Misschien probeert ze hard to get te doen weet je, via z'n broer hem regelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Met Luuk ja. Sprak nog even zijn vriendin aan ook
Misschien helpt het Siem voor Ajax-FCTquote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien probeert ze hard to get te doen weet je, via z'n broer hem regelen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze wil met haar hoofd tussen de twee palen liggen, voetbalstijl jeweetzelluf.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
40 of zo. 35. Oud wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk, niet een beetje te oud voor Luuk of Siem
Zo ziet ze er dan ook niet in het echt uit.quote:
Mwah, ze is alsnog geil, maar ik ben pas 11quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo ziet ze er dan ook niet in het echt uit.
Trends
* #osama
* #obl
* #charlottefacts
* Abbottabad
* Saddam Hussein
* Navy Seals
* Bellatrix Lestrange
* Fred Weasley
* Ninel Conde
* Forza Juve
Ik zie het niet Vickie.
LoL, en hoe reageert siem op haarquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat Babs niet naar haar borsten moet kijken.
Ik kijk al iets anders. Maar De jong kutjes zijn redelijk slim toch, denken die niet van "wtf is thisquote:
Ze gaven net toe dat ze luuk knapper vinden.quote:
Omdat ze gewoon een attentionwhore isquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Victoria Koblenko wil niet continue voor de gleuf van Levchenko uitgemaakt worden... maar er wel telkens in dit soort programma's gaan zitten
Ronald heeft een slanker gezicht.. meer een rattenkop.. Frank een bollere kop.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze gaven net toe dat ze luuk knapper vinden.
Ik kan Frank en Ronald nog steeds niet uit elkaar houden
Aaah, zielig voor Siempjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze gaven net toe dat ze luuk knapper vinden.
Ik kan Frank en Ronald nog steeds niet uit elkaar houden
Als je er heel erg op let zie je het wel ja, maar als je ze zo even snel kijkt zie je het niet. Zelfde stem ookquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ronald heeft een slanker gezicht.. meer een rattenkop.. Frank een bollere kop.
Hint: Iets met Tweelingquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je er heel erg op let zie je het wel ja, maar als je ze zo even snel kijkt zie je het niet. Zelfde stem ook
Ja dat weet ik ook nog wel, maar het blijft altijd grappig dat ze zelfs na zoveel jaar nog zoveel op elkaar lijken en zo hetzelfde praten. Zelfs tot de uhhs aan toequote:
Siem is ook wel een beetje de fysiek meer afgetrainde, dat is wel homovoer inderdaadquote:
Ze hebben tijd teveel, moeten ze vullenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Waarom vragen ze 313 keer of ze bij hun club blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |