quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik scheld nooit, zeg ik 1 keer tering mongool en hop ban
Stompe wijf zit ook met d'r mobiel aan tafel. Dat is echt onbeschoft.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Die 2 gozerts balen ook he, Koblenko jat alle twitter vragen.
Oeh, die kwam aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Snel er heeft iemand een cowboy topic in het indianen forum geopend!
Hij doet het een half seizoen redelijk inderdaad en gelijk is hij fantastischquote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Luc is toch ook gewoon een mislukte houteklaas man ..logisch dat je voor andere gaat, nou komt hij toevallig bij Twente redelijk uit de verf en doen ze alsof ze een talent misgelopen zijn.
Kaoloooo tantoe bradah.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Anyway, hierbij verklaar ik dat ik nooit meer scheld op FOK!
....met het K-woord
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
Zag koblenko moeilijk kijken "Psy...cho loog.. shit wat was dat ook alweer, iemand die altijd liegt!?"
Boten Annaquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Boten negah.
Snap je. Boten Anna, boten negah.!!!!!!
Weet je nog die keer toen je ruim 20 posts over Rik van den Boog achter mekaar aan het posten was?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Anyway, hierbij verklaar ik dat ik nooit meer scheld op FOK!
....met het K-woord
Maar niet k...er.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet je nog die keer toen je ruim 20 posts over Rik van den Boog achter mekaar aan het posten was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |