendin heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ] Met make up kan ze er nog mee door.
En ze geeft Luuk meer aandacht om Siem jaloers te maken pfffffffffffffffffffwant Ajax
Ze is niet mooi. Is wel duidelijk dat je homo bentquote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een mooie vrouw alleen ze weet het van zichzelf en ze denkt dat ze god's gift to intelligence is... vermoeiend type dus
Ze is niet eens super knap, gewoon knap als ze zoveel make-up op heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een mooie vrouw alleen ze weet het van zichzelf en ze denkt dat ze god's gift to intelligence is... vermoeiend type dus
Ze heeft wel uitstraling...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze is niet mooi. Is wel duidelijk dat je homo bent
Google haar, damn lelijk man, zonder make up.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ze net bij barend en barend zat dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Google haar, damn lelijk man, zonder make up.
Illusie. Fake.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zoals ze net bij barend en barend zat dan.
Of je moet gewoon minder drinken en meteen voor mooi gaan, als je mooier kan krijgen ofcquote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
Koblenko is zo iemand die je meeneemt naar huis uit de kroeg als je ketszat bent omdat ze er kinky uit zit en dan kun je der helemaal uit wonen.. en als je wakker wordt.. dan denk je misschien moet ik wat minder drinken allejezus
Precies, je snapt 'm.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
Koblenko is zo iemand die je meeneemt naar huis uit de kroeg als je ketszat bent omdat ze er kinky uit zit en dan kun je der helemaal uit wonen.. en als je wakker wordt.. dan denk je misschien moet ik wat minder drinken allejezus
Dat is toch het moraal van mijn verhaal .. maar je moet eerst de fout maken. En ik omschreef hoe mensen zich voelen als ze naast haar wakker worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of je moet gewoon minder drinken en meteen voor mooi gaan, als je mooier kan krijgen ofc
Citaat verbeterd, nu kan ik met een gerust gevoel naar bed...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef GGMM het volgende:
Koblenko is echt een goedkope stoephoer die nu bij 50 bedrijven haar kont en borsten moet verkopen om haar hoofd boven water te houden
Nou..... Fantastisch jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet zeggen dat Koblenko de uitzending toch iets leuker maakte![]()
Vind het leuker om naar haar te kijken dan Barbaraquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou..... Fantastisch ja
Haar aanwezigheid was juist storend en is de reden waarom B&B de aflevering verkrachtten.
"Siem, je speelde top vandaag, hoe kwam dat?"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het leuker om naar haar te kijken dan Barbara
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Siem, je speelde top vandaag, hoe kwam dat?"
"uhm...victo...goed geslapen"
Ditquote:
Schandequote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Symer het volgende:
Een overlijden als lokkertje gebruiken om te blijven kijken
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyf nou eens op met Lantinga... Barbara Barend.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
Wat een prachtig politiek correct antwoord van Schaars.
Geef mij maar Voskampquote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
Wat een prachtig politiek correct antwoord van Schaars.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
Blom blijft achter z'n beslissing staan, heel zwak.
Ajax heeft volledig terecht verloren ja, daar niet van.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
Maar zoals schaars al zei.. het kan ook aan jezelf liggen, als je gewoon verdedigd gaat die bal er ook niet in. Blijft een slechte beslissing.
Ahquote:Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere turner die de wet overtreden heeft.
Hij wordt graag in zijn gezicht geschreeuwd of zo.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
"Bij Ajax mis ik dat wel"
Wat? Dat ze professioneel zijn?
Dat ze niet assertief genoeg zijn om hun eigenbelang te beschermen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
"Bij Ajax mis ik dat wel"
Wat? Dat ze professioneel zijn?
Misschien als die ons vertelt bij welke club hij gaat spelen. Zoals beloofd. In de preview.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
Voorspel in welke minuut van deze show Schaars wat zinnigs zegt?
Net zoals ze ons vorige week prachtig nieuws over Ajax beloofde en de week daarvoor beloofde wat Royston Drenthe gaat doen? Ja, daar heb ik wel vertrouwen in ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien als die ons vertelt bij welke club hij gaat spelen. Zoals beloofd. In de preview.
Was dat serieus de vraag? Wie de lastigste trainer is in de Eredivisie? Ik verstond 't niet helemaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat de lastigste trainer die uhh.. van roda, Harm van Veldhoven? , dat lijkt me zo'n verschrikkelijke zeurpiet.
Precies ja, zoals toenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals ze ons vorige week prachtig nieuws over Ajax beloofde en de week daarvoor beloofde wat Royston Drenthe gaat doen? Ja, daar heb ik wel vertrouwen in ja.
Daar zijn wij ook nog niet achter.. misschien babs scoren voor een trio met hem en zijn vriendin?quote:
Hij had het wel, misschien dat die te lang bij AZ is gebleven en zich ging vervelen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
En Schaars is een speler die dat kan? En een leider zijn? ...
Schaars is geen leider.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
En Schaars is een speler die dat kan? En een leider zijn? ...
juustem.. hier steekt inderdaad meer achter ze is niet zo onschuldig als ze doet voorkomen..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Geo3kant het volgende:
Haar spidersense ging af? Ze wist meteen dat ze vreemd gingen? Die man kon niet van het werk af komen ofzo en effe geile bosseks willen?
Bovendien een lelijke rotkop...daar helpt 3 cm plamuursel niets aan...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ze straalt niks uit.. sociopaat is het, geen snuggere..
Nadat ze de beelden voor het laatst lieten zien vanuit de linker camera positie werd Blom in het gelijk gesteld door de mensen aan tafel. Je ziet idd. de arm in de rug van Janko, daarna volgde de klap..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef msnk het volgende:
Iedereen vindt het een kutbeslissing, behalve Blom.
Het is dat die verder een aardige wedstrijd floot daardoor is zo'n beslissende fout wel heel zuur. Het is dat die het zelf niet inziet!
Dat valt nog wel mee. Beetje zelfde als Koblenko.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien een lelijke rotkop...daar helpt 3 cm plamuursel niets aan...
Die straalde nog wat uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Beetje zelfde als Koblenko.
Haar tetten hadden wel wat jaquote:
Het is ook geen voetbalprogramma.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit mens uitnodigen.. het heeft niks met voetbal te maken.. laat dit lekker aan pauw en witteman over.
Dat klopt, en altijd één excuusgast.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zitten wel steeds voetbal gerelateerde lui bij?
Dat durven ze niet. Zwak.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef koemleit het volgende:
maar... stel nou eens kritische vragen... ipv dat reet likken de hele tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |