Je moet toch ergens naar kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mooi hoe Siem opvallend onopvallend naar die jetsers van Victoria keek
Ik zei het toch, gewoon hard to get. Ze weet dat Luuk al een vriendin heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ] Met make up kan ze er nog mee door.
En ze geeft Luuk meer aandacht om Siem jaloers te maken pfffffffffffffffffffwant Ajax
Ze is niet mooi. Is wel duidelijk dat je homo bentquote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een mooie vrouw alleen ze weet het van zichzelf en ze denkt dat ze god's gift to intelligence is... vermoeiend type dus
Ze is niet eens super knap, gewoon knap als ze zoveel make-up op heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een mooie vrouw alleen ze weet het van zichzelf en ze denkt dat ze god's gift to intelligence is... vermoeiend type dus
Ze heeft wel uitstraling...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze is niet mooi. Is wel duidelijk dat je homo bent
Google haar, damn lelijk man, zonder make up.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ze net bij barend en barend zat dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Google haar, damn lelijk man, zonder make up.
Illusie. Fake.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zoals ze net bij barend en barend zat dan.
Of je moet gewoon minder drinken en meteen voor mooi gaan, als je mooier kan krijgen ofcquote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
Koblenko is zo iemand die je meeneemt naar huis uit de kroeg als je ketszat bent omdat ze er kinky uit zit en dan kun je der helemaal uit wonen.. en als je wakker wordt.. dan denk je misschien moet ik wat minder drinken allejezus
Precies, je snapt 'm.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
Koblenko is zo iemand die je meeneemt naar huis uit de kroeg als je ketszat bent omdat ze er kinky uit zit en dan kun je der helemaal uit wonen.. en als je wakker wordt.. dan denk je misschien moet ik wat minder drinken allejezus
Dat is toch het moraal van mijn verhaal .. maar je moet eerst de fout maken. En ik omschreef hoe mensen zich voelen als ze naast haar wakker worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of je moet gewoon minder drinken en meteen voor mooi gaan, als je mooier kan krijgen ofc
Citaat verbeterd, nu kan ik met een gerust gevoel naar bed...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef GGMM het volgende:
Koblenko is echt een goedkope stoephoer die nu bij 50 bedrijven haar kont en borsten moet verkopen om haar hoofd boven water te houden
Nou..... Fantastisch jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet zeggen dat Koblenko de uitzending toch iets leuker maakte![]()
Vind het leuker om naar haar te kijken dan Barbaraquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou..... Fantastisch ja
Haar aanwezigheid was juist storend en is de reden waarom B&B de aflevering verkrachtten.
"Siem, je speelde top vandaag, hoe kwam dat?"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het leuker om naar haar te kijken dan Barbara
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Siem, je speelde top vandaag, hoe kwam dat?"
"uhm...victo...goed geslapen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |