Nee, maar toch beter dan "ga je volgend jaar naar Ajax"quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nee want die vraag zag je niet aankomen he..
Ik was beneden, wat zei die eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, maar toch beter dan "ga je volgend jaar naar Ajax"
En dan It's Showtime Kickboxquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef msnk het volgende:
Dat het maar snel 23:00 uur is, docu kijken, P&W herhaling. Beetje serious business
Wat denk je.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik was beneden, wat zei die eigenlijk?
Seks voor de wedstrijd (aan koblenkut) is dat goed voor sportprestatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik was beneden, wat zei die eigenlijk?
Ja ik bedoel of ie naar Ajax gaatquote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Seks voor de wedstrijd (aan koblenkut) is dat goed voor sportprestatie.
[giebelgeit] OOHHHHHHHHHHHHHH.. nee he!
Hij zei nee.quote:
Dat mag ik hopen ja..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
ben al weggezapt. vind het zo;'n tergend kutprogramma. En die victoria is eigenlijk ook niet echt mooi ofzo.. Heb mooiere vrouwen gezien.
Victoria zit de hele uitzending op haar mobiel te kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet, wat doet VIctoria? Flirten met siem? Beetje geil doen? Dom doen?
Met Luuk ja. Sprak nog even zijn vriendin aan ookquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk het niet, wat doet VIctoria? Flirten met siem? Beetje geil doen? Dom doen?
heeft ze geen vriendquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Met Luuk ja. Sprak nog even zijn vriendin aan ook
Victoria is niet zo goed aan tafel, maar het schijnt dat ze wel heel goed was in de kleedkamer van Willem II.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |