Ditquote:
Schandequote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Symer het volgende:
Een overlijden als lokkertje gebruiken om te blijven kijken
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyf nou eens op met Lantinga... Barbara Barend.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
Wat een prachtig politiek correct antwoord van Schaars.
Geef mij maar Voskampquote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
Wat een prachtig politiek correct antwoord van Schaars.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
Blom blijft achter z'n beslissing staan, heel zwak.
Ajax heeft volledig terecht verloren ja, daar niet van.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
Maar zoals schaars al zei.. het kan ook aan jezelf liggen, als je gewoon verdedigd gaat die bal er ook niet in. Blijft een slechte beslissing.
Ahquote:Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere turner die de wet overtreden heeft.
Hij wordt graag in zijn gezicht geschreeuwd of zo.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
"Bij Ajax mis ik dat wel"
Wat? Dat ze professioneel zijn?
Dat ze niet assertief genoeg zijn om hun eigenbelang te beschermen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
"Bij Ajax mis ik dat wel"
Wat? Dat ze professioneel zijn?
Misschien als die ons vertelt bij welke club hij gaat spelen. Zoals beloofd. In de preview.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
Voorspel in welke minuut van deze show Schaars wat zinnigs zegt?
Net zoals ze ons vorige week prachtig nieuws over Ajax beloofde en de week daarvoor beloofde wat Royston Drenthe gaat doen? Ja, daar heb ik wel vertrouwen in ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien als die ons vertelt bij welke club hij gaat spelen. Zoals beloofd. In de preview.
Was dat serieus de vraag? Wie de lastigste trainer is in de Eredivisie? Ik verstond 't niet helemaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat de lastigste trainer die uhh.. van roda, Harm van Veldhoven? , dat lijkt me zo'n verschrikkelijke zeurpiet.
Precies ja, zoals toenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals ze ons vorige week prachtig nieuws over Ajax beloofde en de week daarvoor beloofde wat Royston Drenthe gaat doen? Ja, daar heb ik wel vertrouwen in ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |